Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Det virker fint at sniffe, har ikke prøvet at ryge det, men det kræver vist lidt træning og gøre det rigtigt og ikke spilde en masse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Brunt heroin aka freebase.. Jeg syntes altså at du bør læse mere op på emnet!
Men ja, du kan sagtens sniffe det også..

De få erfaringer jeg har, er med hvidt heroin (thai) insufleret, på doser liggende på omkr 10mg - sammenlignet med de mange andre opioider jeg har prøvet, syntes jeg ikke at heroin er synderligt interessant,
men det er til gengæld en af farene, at det virker relativt harmløst, men samtidig nok det mest vanedannende opioid..

Heroin røget eller injiceret har jeg på fornemmelsen er en helt anden boldgade.. en boldgade jeg har set flere venner begå sig ned af, ikke alle klarede turen!

Mit råd ville være, at du gemmer så du har til en enkelt hygge chilleraften og så smide resten af det ud - det lort har seriøst intet godt gjort for nogen, men forstår din nysgerrighed!

Jeg håber du får en rigtig rar chilleraften! =)

NB: Jeg så, at antihistaminer blev nævnt, mod eventuel kløe - der vil jeg godt lige advare om, at visse præparater, har en synergisk effekt med opioider, altså de to forstærker hinanden - så drop den ide og tag kløen som den er...

Medlem

Tak for de nyankomne svar.
Information er taget til mig, og jeg kommer også til at læse en smule mere op på emnet inden jeg tager det. Bare lige for at ruste mig endnu mere til hvordan det bliver og hvorlænge osv.
Derudover tænker jeg bestemt at det skal bruges til en chilleraften, hvor jeg tager det og får en af mine venner til at holde lidt øje med mig.

Insane psychedelia user!

MHT antihistamin, så fungerer Benadryl fortrinligt til formålet, Alnok ligeså. De er ikke sløvende, og derfor er der ingen fare ved det. Så dem vil jeg anbefale mod kløen. Der hvor det kan være farligt er når der gøres brug af 1. gen antihistamin så som Promethazin, og hvad de ellers hedder. Da de også fungerer som potentiater på de sløvende effekter ved brug af opioider.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Først og fremmest vil jeg sige: Pas på! Ufattelig mange personer bliver hooked på netop det stof - det er selvfølgelig meget individuelt, hvis du har en stærk karakter og ved at du kan sige fra igen, så ser jeg intet problem i det. Heroin er i den milde ende angående hvad der er giftigt for kroppen, tilgengæld er det uhyggeligt vanedannende.

Du (og alle andre i denne tråd) både overser og negligerer den langt mere alvorlige fare ved heroin: Det er livsfarligt at indtage det, og der er mange velinformerede brugere fra psychedelia som er døde af det. Folk som havde sat sig ind i tingene først, og som havde for vane at tage forholdsregler der netop skulle reducere faren for dette. Og listen bliver stadig længere, desværre.

Det er klart at man selvfølgelig kan og bør reducere risikoen ved at være forsigtig med doserne, aldrig indtage det alene, have nalaxone klar osv, men man bør gøre sig klart at man sætter livet på spil når man begynder på denne stofgruppe. Ovennævnte liste taler sit eget tydelige sprog.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
йети
jeg ville egentlig ind på det tidligere men siden ejg ikke aner meget om emnet undlod jeg, men nu spørg jeg alligevel: er potens til at regne med ? svinger det ikke ofte meget, eller der er blandet andre (ikke så sjove) ting i ?

Medlem

йети

Jeg er egentlig af den overbevisning at dem som OD'er på heroin, er faste forbruger. Men det lyder som om du kender mange der er døde efter at have indtaget heroin. Kan du fortælle mig om der er nogle af dem der har OD'et ved deres første forsøg. Jeg tænker at der sjældent forekommer overdose ved første forsøg, fordi men bl.a. er forsigtigere den er første gang. Derudover læste jeg på erowid at de fleste heroin overdoser sker fordi det er taget med en anden depressant mindst og at 80% af de fatale heroin overdoser sker fordi personen har taget det alene.

Sidst men ikke mindst tænker jeg, at ved at insuflerer det så har jeg noget nemmere ved at styre doser, fremfor at skyde det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Shaolin skrev:
Hej Psych

Jeg har fået fat i noget helt rent brunt heroin N3.

det der er i hvert fald 100% ren hesteafføring
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shaolin skrev:
йети

Jeg er egentlig af den overbevisning at dem som OD'er på heroin, er faste forbruger. Men det lyder som om du kender mange der er døde efter at have indtaget heroin. Kan du fortælle mig om der er nogle af dem der har OD'et ved deres første forsøg. Jeg tænker at der sjældent forekommer overdose ved første forsøg, fordi men bl.a. er forsigtigere den er første gang. Derudover læste jeg på erowid at de fleste heroin overdoser sker fordi det er taget med en anden depressant mindst og at 80% af de fatale heroin overdoser sker fordi personen har taget det alene.

Sidst men ikke mindst tænker jeg, at ved at insuflerer det så har jeg noget nemmere ved at styre doser, fremfor at skyde det.

Jeg kan oplyse at den en af dem jeg kendte, døde af at sniffe det. Han var ikke fast bruger, men havde været det tidligere, og havde fået stabiliseret sin tilværelse nogenlunde uden heroin, men med kortvarige genoptag, som sjældent varede mere end nogle dage. En anden døde af at indtage for meget metadon oralt, sandsynligvis fordi han var for utålmodig til at vente på virkningen(det tager lang tid inden den sparker ind på metadon), og derfor redoserede for tidligt. Han var heller ikke hyppig bruger. En tredje døde af at injicere det, og var ligeledes ikke hyppig bruger. Ingen af disse 3 blandede så vidt jeg ved med noget andet stof. Til gengæld tog de det alene, og havde dermed ingen til at redde sig.

En fjerde tog det ikke alene(så vidt jeg husker), men kæresten sov og fandt ham livløs næste morgen. Han havde blandet med en benzo.

Der er ikke tvivl om at risikoen for dødelig udgang er meget højere hvis man tager stoffet alene. Derimod er det ikke nogen sikkerhed at man sniffer stoffet fremfor at injicere det, der sker masser af overdoseringer via insufflering.

Medlem

Tak for indlægget йети:

Er glad for du gad dele din viden, det er interessant læsning. Jeg har dog ikke så meget andet at sige end at jeg tager det til mig. Og når jeg skal prøve det vil jeg genlæse den her tråd.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Der er så mange andre sjovere og mere spændene opiater og opioder end lige the good ol' heroin imo. Jeg vil til hver en tid foretrække oxycodon, kodein, nico-morfin og ketogan'er over heroin.. Det er sgu et af de mest intet sigende opiater/opioder hvis du spørger mig. Har dog aldrig prøvet at injicere et stof, hvilket nok har lidt at sige :)

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Shaolin!
Det kan godt være det er mig, som er uvidende men hvad mener du helt præcist med at det er en sample?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Nord skrev:
Hej Shaolin!
Det kan godt være det er mig, som er uvidende men hvad mener du helt præcist med at det er en sample?

Sample er et engelsk udtryk der ofte bruges om en vareprøve. Pusheren har solgt det som en sample, selvom der er 10 doser, hvilket må siges at være mere end en sample, især når der er tale om noget så vanedannende som heroin.

Nu når jeg alligevel kommentere vil jeg give alle de andre ret i at du /shaolin burde lade være med at prøve heroin. Har aldrig hørt om nogen der fik noget godt ud af det og den værste konsekvens er ikke sjov. Og hvis du alligevel prøver, så smid det du ikke skal bruge ud, inden du skyder den første dose. Går udfra en redosering er svær at styre når man er påvirket + så har du ikke mere hvis trængen skulle komme senere.

Medlem

Jeg tror grunden til at den beskrives som en sample på trods af at den er på 250mg er at det simpelthen ikke kan betale sig at handle i lavere vægtmængder. Fortjenesten i absolutte tal må i forvejen være meget lav. Derudover beskrives indtaget af heroin sådan her under dosis-siden på erowid:

Citat:
Heroin users describe chopping out "pin"-thin lines of heroin and then redosing every 30-60 minutes: getting high, coming down a little, snorting another line to get high, coming down a little. This is done over the course of an evening or a day and may feel like chasing the peak high that is achieved.

Så det er tilsyneladende typisk at redosere løbende. På den måde er det muligt at der er til mindre end 10 ture, men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Jeg håber du melder tilbage om oplevelsen hvis du ender med at prøve det Shaolin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]