Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT oralt
Medlem
Brugeravatar

Hej Psychers og andet godtfolk.

Jeg har overvejet længe at indtage DMT. Jeg har en god ven som også er klar på det, og vi har begge prøvet svampe en del gange, LSD, coke, og den "daglige" cannabis. Men nu overvejer vi at tage skridtet videre og prøve noget der er virkelig seriøst - men, vi er helt nye (indenfor DMT)
Jeg synes det er svært at finde noget information om at indtage DMT oralt (som er det vi ønsker).

Både ang. Dosering, indtagelsesmetode (skal det være ayahuasca), set&settings, gode råd, mad, faste, og hvad der ellers hører til.

Jeg har søgt en del, men det skader umuligt at få et par råd og lidt hjælp med på vejen herinde fra.

Det er ikke anskaffet endnu, men tænker at forberede det rigtigt grundigt for at give os de bedste omstændigheder som overhovedet muligt.

På forhånd tak,
NightCrawler

Titel: Re: DMT oralt
Medlem
Brugeravatar

Prøv at lave en søgning på Pharmahuasca, hvis du vil have mere information om oral DMT.

Bortset fra det: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting

Held og lykke med projektet :)

Medlem
Brugeravatar

Du kan finde en million guides til yage.

Hvordan kan det være det skal være oralt?

Dedikeret medlem

Du kan finde en million guides til yage.

Hvordan kan det være det skal være oralt?

Tænker det samme. Jeg ville godt nok finde det svært at overskue et så langt og kraftigt et trip hvis jeg ikke havde prøvet at ryge det først :). Jeg er selv startet med at ryge DMT (har ikke indtaget det oralt endnu) og det fungere rigtig rigtig godt :D

Medlem
Brugeravatar

Netop for at prøve et langt og vildt trip med henblik på at søge indad og få hele oplevelsen :)
Vi har kigget på nogle forskellige kits af ayahuasca, men det ville være bedre at komme over til Sydamerika hos en rigtig shaman og prøve det..
Det virker som om ayahuasca er lidt kompliceret at lave, men det ville heller ikke gøre noget at der skulle lidt arbejdsproces til,
før at man kunne få sit trip.

Jeg tænker at når DMT ryges er det helt på en anden måde end når det spises.
Jeg har læst mange steder at det skulle være rimelig svært/træls at ryge, og vi søger egentligt et længerevarende trip,
så det er hovedgrunden til det :)

Dedikeret medlem

Netop for at prøve et langt og vildt trip med henblik på at søge indad og få hele oplevelsen :)
Vi har kigget på nogle forskellige kits af ayahuasca, men det ville være bedre at komme over til Sydamerika hos en rigtig shaman og prøve det..
Det virker som om ayahuasca er lidt kompliceret at lave, men det ville heller ikke gøre noget at der skulle lidt arbejdsproces til,
før at man kunne få sit trip.

Jeg tænker at når DMT ryges er det helt på en anden måde end når det spises.
Jeg har læst mange steder at det skulle være rimelig svært/træls at ryge, og vi søger egentligt et længerevarende trip,
så det er hovedgrunden til det :)

Det er nu ingen problem at ryge DMT hvis du blot laver "the machine". Jeg er også HELT sikker på du nok skal få slukket din "triptørst" ved at ryge DMT det er helt sikkert. Håber VIRKELIG bare du har sat dig ordenligt ind i sagerne inden du drikker dit aya. DMT er LANGT fra nogle vattet syre/svampe og mdma trips.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Det er nu ingen problem at ryge DMT hvis du blot laver "the machine". Jeg er også HELT sikker på du nok skal få slukket din "triptørst" ved at ryge DMT det er helt sikkert. Håber VIRKELIG bare du har sat dig ordenligt ind i sagerne inden du drikker dit aya. DMT er LANGT fra nogle vattet syre/svampe og mdma trips.

Jeg har også læst flere steder at når man ryger DMT varer det omkring ½ times tid? men ja, da kunne da godt være at man skulle prøve at ryge det først :) Har du prøvet DMT oralt? På shrooms synes jeg at trippet er for kort, men på LSD kan det godt mod enden begynde at blive lidt hårdt.. Jeg kan også læse flere steder at længden på trippet vil varer omkring lige så længe som LSD..

Hvormed mener du "Vattede" syre/svampe trips? Jeg har været oppe på 7g tørret på en aften, og det var bestemt ikke vattet for mit vedkommende :)

Men jeg ville ikke have noget imod at trippe endnu mere balls

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvormed mener du "Vattede" syre/svampe trips? Jeg har været oppe på 7g tørret på en aften, og det var bestemt ikke vattet for mit vedkommende :)

Nøj hvor sejt :roll:

Dmt er altså af en anden kaliber end svampe. Jeg taler af erfaring med begge stoffer. Svampe er en lille soppetur i børnebassinet. Dmt slynger dig ud på den dybe ende. Vrooom, sådan. Ingen kære mor. Pas på og behandl det med respekt.

Medlem
Brugeravatar

Citat:

Nøj hvor sejt :roll:

Dmt er altså af en anden kaliber end svampe. Jeg taler af erfaring med begge stoffer. Svampe er en lille soppetur i børnebassinet. Dmt slynger dig ud på den dybe ende. Vrooom, sådan. Ingen kære mor. Pas på og behandl det med respekt.

Fedt du synes jeg er sej.

Jeg har aldrig været i tvivl om hvorvidt DMT er voldsommere. Men tak for advarslen

Medlem
Brugeravatar

Det var ironisk. Det ved du nok godt, men bare lige for at have det på plads :p
Jeg forstår nok bare ikke formålet med den information om 7 gram svampe. Det er lidt som at sige: Jeg har spist 10 æbler på én gang, så derfor kan jeg nok også lide pærer :D

Medlem
Brugeravatar

Det var ironisk. Det ved du nok godt, men bare lige for at have det på plads :p
Jeg forstår nok bare ikke formålet med den information om 7 gram svampe. Det er lidt som at sige: Jeg har spist 10 æbler på én gang, så derfor kan jeg nok også lide pærer :D

Det var tydeligvis ironisk, men også lidt flabet ;)
Formålet var at sige at jeg har været langt ude på shrooms, og at jeg er klar på at prøve noget DMT for at komme længere endnu.
Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente mig af DMT, men jeg ved at jeg ikke får en ændring af min psykiske tilstand af at spise æbler, og det
gør jeg af at spise svampe - Så nej det er ikke det samme.

Jeg søger en mere spirituel oplevelse med DMT, og jeg har prøvet LSD og shrooms som psykedelika, så jeg håber jeg synes det er fedt - ikke blot for at indtage det og sammenligne smagen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]