Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
Jeg har prøve at bla det med vand og koge det kort. Også skyde det når der er køle af. Men syns ikke jeg bliver mere ramt end At sniffe det. Og det jeg har set og læst så skulle man jo komme i hule med det samme ???

Medlem
Brugeravatar

Måske du skulle holde en pause fra keta, hvis du er begyndt at skyde det for at ramme hullet? Det er ret usundt at bruge det ofte over længere tid.

Medlem

Tager måske 2,5 over et par dage hver hver anden månede. Og tager ikke andet.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis du ikke tager andet så burde du fint kunne ramme hullet via andre administrationsveje.
Jeg prøvede for nyligt at tage ketamin igen, efter ikke at have taget det i over 2 år, fordi jeg fik kvalme og brækkede mig sidste gang jeg tog det. Denne gang tog jeg det rektalt, og opløste 110 mg i lidt over en ml vand. Det blev opløst fint, og jeg sugede det op i en lille sprøjte - uden nål, som jeg stak i anus. Som glidemiddel kan man bare bruge spyt, så er det nemt at få sprøjten ind. Jeg stod på knæ under dynen med forkroppen foroverbøjet, så det ikke løb ud, og det kunne gøres pænt og diskret, hvis man skulle få lyst til at gøre det sammen med andre ;)
Det fungerede godt, bortset fra at jeg burde have ladet sprøjten sidde i anus et stykke tid, inden jeg trak den ud. Desværre trak jeg den ud med det samme efter den var tømt, og det resulterede i at noget af ketamin-vandet løb med ud, og jeg fik kun et halvt trip. Jeg blev stående med enden opad i et stykke tid, ind til jeg kunne mærke at min krop begyndte at smelte. Det var som om at jeg smeltede fra bagdelen først, hvilket var ganske rart. Så vendte jeg mig om og lagde mig godt til rette. For en sikkerheds skyld havde jeg taget et hygiejnebind på, i tilfælde af at jeg "lækkede". Det gjorde jeg dog ikke, så det bliver absorberet fint efter 5 minutter med enden i vejret.
Come-up var behagelig og det var dejligt at undgå smagen af ketamin der drypper ned bag ganen! Det virkede også ganske hurtigt, som hvis jeg havde insuffleret det, men desværre kom jeg ikke lige så langt som jeg havde håbet på, fordi der var noget af ketaminen som var løbet ud fra starten.
Jeg vil helt sikkert prøve det igen og næste gang lader jeg sprøjten sidde i 5-10 min før jeg hiver den ud.

Hilsen Fanny

Medlem

hehe fanny behøves ikke viden hvordan det gjord med ord og billeder.. er ikke fød i går ;) tror bare jeg skal findet noget ordenligt noget også holde mig til ketamin det er mit mål det skal være det eneste jeg tager en gang i mellem når jeg er uden af de sidste andre to ting... :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sorry hvis min beskrivelse støder dig. Det var ikke meningen. Men mange har spurgt til de ting jeg beskrev gennem tiden, og jeg syntes derfor at en præcis og ærlig beskrivelse var på sin plads. Sjovt nok kan vi diskuterer alt muligt andet her på boardet, men rektal administration forbliver en pinlighed.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Det kan bestemt anbefales at plugge keta, er det noget du har overvejet? Må indrømme jeg selv er alt for bange for nåle (heldigvis) til at, jeg turde skyde mig selv.

Den metode jeg bruger:

Opløser ketaen i 4ml vand
Lægger mig på maven og sætter sprøjten i rumpetten
Skyder vandet ind, bliver så liggende et øjeblik
Tager den ud og lægger mig på venstre side, indtil det virker

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Sortsky - Hvad dose ?

Medlem
Brugeravatar

Det kommer helt an på hvilken rus man ønsker. Min dose ligger på mellem 100-150mg - det syntes jeg er helt tilpas.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg oplever at intramuskulær injektion er snifning overlegen, når det gælder om at få virkning ud af ketamin. Det er lige som om at det på en eller anden måde bare bliver kraftigere end man kan opnå ved snifning. Jeg har ikke prøvet andre måder end de 2, så dem kan jeg ikke udtale mig om.

Ved IM-injektion er det vigtigt at du har rent stof, og at hygiejnen ved injektionen er iorden. Brug altid nyt sterilt udstyr, så dyrt er det ikke, og desinficer injektionsstedet med sprit. Stoffet skal opløses i sterilt saltvand, 2 ml vand burde kunne opløse det du skal bruge(ellers er det tid til en pause). Injicer i lårmusklen eller ballen, sørg for at nålen kommer 2 cm ind (de korte nåle er for korte, jeg brugte 25G 27mm lange.) eller mere.

Efter injektionen skal man lige lægge nålen lidt væk, og tørre evt. blod væk, og så lægge sig ned, for virkningen kan godt komme ret hurtigt.

Medlem
Brugeravatar

Er ikke selv kanylebruger, men kender til folk der er. IV keta er stort set det samme som alle andre indtagelse metoder, bortset fra at virkningen er øjeblikkelig. Du rammer--hvis din dosis er tilstrækkelig--hullet med det samme. Det har ingen håndgribelige fordele sammenlignet med IM.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
IM administration er rigtig lækkert. Det slår dog meget hårdt/hurtigt, så man skal skynde sig når man har skudt det hvis dosen er til et hul hehe..
Du skal dog være opmærksom på, at det generelt er en rigtig dårlig idé at skyde noget intramuskulært, med mindre du har fået ketaminen i ampulform.

Iv administration er spild af tid, stof og helbred når vi snakker om ketamin. Du får et form for sus der varer 5-10 minutter, derefter daler rusen hurtigt, og du er normal igen efter ca. 30 min. MEN når vi snakker om gadestoffer er IV generelt mere sikkert end IM hvis du har sat dig bare en smule ind i det.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]