Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy, her tidligere røg mig og et par venner en 1 smøgs joint, hashen var lys og helt tør den blev nærmest til støv da man skulle nolle den. Vi fik fyret den og gik hen og ventede på vores bus, efter 5 min kommer en pige jeg røg med hen til mig, lad os kalde hende S, hun sagde hun så hvidt, og jeg sagde hun skulle slappe lidt af og lukke sine øjne, jeg tog hendes hoved ind mod min skulder og spurgte derefter om hun var ok hvortil hun svarede at hun kun kunne se hvidt, der gik ikke mere en 5 sekunder efter hendes svar så besvimede hun, hun kollapsede. Vi får båret hende 5 mennesker op på bænken hvor hun sidder i 5 - 10 sekunder helt død i kroppen, hvorefter hun begynder at hive efter vejret meget hurtigt, det siger sådan en slags grynte/snorke lyd, både når hun inhalerede og udhalere siger det den lyd, vi skynder os at hive hendes jakke op. I mens vi var i gang med at åbne jakken og hun hiver efter vejret, tisser hun, hun sad ned på en bænk, og pisser ud over sig selv og kort efter stopper hun med at hive efter vejret og vågner op lidt efter.

- Jeg har ledt efter tråde som denne men synes ikke at de andre mindede så meget om det der skete her. Er der nogle med bud på hvad årsagen kan have været og hvordan det kan ske mens man er blackouttede. Hun plejer og ryge hver dag næsten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hvordan har pigen det nu?
Lyder ikke umiddelbart som noget, der har med cannabis at gøre..

-John Rooney.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Helt tør og blev til pulver... lyder som skidt hash. Hvordan virkede hashen på jer?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
en af mine venner har prøvet det samme. vi røg nogle bong hoveder, og da han ventede på bussen begynde han at se hvidt
og han blackoutede næsten.
men skal ikke kunne sige om det var hashen :)

Junior medlem

Pigen har det okay, efter hun vågnede forklarede hun os at hele hendes krop summede og hun følte det lidt som om hun rystede uden at ryste det mindste. Efter en halv time fik hun det nogenlunde normalt igen.

- Hashen virkede normalt på os andre, det var ikke en helt vildt baskede skæv men mere sådan lidt omtåget.

Men hvordan kan det være man pisser mens man er besvimede har aldrig hørt om det før?

Dedikeret medlem

fordi man ikk selv kan styre det når det er.. det er nok heller ikk lige priotet nr uno for kroppen under sådan et anfald.. vand og mad og lœgevisit er mit råd!

hmmm -det ku være hun er overfølsom for noget, hvis det var uren nold.. ?

Medlem

Uren nold? Nej, hun har bare røget for meget, har selv prøvet noget lignende. Hash er ikke legesager.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har prøvet noget i samme stil. Det skyldtes min manglende tolerance over for nikotin. Jeg blev svimmel, fik kvalme og fik tunnelsyn/hvidt syn.
Tydeligt at mærke det var nikotin da det kom efter få sekunder.

Dedikeret medlem

det ka godt ske ja.. men jeg ville nu stadig ta til læge for at få tjekket diverse vœrdier, tal blodprøve osv, hvis jeg var faldet om!! just in case. og evt se om der sku sættes lœgefagligt ind..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Havde hun fået noget at spise/drikke, inden i røg den fede? Hvis jeg har røget, og jeg pludselig rejser mig, bliver jeg ofte konfus, og det sortner for øjnene i et øjeblik - især hvis mit blodsukker er i bund, og jeg har kampfråder på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]