Hej alle sammen. Jeg vil lige sige at jeg har en ven ved navn "epdiem".
Epdiem står for "en person der ikke er mig" bare så det på plads da jeg skriver for epdiem

For 2 mrd siden bestilte epdiem gro produkter fra en hollandsk hjemmeside, han modtog dem uden problemer. Han afsendte blæser og carbonfilter tilbage for at få større da han havde valgt en lille størrelse.
Epdiem fik samlet lidt mere end blæser og carbon men intet som er ulovligt. En helt præcis beskrivelse som epdiem fortalte mig er; liter måler, carbon filter, udsugningsblæser, 50x bambus pinde, ltil at hænge lys op og en termo meter.
Nu har de stoppet posten 2 dage efter det blevet scannet ind (stadig i holland) og vil have informationer på epdiem før de lader den gå igennem.
De vil have fulde navn, adresse, cpr, tlfnr, hvike produkter der er og hvor mange antal.
De vil også gerne vide hvad tingene skal bruges til.
Nu står epdiem i et dilemma føler han. Derfor er jeg kommet til siden for at spørge om gode råd på vegne af epdiem. Hvad skal epdiem gøre, give dem informationerne eller stikke af og få pengene tilbage.
Det skal siges at epdiem skider ikke hvor han spiser, så han skal ikke gro på denne adresse, som han skal give dem (tingene blevet bestilt til)
Først når han er flyttet skal epdiem igang med at skide hvor han faktisk spiser da han ikke har andre muligheder.
Håber i kan hjælpe epdiem.
Tak på forhånd.