Tjalde Smølf skrev:
Jeg dømmer gerne: Det er fandme ulækkert, og man er dæleme en taber, hvis man kaster sig ud i det. Hav dog lidt mere respekt for det liv I er blevet givet end at kaste jer ud i sådan noget gustent snavs.
Der er INGEN der får så store abstinenser af tjald, at det kan retfærdiggøres. Punktum.
Du ved tydeligvis ikke en kæft om hvad du snakker om. Men kald du mig bare en taber og et klamt menneske, for jeg kender dig ikke og din mening rager mig egentlig en skid.
Og jo, der ER folk der får abstinenser så slemme af hash, at man vil gøre hvad som helst for at blive bare lidt skæv. Her henviser jeg hovedsageligt til psykiske abstinenser. Hvis du aldrig har haft abstinenser, fysisk eller psykisk, så er det bare fedt for dig!
Det er noget "gustent snavs", men det er der så meget andet lort vi propper os med også. Er du aldrig gået under din egen menneskelige værdighed, for at opnå eller få adgang til noget, du følte et utømmeligt behov for at få?
Før du dømmer andre, for småting som at have røget udkrads - syntes jeg f.eks du bør læse min tråd, der indeholder detaljeret information om mit liv og min opvækst.
I mit tilfælde, har det været belastende nok for mig, til at ende i et misbrug.
Har du aldrig samlet flasker, fordi du ikke kunne få penge til mad? Selv ikke engang en fucking pose ris! Når venner og familie ikke kan/vil hjælpe dig, selvom du ligger ensom, deprimeret og udsultet?
Tænk dig om før du kommer med sådan en lorte kommentar igen, fuck jeg håber du har en så dårlig smag i munden - som udkrads smager!
Hvis du har andet at tilføje omkring misbrugere, deres uvaner og dårlige valg, skal du være mere end velkommen til at oprette en tråd til at diskutere - eller skrive direkte til mig i en privatbesked. Så skal jeg hurtigt fortælle dig en ting og to.
Hav en god aften - med eller uden udkrads!
Mvh