Hej

Jeg har kastet mig ud i mit aller første grow, og i starten gik det godt, alle planter spirede og voksede hurtigt. Jeg havde to sorter (havde også en tredje, men den var en lille smule mere besværlig og dyre, så jeg turde ikke spire dem, før jeg har udstyr til at gøre det indenfor) den ene var der 10 frø, og den anden var der 4. Som sagt, i starten gik det fint, men lidt efter lidt døde 6 ud af de 10 i min balje jeg havde dem i, så det var jo bare super-.- Jeg regnede med at der ikke var nok plads til alle planter, og besluttede mig for at det jo nok var på tide at få dem plantet ud. Derude har de så klaret sig okay. To af dem måtte dog flyttes, da et eller andet møg insekt besluttede sig for at gnave lidt i bladene. Lige nu der står de der da, men jeg syntes ikke de ser dunde ud, og jeg syntes bestemt ikke de ligner planter der næsten er 4 uger gamle.. Hvor store burde de være nu? og hvordan burde de se ud? Ærlig talt så regnede jeg med at det var noget nemmere, siden det jo egentlig er ukrudt. De har fået en smule Biobizz grow, bare for at gøre et sidste forsøg på at holde dem i live, men håber forsvinder lidt.