Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg har lavet mig et lille skab ;) og nogen stiklinger. men de voksede ret hurtigt. så nu har jeg lagt et nethegn ned oven i dem ? presset dem en lille smule :/ men sårn er det!! kan det la sig gi sig!! bruger 200w cfl pt! Im a rookie! lader dem btw veg 1 uge mere ? eller skal de bare i blomst?

http://bildr.no/view/allPeDVW

Medlem

Undskyld jeg siger det, men det net der kommer ikke til at hjælpe dig på nogen måder overhovedet..
Jeg vil råde dig til at se denne video om hvordan man laver SCROG/SOG
http://www.youtube.com/watch?v=Dt9XNBuiQm4

Junior medlem

Det var nu mest for at gi mig lidt plads i højden! mit skab er ikke så højt igen :)

Dedikeret medlem

hej LG!
hvad er spørgsmålet?
hvis det er veg/blomst du er i tvivl om så nœvn gerne hvilken type cannabis der er tale om..
hvis det er højden så bind dem ned og sæt i blomst.. -eller lad dem vegge og plant dem ud om en måneds tid! :-) (hvis det ikk er en eksotisk sort)
knæk og bræk med growet!
mvh

Moderator
Brugeravatar

Medmindre de er ret sativa domineret så skal du nok lige vente til de har fyldt nettet ordentligt ud. Er du btw sikker på at det er hunner? Hvis ikke vil jeg anbefale dig at tage nogle stiklinger og sætte dem på 12/12 lys, så du kan se deres køn, før du vikler dem for godt ind i nettet. Du skal selvfølgelig lige markere hvilken stikling der kommer fra hvilken plante, før du blomstre stiklingerne.

Junior medlem

det er hunner :) tog stiklingerne sammen med en kammerat. han har taget stiklinger før! Nu ser vi! Sorten kan jeg ikke huske.

ja mit spørgsmål er om jeg skal vente en uges tid med at sætte dem i blomst så de blir lidt mere robuste, er lidt i plads mangel med hensyn til højden!!!
det bliver rent cfl grow da kæresten piver lidt over det :P

De står også kun i 7,5 ltr potter så skal nok ikke trække den i langdrag :D rigtig rookie grow :D

Dedikeret medlem

ok, gir du dem gødning eller noget?
jeg holder på du godt ka gi dem en uge mere!
:-)

Junior medlem

Så er de kommet i blomst! må nok indrømme det sejler lidt det grow her!! men man skal starte et sted! har givet den første omgang gødning igår ( biobizz )

skal jeg fortsætte med at bukke skud nu hvor den er i blomst eller stresser det planterne for meget?

Billede

Fik btw noget alg mic af en ven! hvor meget vand skal jeg blande det med for at bruge det som folie spray?

Moderator
Brugeravatar

Ja fortsæt med at bukke planten under det første stykke tid imens den strækker sig, typisk de første par uger. LST står for Low Stress Training, det stresser dem ikke så meget, hvis du er lidt forsigtig.

Junior medlem

er så forsigtig som overhovedet muligt. det gør bare stadigvæk ondt i skindet at stå og mase sådan med dem! det net jeg har brugt er rimelig stramt i maskerne!

Bisman? hvad med dencoat der? hvor meget alg a mic skal jeg bruge til ca en halv ltr vand til folie spray?

Dedikeret medlem

mener det er 2ml til 2 liter alg a mic er dog et stykke tid siden jeg har brugt det sidst ;)

Junior medlem

mener det er 2ml til 2 liter alg a mic er dog et stykke tid siden jeg har brugt det sidst ;)

Altså 2 ml. alg a mic til 1 ltr vand?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]