Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Derude :)

Jeg står i den situation at jeg bliver testet 1 gang om måneden. ( Næste gang er om ca 12-14 dage )
Mht at erhverve kørekort. i går D.24 Tog jeg så 3 hvæs på en joint, så jeg går og er rimelig nervøs for at det kan måle´s i min urin eftersom den bliver sendt til et laboratoire hvor de tjekker den for thc i % .. Sidste gang hed den 0.0% men der havde jeg selvfølgelig heller ikke røget. Håber på en hurtigt og god feedback

Junior medlem

Hvis der var hash i jointen så skal det nok blive set. Har hørt headshops sælger trylledrik som fjerner hash. Ellers så træn i fitness mange timer da cannabis sætter sig i fedtet. Det skal svedes væk

Junior medlem

Jeg træner fitness/Styrketræning, minimum 3 om ugen helst flere hvis det kan lade sig gøre mht arbejdstiderne. Havde ikke røget 5 måneder forinden igår så håbede lidt på % af thc jeg har fået ind i de 3 hvæs ikke ville være det store og forhåbentlig være ude indenfor 1 uge maks 2. Men af hvad du skriver kan jeg forstå det ikke er tilfældet..
Jeg har gjort mig overvejelser omkring at få en kammerat til at pisse i en pose for mig på dagen, og så suge det op i en 4-5 ml sprøjte have den i underbukserne også presse det ud i koppen. Lægen står med ryggen til mig men er på toilettet under forløbet så er lidt lost ..

Insane psychedelia user!

Ah 3 hvæs burde være ude på 14 dage men jeg er ikke ekspert.

Junior medlem

Fso skrev:
Ah 3 hvæs burde være ude på 14 dage men jeg er ikke ekspert.

Det noget fuck, men kan kun takke mig selv for ikke at have tænkt mig om -_- !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]