Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Fedt at se at Psych har indført gabestok.
Så vi alle kan komme og føle os bedre.
Kaste, spytte og svine uden at føle os som dumme svin.
thumbs-up!

Det der koncept med støtte, forståelse og prøve at hjælpe hinanden er jo noget der hører til i middelalderen.
all hail progress!

Det er vel noget a´la "I´ll set you up to get on top"?

Men jeg er helt enig i dit udsagn. Jeg krummer desværre også mine tæer i større grad over mange andre indlæg end trådstarters egne.
Trådstarter har startet et indlæg, som der reelt ikke er nogen , som har haft interesse i at svare på - eller i bedste fald har gjort det ganske spartant!

Gu fanden er det da et sidespor at slamme hætter i den stil, men ligefrem at kalde det umuligt for to personer at suge 15-20-25 g tjald dagligt, er udelukkende pga. uvidenhed og uden at have stiftet bekendtskab de "rette" personer.
Selvom jeg frivilligt har sat mig i forhold, hvor jeg dårlignok kan tillade mig at ryge en bette joint lørdag aften og stadig være helt på toppen på job mandag morgen, så har jeg i mit liv, der er tættere på 40 end 35 år, stiftet mange bekendtskaber, hvor jeg har set endnu mere fucked up misbrug, hvor "sølle" 15 g daglig ryger på bong ville blegne.
Det er måske her at kæden hopper af for flere folk herinde? Erfaringsmæssigt er de simpelthen ikke klar over hvad der kan foregå uden for deres egen lille urtehave?
Har I heller ikke hørt om folk, som har suget 5-8(10) g rent coke dagligt efter årelange misbrug. Det lyder også i mine ører helt umuligt, men sandheden er jo en anden. Havde kokainen haft en renhed som i DK har vi sgu snakket om ~20 g. SÅ kan det da være at i ville komme op af stolen i en fart for at kommentere på den mængde! :-)

Til trods for at det er en ældre tråd, så er mit bedste bud at den voldsomme hoste kan vare en god måneds tid, før den bliver normaliseret - eller i hvert fald er på rigtig god vej. Hvis du samtidig dyrker (løbe)motion/træning, så får du samtidig hostet meget meget mere op, end hvis du går, kører bus, knallert eller blot normalt tempo på cykel.
Jeg håber det bedste for dig. Du er i en personlig og fysisk udvikling, som ikke harmonerer med den livsstil du, forhåbentlig, er ved at lægge på hylden :wink:

Mvh CC

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]