Hej allesammen.
Jeg står med kriblen i de grønne fingre og skal inden længe starte årets (evt. det 1 ud af 2) vindues grow ud. Det er i et stort sydvendt vindue med fuld power på solen. Dette har fungeret for mig de sidste par år.
Mht. til frø er jeg dog kommet lidt i tvivl. For år tilbage prøvede jeg Pineapple Express auto femi lowryder fra Barneys Farm. Disse var jeg godt tilfreds med yield, virkning og smagsmæssigt. Sidste år forsøgte jeg mig ligeledes med en auto femi lowryder, Little Cheese. Denne var dog med blandede fornøjelse da der ud af de 5 planter jeg dyrkede kun var 1 der havde noget der lignede normal vækst, hvorimod de andre ikke blev ligeså store, var langt mindre buskede og kun havde 1 enkelt reel bud. Røgen fra alle planterne var fin.
Er det noget i har erfaring med lowryder sorter hvor planter ender op med nærmest bare at blive en stilk på 40 cm. med et par faneblade og 1 bud?
Mht. til dette års sort vil det også være fedt hvis i har erfaringer. Det skal helst være auto, femi'er om det er lowryder tænker jeg er ligemeget, da pottestørrelsen vel alligevel vil lægge en naturlig grænse?
_________________ ”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say, it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it” (Baudelaire 1860).
|