Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens! jeg er en der kun ryger en gang om måneden cirka.. til-dels fordi så er det er lige kraftigt hver gang og til-dels fordi jeg også godt kan lide mit ''Raw'' Jeg :)

det bedste jeg ved de gange jeg har været ''heldig'' nok.. er den der altomfavnende kilden i kroppen.. føles som om hver enkelt celle vibere i harmoni.. elsker den følelse :D og det at jeg kan sidde og grine af hvor mærkeligt det egentligt er at åbne og lukke hånden :)

har prøvet en del sorter efterhånden min sidste for et par uger siden var en amnesia haze, sativa sort.. jeg fik ingen kilden eller grineflip over mine bevægelse.. men til gengæld følte jeg at jeg hele tiden kunne se ting ud af øjenkrogen som er ikke var der.. når jeg prøvede at tænke fik jeg 7 forskellige tanker på 1 gang.. og min motorik de første 30min var ligesom en der havde drukket en 16 øl... fik dog ingen paranoia eller kvalme :) havde bare en kamp med at finde ro..

nogen hjælp til hvad jeg skal prøve næste gang? en indica skunk? hybrid? eller måske bare noget hash :)?

skal også lige siges at de andre par gange.. har jeg drukket alkohol først.. ved ikke om det kan være en katalysator til nogle af cbd'erne? syntes ikke det lyder logisk men ville bare lige hører :)

har ikke så stort et udvalg hos den ''Pusher'' jeg bruger.. har postet nedenfor det jeg kan få finger i (slettet priserne da jeg kunne forstå det er imod forum regler).. kunne godt bruge lidt hjælp på jagten efter den der kildende følelse og fascination af ens krop! :) tak for forhånd folkens!! <3

Culero Hash

Sort: Sativa

Beskrivelse: Det bedste hash vi nogen sinde har haft. Er blødt, klistret og bobler. Man får meget for pengene.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mørk Nepal Hash

Sort: Mørk Nepal, indica

Beskrivelse: Hash af meget høj kvalitet. Er blødt, klistret og bobler. Man får meget for pengene.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skunk (Strawberry Kush)

Sort: Strawberry Kush, sativa/indica

Beskrivelse: Er meget steneren da det er en indica domineret hybrid skunk. Meget god kvalitet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Morrocan Hash (lav kvalitet)

Sort: Morrocan, indica

Beskrivelse: Giver en god krops høj. Dyrket af en Marokkansk cannabis sort i Marokko. Lav kvalitet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Morrocan Hash

Sort: Morrocan, indica

Beskrivelse: Giver en god krops høj. Meget steneren. Dyrket af en Marokkansk cannabis sort i. En lidt billigere hash som nogen af vores kunder efterspørger.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skunk (Amnesia Haze)

Sort: Sativa, Amnesia Haze

Beskrivelse: Giver en euforisk høj da det er en sativa skunk. Frisk høst. Meget høj kvalitet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skunk (Power Plant)

Sort: Indica/Sativa

Beskrivelse: Giver en euforisk høj da det er en sativa domineret hybrid skunk.

Junior medlem

..... ville anbefale noget culero det er fandme guf.. Ellers hvis man får den rette mængde amnesia haze så slår det fandme.. Sort nepal er nice nok på en chill dag.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez

Junior medlem

Hvad fanden har du gang i du linker fandme ikke til den klamme nar i mit bøsse opslag!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Prøv evt en hybrid på 80/20, dvs 80% sativa og 20% indica.

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]