Hej med jer! Jeg ved godt, at der er oprettet mange af sådan nogle tråde, men føler alligevel, det er godt at få nogle personlige svar på sit spørgsmål. Det virker på en eller anden måde mere betryggende Jeg har efter lang tids søgen fået en kontakt, og har mulighed for at få fat i noget legit LSD (de fleste folk heromkring sælger kun Nbome'er). Jeg har længe ville prøve psykedelika. Jeg har i flere år været fascineret af nogle af de mere dybe/spirituelle aspekter ved tilværelsen, såvel som østlig filosofi, og bevidsthedsudvidelse er derfor en naturlig interesse. Jeg er interesseret i at opleve en mystisk oplevelse, eller blot have mulighed for at dykke ned i mig selv og beskue nogle af tingene i mit liv fra et nyt perspektiv. Jeg ved, at det ikke nødvendigvis bliver en 'sjov' rus, og jeg føler mig forberedt på at gå ind i det, hvis nogle ikke så behagelige tanker, skulle dukke op under trippet. Jeg har tidligere erfaring med cannabis (utallige gange) og MDMA (fire gange).
Mit problem går lidt på, at de få kammerater jeg har, som tager stoffer, mest er interesseret i dem, fordi de vil have "farver på" og være "bøjet".

Jeg har ikke just en stor lyst til at tage en psykedelisk tur med nogle af dem, for at være ærlig. Jeg har forestillet mig at tage LSD'en i en tryg, hjemlig setting. Bare sidde og dykke ned i mig selv, lytte til noget musik, evt. noget filosofisk snak på YouTube (Alan Watts, McKenna), og ellers bare overgive mig selv (evt. v/meditation) og mærke rusen. Jeg har mulighed for at gå en tur udenfor, hvis jeg lyster, jeg bor lige op af noget skøn natur.
Jeg tænker bare over, hvor lang tid rusen varer (8-10 timer), og muligheden for, at det måske bliver for meget for mig, især hvis jeg indtager stoffet alene. Jeg har haft spurgt en god veninde, om hun ville tripsitte mig, men den idé, var hun ikke videre begejstret over.. Vil i mene, at det ville være forsvarligt at indtage LSD'en på egen hånd, uden nogen tripsitter? Hvad hvis jeg har mulighed for at ringe til en ven, hvis jeg føler det bliver for overvældende? Eller må jeg indfinde mig med at tage det med en af mine knarkvenner?
Tak på forhånd.