IDIOD skrev:
- JEg personligt har ikke noget imod smagen eller lugten af god amfetamin.. jo klammere jo bedre haha ej i ved hvad jeg mener.. personligt elsker jeg også at bombe det, men sidder sammen med en som hvergang han suger en streg (stor-som-lille) siger det smager fuldstændig brækfremkaldene på den kedelige måde, og det sætter lidt en stopper for vores flyver, for han vil hellere sniffe det end bombe det.. ja ved det lyder mærkeligt, håber i forstår, jeg har lidt keyboardsævler haha.. men det var bar hvis i vidste noget der kunne hjælpe, og tak for svar allerede til dem der har gjort det !

amphetamin-pige <3<3
men det er jo netop ikke lugten af god amf.. det er lugten af cut og efterladenskaber fra fremstillingen
det må da også være noget mega ulækkert amf i har, hvis i ikke kan nå at få virkning inden i brækker jer af smagen og mændgen i skal tage
hvis i nu skaffede jer noget ordenlig kvali, eller i det mindste bare rensede det op, så ville i ikke skulle indtage nær så meget, og det ville ik smage nær så slemt, det er win/win