Oxycodon er hjernedødt i dit tilfælde. Det lyder ikke til at du lider af fuldstændige vanvittige, livsødelæggende smerter; du har ikke brug for oxy. Oxy er hvad der gives til folk der ved at dø af kræft, og folk der har været på opioid smertebehandling i årevis, og derfor har høje tolerancer... Og så bruges det af folk som mig til at opnå en faceplant-the-keyboard megakoger. Oxycodon er, for all intents and purposes, det samme som heroin. Giver samme niveau af eufori. Den eneste forskel er, at det giver en lidt mere speeded, mindre bedøvende rus.
Hvis du ingen tolerance har, og heller ikke har haft problemer med de mildere opioider før, så lyder kratom og/eller kodein som en mægtig ide. Kratom er ulovligt, så jeg vil foreslå dig at gå til lægen, og se om du ikke kan få en recept på kodein. Brug det dog så sjældent som muligt. Fysisk afhængighed sniger sig ind på dig, det sker uden at du ved det, tidligere end du tror. Hvis du kommer til at tage dem lidt for tit, og få meget milde abstinenser, vil du også i fremtiden have meget lettere ved at blive fysisk afhængig. Dette lader ikke til at være anerkendt indenfor lægekredse, men det er et alment accepteret faktum på diverse opioid-relaterede communities som jeg er del af. Det er fucking nederen. Hvis jeg er 100% clean i 30 dage, og derefter tager et opioid to dage i træk, vil jeg opleve (meget milde) abstinenser i de efterfølgende dage.
Så: Hvis du går opi vejen, så gør dit bedste for bevare minimum 7 dage mellem at du bruger stoffet. Mindre end dette, over lang tid, og du risikerer fysisk afhængighed i meget mild grad.
EDIT: Lige endnu et anekdote guldkorn: Hvis du nogensinde kommer i den situation, at du bliver nød til at tage smertestillende dagligt, så brug ikke kratom til dette. Kratom abstinenser sutter behårede, svedige hestetestikler. Abstinenserne er fuldstændig ude af proportioner sammenlignet med den rus man får... Brug kodein i stedet for; selv daglige kæmpedoser vil ikke ødelægge dig når du stopper.
|