Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 jan 2014 02:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: Svampe, Hash og 2c-b
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 gram svampe
5 - 10 mg 2c-b
og masser af hash

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
jeg var lidt træt, men havde set frem til denne aften i lang tid.
havde ikke fået spist noget, da jeg havde fastet til svampene.

Triprapporten
Jeg vil nu fortælle om et af mine vildere trips og min aften i den maniske lejlighed.

jeg havde i noget tid planlagt en trip aften sammen med Flux, hans fætter og en af deres gode venner, som jeg også selv kender.
dagen starter stille og roligt, jeg ankommer til lejligheden og chiller lidt, og vi snakker om, hvad der egentligt skal ske, imens vi suger nogle bonghoveder og et par joints. vi får så hentet svampene og vejet dem op. 2 gram til hver.
vi får spist svampene og allerede efter 20 minutter er vi igang, så vi beslutter os for at gå en tur, da jeg aldrig har set deres hjemby før (jeg kommer fra en helt anden del af landet, og har kun været hjemme ved flux og hans venner en gang før). vi når at gå i fem minutter, før jeg er godt blæst. alle sten på jorden lyser op og Fluxs ansigt bølger en smule. vi kommer på et tidspunkt forbi det lokale bibliotek, som af en eller anden grund er åbent. klokken er nok 22 eller sådan noget. vi beslutter at gå derind, fordi de andre skulle have varm kakao, da automaten derind åbenbart laver den syge kakao.
vi kommer derind og vi skrald griner, og kan slet ikke fatte noget som helst, imens flux og søren drikker deres kakao. pludseligt kan vi høre at der kommer nogen, og flux's fætter, som jeg vælger at kalde mads, kigger ned af gangen og siger "det er min bedstefar" og lyser helt op og smiler. vi andre sidder lidt og kigger lidt mærkeligt, for det var sgu da noget underligt noget at sige. "Hej bedstefar!" siger mads og satme om hans bedstefar ikke kommer ind og sætter sig ved bordet lige ved siden af. på det her tidspunkt, kan jeg ikke helt overskue det, da jeg virkeligt skal kæmpe for ikke at flække af grin. flux rejser sig og går bare stille ud og jeg følger med. jeg får det faktisk lidt dårligt over bare at efterlade hans bedstefar der, som om han ikke måtte være med eller vi ikke kunne lide ham.. nå.. vi går videre og flux tager en tår af sin kakao, brænder sig og spytter det ud, og med det samme er søren der "Hvaaa, du ku måske ikke lide den eller hva?!", hvilket får os allesammen til at flække af grin, da han ligesom bare var der med det samme, som om han havde ventet på det haha.
det næste er lidt sort, men vi er kommet tilbage til lejligheden, og flux har åbnet Traktor, fundet sin jockey frem og er gået i gang med at "mixe", hvis man kan kalde det dét. det han gør, er at rive sangene i stykker, med alle effekter han kan fyre på. hakker en lyd op, stretcher den langt ud, får bare at slippe effekterne og smække os helt tilbage i sangen igen. det var så fucking sygt. hver gang han lavede de lyde der, stoppede verden næsten med at eksistere. kan huske jeg i en halv time ikke har opfattet andet end væggen. altså, der eksisterede ikke andet end væggen og så de lyde der, det var så syret. når jeg tænker tilbage husker jeg seriøst kun væggen, ikke nogen lejlighed, bare væggen.
det bliver så min tur til at mixe lidt, men må give op meget hurtigt, da jeg ikke kender så meget musik på flux's computer og kan egentligt heller ikke lige overskue det i mit hoved, da jeg er virkeligt blæst lige nu. vi sætter en playliste igang og flux finder sin taske og begynder at finde alt sit narko frem. der er lige, hvad hjertet begærer i den fucking taske og lidt til, for pludseligt sidder han med en pose pulver i hånden uden label, som han ikke lige kender til og er bare like "hvad fanden er det her?". han tjekker resten af narkoen et par gange, og når frem til at det sgu må en slat mdma, som har overlevet den sidste fest, på magisk vis. han smager lige på det, tager en streg og venter lidt. det var sgu mdma! sygt nok. der bliver lavet nogle baner til folket, og de andre hakker deres ned. jeg siger nej tak og siger at jeg lige venter lidt - det skal lige siges, at jeg har været lidt skuffet over de sidste par emma ture, så jeg vil gerne vente et godt stykke tid inden, jeg tager emma igen.
det hele bliver lige en tand mere kogt, og de andre er lidt mere blæste nu, men får hevet mig op på deres niveau.
der går noget tid, og vi bliver enige om, at der skal noget 2c-b indover. flux tager coveret og bliver forbavset over at der er en streg emma tilbage. de andre havde slet ikke opfattet, at jeg ikke havde taget min streg, og de kunne slet ikke forstå at jeg havde været ligeså blæst som dem haha. nå, flux og søren nupper to små streger 2c-b mens mig og mads venter lidt, da mads ikke har prøvet før, og jeg lige skal suge et bonghovede.
der går noget tid, og jeg laver to meget små og forsigtige baner 2c-b, da jeg allerede er meget blæst og mads ikke havde prøvet det før, vi sniffer dem og slask. pludseligt er det helt ude at skide. helt manisk. vi ruller allesammen bare rundt og griner og kan ikke stoppe. hver eneste gang vi lige kommer tilbage til virkeligheden, laver søren en mærkelig lyd, som sender os tilbage i vores maniske griner tilstand. det her bliver måske ved en halv time til en time. vi sidder lidt og diskuterer, at den 2c-b godt nok er krads i forhold til normalt, og så kommer vi i tanke om at vi sgu da også havde spist svampe. det bliver ved i et stykke.
vi bliver ved med at grine, og søren kan ikke styre sine lyde, og kan næsten ikke formulere sig mere, og det hele bliver lige lidt for kogt, så vi når frem til at jeg da skal rulle en ordentlig bas af en joint. det bliver nollet og ristet 2 smøger og jeg ruller den bitch. den er virkeligt stor. jeg tør ikke tænke på, hvor meget hash der har været i mixen, for selvom jeg rullede jointen så stor som muligt, ligger der stadig mix til en normal joint tilbage. vi ryger så og chiller lidt, og når frem til at vi skal ud og gå en tur igen.
nu bliver det hele pludseligt lidt ubehageligt for mig. jeg sætter mig op og gør mig klar mentalt, til at skulle udenfor igen, men i det jeg sætter mig op, bliver jeg meget døsig, ligesom når man rejser sig for hurtigt op, så jeg ligger mig lige igen, og spørger om vi ikke kan vente lidt med at gå, da jeg ved fra tidligere har prøvet at besvime, når jeg har været alt for skæv og rejst mig for hurtigt.
nå, drengen bliver lidt utålmodige, og vi gør os klar til at gå. uden selv at opfatte det, har jeg rejst mig så hurtigt, at jeg er nået ud på gangen, uden selv at opdage det, og her bliver jeg meget ør i hovedet og det sortner en smule, så jeg sætter mig ned op ad en væg og prøver at fokusere på min vejrtrækning. de andre kommer ud, lejligheden bliver låst og jeg rejser mig meget stille og langsomt op, går et par skridt og kan mærke at det sortner igen og jeg får totalt tunnel syn, ligger min arm om flux og siger, at jeg sgu ikke er sikker på, at jeg kan gå lige nu. tager to skridt mere og siger, at jeg virkeligt ikke kan gå.

det næste der sker, er helt surrealistisk.
det sortner, og jeg "besvimer" og uden selv at opfatte det, er jeg pludseligt helt væk. en tilstand der kan sammenlignes med et salvia gennembrud. der er mønstre og fraktaler over alt, helt hvide, men samtidig helt sorte. jeg kan fornemme at min krop ligesom kramper og spænder, og pludseligt giver den bare slip og ånder helt ud. i det fjerne kan jeg høre flux sige til de andre at de skal ringe 112, og at han kalder på mig, og siger jeg skal komme tilbage. når lige at komme lidt til bevidsthed i et sekund eller to og sige til de andre at jeg stadig er her hos dem. stille og roligt vågner jeg ligesom op igen. helt badet i sved, meget udmattet og rundt på gulvet (bogstaveligt talt).
flux beder de andre om at gå ind, så vi ikke vækker naboerne.

nu ligger jeg bare på gulvet, helt smadret og opdager at jeg også har pisset i bukserne.. damn tænker jeg og kan ikke lige overskue det hele, så bliver bare liggende, mens flux holder mig i hånden, nusser mig, og tager sig af mig. var lige ved at græde over, hvor godt han tog imod det, i forhold til hvor blæste vi var..
jeg bliver liggende længe inden, at jeg føler mig klar på at gå ind. rejser mig, og hænger på flux, og går ti skridt, inden det begynder at sortne igen, så jeg skynder mig at lægge mig ned, og slappe af. det bliver lidt ved, men til sidst lykkedes det mig, at komme ind i lejligheden. ligger mig ud på toilettet og forbereder mig på at skulle i bad. flux virker ikke helt vildt glad for idéen om, at jeg skal være alene ude i badet, men forklarer ham, at jeg kan klare det og at jeg nok skal kalde på dem, hvis der er noget. han spørger om jeg har fået noget mad, hvilket jeg egentligt ikke havde. han henter en pose chips til mig, som jeg flækker imens jeg lige kæderyger 5 smøger inden jeg skal i bad.
jeg får taget badet, får tøj på, og er så småt ovenpå igen.
da jeg kommer ud fra toilettet har flux lavet pizza til os. super nice. sætter mig over i sofaen og får satme stukket resten af jointen fra før i hånden. tror den har holdt mindst en time nu. de andre spørger om jeg er okay, og jeg forklarer dem at jeg har det fint igen. spørger dem om de er okay, og undskylder for at jeg forskrækkede dem sådan.
vi sætter så noget family guy på, og jeg går ret hurtigt kold..

det var så min side af historien, fra den mest maniske nat i mit liv.

du kan læse flux's version af historien her:
viewtopic.php?f=54&t=46957

faldt over det her billede, et par dage senere, som perfekt viser, hvordan lejligeden så ud cirka.
Billede

de mønstre jeg så da jeg, "besvimede" var meget alla dem ved 0:49/0:50 i denne her video

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 08 jan 2014 02:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 13:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hej moderator burde denne ikke ligge i: tripreports/Kombinationer ;-)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 16:09 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Good point.

/Flyttet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 18:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2013 09:56
Indlæg: 75
Geografisk sted: Søen
Vandvittig fortælling! Godt skrevet!
Har selv prøvet et blackout i Amsterdam for et par år siden.
Havde været i byen dagen før og havde ikke fået noget at spise, og vælger derpå at guffe 2 pakker trøfler. Jeg gik ud som et lys i en offentlig park.

_________________
Spis altid den gule sne. Det kunne være det var øl


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team