Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2013 15:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Substans/er: 2c-b, MDMA, Svampe.
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 - 2.5g svampe.
~10 mg meget potent 2c-b, insuffleret
~50 mg MDMA, Insuffleret
Hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Unge og friske mennesker.

Triprapporten
Bent i denne rapport er Buttkraken herinde fra, og det rigtige navn er ikke Bent.


Planerne havde været lagt i et par dage, og det var helt sikkert at vi skulle trippe.
Men alligevel, så forstår man ikke rigtig hvad der skal ske, før man sidder med svampene foran sig, og har vejet dem af.
2g - eller var det 2.5? Hukommelsen svigter mig lige nu.
Vi begynder alle 4 og gumle dem i os. Søren vælger at rulle dem alle sammen til en klump, og sluge dem af en omgang,
da han ikke bryder sig om smagen. Vi andre går den lidt mere tradionelle vej og spiser et par stykker ad gangen som vi får tygget godt på.
Vi er alle enige om at skulle ud og gå en tur, og da Bent er ny i vennekredsen er det også en perfekt måde for ham at se byen.
Vi tuller lidt rundt, og har den sædvanlige tryptamin-griner på, da vi går forbi biblioteket. Min fætter, jeg og søren har alle sjove minder fra det her bibliotek, da vi alle er vokset op her. Klokken er godt nok snart 21, men ku da godt være der var åben? Det var der. Vi går ind, og humøret er ret højt.
Dels pga svampene, og det at komme ind fra kulden, men allermest nok det at vi alle havde så tydelige barndomsminder af dette sted.
Det første vi går forbi er springvand, og vi 3 barndomsvenner bliver enige om at det da ihvertfald var skrumpet en del siden vi var små! Eller også er det os der er vokset.
Vi går igennem et åbent lokale med stole og borde man kan sidde og læse sine bøger. Det er "lobbyen" til biblioteket.
"VARM KAKAO?!" Siger søren. En maskine vi har haft det rimelig vildt over før i tiden, pga den simpelthen laver kakaoen så tyk, og ikke vandet som de normal gør.
Mig og Søren køber et glas, og vi sætter os alle 4 ned ved siden af.
Vi sidder alle og bryder ud i grin, og skubber hinandens griner længere og længere ud. Jeg tror mest af alt det bare var selve situationen ved at sidde der, drikke varm kakao,
i vores barndomsby, på svampe, omringet af kulturen som vi er vokset op i, der består af biblioteket.
Jeg tager kakaoen op til munden, og brænder min tunge på det groveste. Det leder også til jeg spytter alt kakaen ud i koppen igen hvilket affødte en ret stor griner.
Efter det tilbyder jeg Bent noget - Hvilket Søren også finder ret morsomt. "Der sku da ingen der gider drikke dit savl, haha"
Døren smækker længere nede, og vi tænker gad vide hvem det kan være. Vi prøver og holde vores griner i os, og kigger alle 4 ned ad gangen og der kommer en ældre mand gående.
"Det er bedstefar" Siger min fætter, uden at fortrække en mine eller tænke videre over det. Vi andre griner lavt over det, det var da underligt at sige?
Men det var fandme hans bedstefar. Vi sidder alle lige og overvejer situationen, udover min fætter. Han smiler ret meget af det, og spørg om han har det godt.
Han sætter sig ved bordet bag os, og de snakker meget kort. Jeg kunne godt fornemme at det her ikke rigtig førte nogen steder hen, så jeg rejser mig.
"Nå, jeg tror jeg fik hvad jeg sku ha herinde, hvad med jer andre?" De kigger lidt underligt, men de er enige - ingen grund til at sidde her, når vi ikke kan slå os ud med vores griner,
og underlige samtaler.
Vi kommer udenfor igen, og begynder så småt at gå tilbage ned mod lejligheden
"Smager det godt?" Søren hentyder til min kakao, og jeg svarer ja da til det.
Et par sekunder efter spytter jeg noget ud, da det føles underligt og søren er det med det samme:
"Nåeeh, du kan måske ikke lide den hva?!"
Vi flækker alle sammen af grin! "Nu må du fandme lige slappe af søren." Siger jeg, med et kæmpe smil.
Svampene virker helt bestemt lige nu. Bodyloaden rammer en, men ikke så hårdt at vi ikke kan magte gåturen.
Vi kommer ind ad døren, ind i varmen, og får os sat ned. Vi sidder og snakker lidt frem og tilbage, om hvad der skal ske.
Jeg åbner min taske og ser hvad der ligger dernede - Alt muligt spændende! Men idag, faldt det lige på 2c-b til at spice svampene op med.
Ud over fandt jeg en ukendt pose, jeg selv ville sige var MDMA - men så vidt jeg huskede var der ikke mere MDMA.
Jeg kigger tasken igennem og jo, det kan altså ikke være andet end MDMA. Der er lige til en streg til alle.
Vi joker lidt med at "hvad så hvis det ikke er mdma?" Og jeg beder dem om at vente med tage en streg, så vi lige kan se hvad der sker med mig.
Århhh jo, det er mdma. Jeg smider mig på gulvet med min jockey, og sætter noget musik på.
Søren havde tidligere dedikeret et hjørne af den lille 1-værelses til hyggehjørnet. Der havde jeg sat min computer på en kuffert, og sat jockeyen til.
Musikken flyder ud, og mdmaens varme er helt sikkert rundt i kroppen nu.
Humøret er super højt hos alle, og bongen bliver sendt rundt.
Ting er ret forvirrende pt - jeg var selv godt klar over det var MDMA'en, da jeg synes det godt kan være underligt når det bliver sniffet kontra oral smoothness.
Jeg ligger og mixer lidt, men meget bliver det ikke til da jeg er ret ramt.
Spørg bent om han er frisk på at mixe lidt, og det er han da.
Han tager min plads på gulvet i hyggehjørnet, og jeg hopper op i sofaen til Søren, mens min fætter ligger i sin seng og hygger godt med.
Mig og søren sidder og gejler hinanden op, og det hele kører op i interne jokes, indtil vi bare sidder og skraldgriner og råber: "NU stopper du kraftedeme, hold dig væk fra mig"
Det havde lidt at gøre med tidligere da han var over mig med kakaoen og så nu, hvor jeg ikke gad mixe og han igen straks var over mig.
Stemningen er super høj, og 2c-be bliver lagt på bordet.
Bent og min fætter kører lidt deres egen show, og Bent tager ikke engang sin streg MDMA, da han gerne vil slappe lidt af med det, pga skuffelsen fra de sidste 2 ture.
Men mig og søren ligger 2 små bitte streger op og lapser dem i os.
Der sker ikke meget og 15 minutter senere en streg af dobbelt størrelse og et bonghoved.
Bent gider ikke mikse mere. Jeg tager over, og hygger mig fint med det - i mellemtiden nupper min fætter og Bent en streg 2c-b af ukendt størrelse.
Visualt er på dette tidspunkt meget tydelige, farver der skifter i takt med musikken; rød, grøn, blå, gul tilbage til rød - alt strækker sig og bliver klasket tilbage til sin oprindelige form,
for derefter at trække sig sammen og puste sig op igen. Ting begynder at have den typiske 2c-b visual, af at smelte. Blandet med svampenes måde at gøre ting mere "flydende" er det et ret stort farvespektakel.
Min fætter rejser sig og går på toilettet. I det han åbner toiletdøren tænker jeg WOW! "Kæft der er fest ude på toilettet, der vil jeg fandme os være" Lyset der bliver kastet ud, da han åbner døren skifter farve konstant,
på samme måde som et diskolys ville gøre det.
På dette tidspunkt føler jeg at alle er godt med, men bekymringen for min ven Søren starter så småt.
Han begynder at snakke om at han bliver revet ind og ud af "huller" Og hvergang det sker, tildeler han det lige en lyd.
Lyden kan bedst beskrives, som en simpel tone som han så pitchede helt op og fadede ud.
Han grinte selv meget af det, og det samme gjorde vi andre. Men jeg holdte øje med ham, for jeg vidste ikke helt hvad der skete.
Det havde nok også lidt og gøre med jeg havde haft det liiidt for vildt med den jockey og de forskellige FX'er. Reverse grain + phaser pulse. evt gater, beatmasher osv.
Træk lydene helt ud, og smækkede folket tilbage i deres normale sang univers, for lige så stille at trække den ud igen til man slet ikke kunne rumme det mere.
"De lyde går seriøst lige i hjernen" Siger min fætter. Han har ikke prøvet det før, og det samme med med Søren.
Lydene var super-psykedeliske, og alt blev strukket ud og klappet sammen, skiftede farve og dryppede i takt med lyden kastede ens hoved rundt i forskellige lydrum.
Musikken er ikke så høj den overdøver evt. samtaler, men den er stadig så det tydeligt kan høres.
På dette tidspunkt bliver alting ret manisk. Alting er meget forvirrende, og det krævede virkelig en stædig hånd og følge med i hvad der skete.
Jeg var ikke så bekymret for mig selv, eller Bent. Mere min fætter som ikke har trippet så meget, og især Søren.
Min fætter tager det super godt lægger jeg mærke til, og smiler tit af hans tanker og visuals. Hvor imod, Søren sidder op, som om der skal ske noget.
Hans lyde tager til, og bliver længere, og underlige. Han beskriver det stadig som huller han bliver grebet ind og ud af.
Jeg sætter mig op til ham. "Hvad så, er du lidt manisk, søren?"
"Det bare.. De huller der!? Wuaahhhh (lyden igen)"
"Bare tag det helt rolig søreni, jeg skal nok passe på dig"
Stemningen er ikke trykket, eller påvirket af dette.
De andre finder det stadig ret sjovt, og det samme gør Søren - men ikke så sjovt som i starten.
Jeg leger meget kort med musikken igen, men bestemmer mig for at slukke, helt ned for alt lyd.
Og vi sidder så alle sammen i stilhed.
"Wuahh" kommer det fra Søren.
Vi flækker alle af grin.
Latteren ligger sig.
Stilheden er der i 5 sekunder, indtil "Wuahhhhhhhhhhhhhh" Kommer igen.
Vi flækker, og dette sker et par gange.
Nu sidder vi alle og siger mærkelige lyde, og det går lidt i ring.
Vi grunter lidt, og kommer med halvfærdige grin.
"Det er jo helt manisk det her!?" Siger jeg.
Dette går i ring i ca. 20 minutter.
Vi sidder og snakker om hvor fucking underligt det 2c-b er, og shit, så rammer det ogs alle sammen: " Det sku da svampeneeeee!"
Vi havde alle glemt vi havde taget svampenen. Lydene går lidt på omgang igen, og vi siger det 2c-b er sku noget manisk noget.
Alt smelter omkring en, billeder på vægge drejer rundt om sig selv, ting bliver mast sammen, for derefter at blive strukket uendeligt ud.
Alle hjørner af billeder, skabe, TV har meget klare kaleidoscoper i dem, der roterer hurtigere og hurtigere, indtil hjørnet af genstanden smelter væk, og bliver bygget op på ny.
Vi nævner at det er sku da svampenes skyld.
5 minutter efter; Ej, det må sku også være det 2c-b der.
"Vi sidder bare og giver den ene ting skylden, og så den anden altså.. Hvornår fanden går det her lort væk?! Kan sku da ikke gå rundt og sige Godav, waaah. Godav waaaah til folk resten af mit liv" Han slår sig selv i frustation over at sætningen bliver afsluttet med et Waaaah.
På det her tidspunkt er jeg ret godt klar over at Søren ikke har det pisse fedt, selvom vi andre godt kan kapere det.
"Rolig nu, Søren. Det går over igen jo. Der er bare de svampe der, de kommer i bølger"
"Ja.. det er det.. det er fucking det! jeg kan se normalheden lige der, og så bliver jeg bare revet væk fra den på et splitsekund" Han viser med kroppen og hænderne, hvordan han næææsten kan nå den, for derefter at smide sig tilbage i sofaen,
helt håbløs og opgivende. Han griner lidt af det selv. Men kigger meget forvirret rundt.
Jeg foreslår vi går en tur. Der var godt nok en stor joint igang (En bas :D ), så Bent vil gerne lige ryge færdig.
Jeg presser lidt på med det, da jeg tænker nye omgivelser måske kan få Søren ud af sin krise.
Bent er stadig ikke helt klar, og min fætter er bare nede med den gåtur. Det var den bedste idé han havde hørt hele aften.
Vi får taget vores tøj på og alle klar til at gå. Vi kommer ud på gangen, og Bent ser ret bleg ud, og sætter sig ned op af væggen ude i opgangen.
Jeg låner mig op ad den hoved og mave først. Bodyload er ret stort på dette tidspunkt, og hele opgangen bøjer og vender sig.
Min fætter får låst døren og vi begynder at gå ned ad den knap så længe gang, der virkede ret lang på det tidspunkt.
Bent støtter sig op af mig. "Jeg tror sku ikke jeg kan gå flux."
Vi ankommer til døren. "okay, det kan jeg ikke" tilføjer han.
Jeg sætter mig ned ved siden af ham og siger: "også bare i orden, så bliver vi bare her indtil du kan."
Jeg kigger på de andre, og de ved ikke rigtig hvad der skal ske nu.
Vi når slet ikke at få sagt et ord, da det næste der sker er fuldstændig surrealistisk.
Pludselig står du i den situation du bare ikke vil have skal ske, nogensinde.
Bent ligger med kramper og øjnene slået tilbage i hovedet.
"RING! Der skal fucking ringes!" råber jeg til søren.
Søren er ret forvirret, og er den eneste med mobil.
Jeg river Bent ned gulvet og holder hans hoved. Han kramper helt op, og pludselig ånder han heeelt ud, og slapper af i hele kroppen.
FUCK er det underlæggende tema i mit hoved lige nu, men jeg kommanderer min fætter til at tage den mobil og så ringe 112!
Han tager den og ringer, mens jeg holder om Bent, og siger på bedste film maner:Bent, bent bent, seriøst, kom tilbage, det kan ikke ske det her.
I det samme vågner han op, og siger "eow eow eow, jeg er her, jeg er her."
Han anede ikke hvad der var sket, og var ret forvirret.
Han vil gerne bare ligge lidt, så jeg beder de andre om at gå ind igen, så jeg lige kan snakke lidt med ham.
Vi sidder derude længe og snakker.
"Hvordan har du det med narko lige nu, bent?"
"Sidder lidt og overvejer om det er det værd"
Forstår ham godt. Han ligger med hovedet på mit skød, og jeg ager ham. Han kampsveder. Virkelig virkelig, kamp sveder.
Vi kigger ned ad gangen, som stadig bølger og prøver at vende sig selv 180grader, for at smække rundt og vende 180grader til den anden side.



Det var rapporten fra den mest maniske aften i mit liv, virkelig et blik ind i sindssyge som du ser det på film, med underlige lyde og maniske udtalelser, personlighedsspaltning på et tidspunkt,
Efter dette gik min fætter og Søren ind i lejligheden. Jeg var bekymret for om Søren stadig var i sit semi-badtrip, men heldigvis sad de og hyggede sig da vi kom ind igen.
Det synes også hvad der var sket var fucking crazy, og gav virkelig stof til eftertanke.
Selvom trippet ikke var "årh ja, fucking fedt! pure bliss" for nogen af os, så var det stadig et fedt trip synes jeg - Er man uerfaren ville jeg ikke anbefale 2c-b og svampe! Det bliver meget nemt forvirrende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 18:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
har lige et par kommentarer om aftenen fra min side <3

det var meget små baner 2c-b mig og din fætter tog, var forsigtig fordi han ikke havde prøvet det før.
men sygt skrevet, det føles næsten som en lille novelle haha. jeg er virkeligt overrasket over, hvor forskelligt vores trip har været. jeg lagde ikke mærke til at søren, havde det så kogt, altså jo, han var meget blæst, men lagde slet ikke mærke til at han havde det så ubehageligt.

hvad angår det der skete med mig ude på gangen, vil jeg gerne lige fortælle det fra, hvad jeg husker.

det sidste jeg kan huske, er at jeg siger til dig, at jeg ikke kan gå.
pludseligt er jeg bare helt væk, som om jeg er ude af min krop, det eneste jeg kan huske er de at der kun er de vildeste mønstre og farver, ikke andet, ikke sådan et rigtigt jeg. men samtidig kunne jeg bare mærke, at jeg blev trykket helt sammen fysisk nærmest. kunne godt fornemme jeres stemmer i baggrunden af det hele, og da jeg kom til mig selv, var jeg bare helt nakket, fuldstændigt som efter mit første salvia trip. badet i sved, helt udmattet. jeg havde også pisset i bukserne.
men flux reddede mig virkeligt, han blev ved mig ude på gangen i lang tid, hvor han holdte mig i hånden og snakkede med mig, og hjalp mig ind i lejligheden og ud på toilettet, hvor jeg tog et bad. imellem tiden lavede han også pizza, hvilket gjorde at jeg fik det meget bedre.

jeg har ingen idé om, hvad der har forsaget det, men jeg har en idé om, hvad der nok har været nogle af faktorene.
jeg havde fastet hele dagen op til svampe, men blev bare smækket af dem inden for et kvarter, så glemte alt om at få noget mad, havde heller ikke fået nok vand, mest bare lidt sodavand og sådan. udover det kan jeg huske, at jeg var virkeligt virkeligt skæv efter den kæmpe joint der, rejste mig også alt for hurtigt op, for nåede ikke engang at opfatte det før, at jeg allerede stod ude på gangen.

tror lige prøver at skrive en rapport en af dagene, om hvordan aftenen, var for mig.
helt klart et trip jeg aldrig glemmer dude, et af de vildere. det gik lidt galt, men det var dælme og nice langt det meste af tiden :D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 18:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2012 11:04
Indlæg: 66
Geografisk sted: Under havets overflade
Fandt i ud af hvorfor Bent/buttkraken gik sådan i dørken i forhold til i andre, eller er det stadig en uhyggelig unknown?
Det udåndingsøjeblik du beskriver, lyder godt nok ubehageligt..

_________________
"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2013 19:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Godt skrevet!

Shit mand!!... hvordan sluttede aftenen? Fik Bent Buttkraken det godt igen? Kom fætter Søren tilbage til normalheden? Kom i igennem til 112? :D

Heftig medicinkombination ellers :D
Har aldrig prøvet andre psykedelika end svampe og weed, men har efterhånden erfaret, hvordan kombinationen mellem disse to vidundermidler intensiverer trippet markant - for det meste til noget dybt "uhyggeligt". Kunne slet ikke forestille mig at kombinere et svampetrip med ydereligere 2 stoffer, men igen så ved jeg heller ikke, hvordan de virker sammen. Men ret stærk kombination ifølge dine beskrivelser :D

Fik du selv trippet ordentligt igennem? Det lyder som om, du var meget bekymret og omsorgsfuld for dine homies (respekt!), men tog det ikke lidt gassen af ballonen?
Det kunne være fedt at høre Sørens ,Buttkrakens og fætters version af trippet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 10:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Buttkraken har det godt igen, går jeg stærkt ud fra. Han har ikke nævnt om nogen følger.
Da vi kom ind i stuen igen var Søren også blevet normal, sådan nogenlunde.
Det der skete med Buttkraken lagde lidt en dæmper på trippet, på den helt perfekte måde.
Jeg hjalp buttkraken ind i bad, og mens han lå i badet og spiste chips og røg smøger, sad de andre og så family guy.
Folk var muntre, og jeg lavede den fucking bedste pizza ever. Buttkraken tog det bad, og kom ud og spiste os mens vi fortsatte med family guy, og hygge ind til vi lige så stille faldte i søvn.
Der var selvfølgelig lidt chok over hvad der var sket, men vi ved jo alle sammen at disse ting kan ske, og vi må tage det som det kommer.
jeg vil bare sige en ting! HUSK FOR GUDS SKYLD MOBILTELEFON NÅR I ER PÅ NARKO! Det slog mig meget hårdt at det kun var Søren der havde en telefon på sig, han kunne lige så godt have lagt den derhjemme, og havde vi stået 3 km væk, havde det slet ikke være sjovt.
Og nej, vi fik ikke ringet da buttkraken vågnede op og sagde at det han var her igen - godt nok forvirret og omtåget, men at ringe var ikke nødvendig.

Jeg vil også sige det var vildt. Jeg har oplevet vildere, men det her var bare så... jamen, som om vi alle sad i isolation inde på det værelse, og værelset prøvede at fucke med os, og få os til at knække.
Men på en underlig, ikke skræmmende måde? Tror det var fordi vi havde hinanden at hænge fast i, at tingene ikke var helt smadret.
Var det her sket med folk jeg ikke kender, så havde jeg helt sikkert bailet og trippet ud alene. Har du set room 1408?


Om jeg fik trippet.. Jeg vil sige nej. Efter turen var jeg selvfølgelig glad, da jeg var omringet af gode venner, og aften var jo god, og chocket gjorde også at man lige værdsatte alting lidt mere, og måske var de små problemer man havde ikke så slemme alligevel, for tænk nu hvordan ens liv var blevet omvæltet, hvis nu rent fatkisk buttkraken var kradset af, og jeg skulle stå op til hans venner, hans forældre, og forklare hvad der var sket den aften.
Efter turen, havde jeg ikke den velkendte svampe følelse af at det var en rejse, et "trip" der var overstået, men nærmere bare en blæser faktisk. Derimod ikke sagt det ikke var sjovt, lærerigt, spændende, og et blik ind i en selv synes jeg.
Selvfølgelig kunne trippet have været "vildere" hvis jeg ikke skulle "tage mig af" de andre, men jeg vidste også godt at Søren og min fætter var uerfarne, så det kunne/ville blive nødvendigt lige at sørge for de havde de godt.

Søren har senere fortalt at de huller bedst kunne beskrives som en slinky der blev leget med - og alle vores ansiger var skræmmende og morphede helt ud til han ikke kunne kende os. Han havde ikke rigtig så meget at sige om det, det var bare ikke pisse fedt.
Min fætter synes det var meget meget underligt, men et sjovt minde helt sikkert. Og dog, næste gang må det gerne være lidt mindre vildt.

De har begge to stor erfarenhed med hash, diverse blæser stoffer, men ikke psykedeliske, tror de har 4-5 svampetrips af 1.5-2g bag sig.

@Sugar - det var pisse klamt, og helt klart noget jeg ikke glemmer lige foreløbig.. Fy for satan, var sikker på det var sådan "last breath" der lige kom ud af ham.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2013 22:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det skal lige siges at det altså også føltes som om jeg var død eller ved at dø på en måde.
kan huske at det var som om jeg ikke kunne trække været, og pludseligt slappede min krop bare helt af, som om den gav op, og så kunne jeg høre flux meget fjernt, og så kom jeg ligesom til mig selv, og sagde at jeg var tilbage.
det var en meget rystenede oplevelse, men jeg føler mig ovenpå igen. jeg tager lige en pause fra at trippe, til jeg føler mig 100% ovenpå og klar, for kan godt mærke det har sat sig lidt i mig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2013 13:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jesus en rapport! god beskrevet flux!! og som lokal er jeg rigtig glad for at lœse om dig herinde, i stedet for i avisen ,buttK.. helt oprigtigt!!! du burde tage forbi og få målt de vitale vœrdier på hospitalet; hvis man spørger mig! -peace out!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 20:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Sindsygt godt skrevet Flux! Og så en kæmpe respekt for at du er en så god trip kammerat! Er aldrig blevet revet mig og trukket ind i en rapport så godt som de jeg har læst nu. Læste Buttkraken's version først og det er fedt at læse. Jeg mener på den måde i har oplevet så meget og det lyder til i har et godt sammenhold..
Må man spørge hvor mange trips i har bag jer? Jer to. Ville mene i er erfarne, for det er for mig imponerende at læse i har været ude blandt "normale" mennesker. Folk der ikke er påvirket og ikke vidste i var.
Er nysgerrig efter at høre hvor lang jeres gå tur var? 200 m eller 2 km ?
Og hvordan kan det bodyload der beskrives for en der ikke er bekendt med de psykedeliske?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 22:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Men jeg forstår ikke vigtigheden i at have en mobil på sig, når man tripper psykedelika (jeg forstår det således, at I kun havde taget svampe og 2C-B?).
Jeg vil helst være foruden min telefon, når jeg tripper psykedelika, fordi jeg ved det ikke er dødeligt. Derimod vil jeg langt hellere have nogle benzoer, hvis det skulle blive for meget, og altid en som ikke er på narko, der har en telefon på sig, og som ligesom kan holde styr på tropperne, hvis uheldet skulle være ude.
Så jeg mener selvfølgelig ikke man skal afskære teknologi der kan være nødvendig for at redde liv, men med psykedelika ville jeg foretrække førnævnte.

Nu ved jeg ikke om Buttkraken tog MDMA, så det kan være der var noget fysiologisk inde i det, det skal jeg ikke kunne sige.
Ubehagelig oplevelse men det lyder lidt som om, at oplevelsen måske var for "stor" til at han kunne kapere den umiddelbart- og jeg har selv prøvet, at jeg blev nødt til at segne hen/lægge mig for at overgive mig til følelsen jeg fik, under psykedeliske trips simpelthen fordi det blev for meget at være til stede i en fysisk verden, som vi kender den.
Jeg tror det er lidt psykosomatisk på sin vis, at hjernen er tusind forskellige steder og der er super mange indtryk både fysiske og psykiske, at man så tænker indirekte eller direkte, at nu kan jeg ikke mere, det er simpelthen for vildt/for mange indtryk, og det er så der, man måske kan besvime eller få det skidt.

Men fin nok rapport. Jeg tror måske ham Søren skulle have læst lidt op på det først, så han kunne få en idé om hvad han kunne forvente. Jeg har før oplevet med folk, der skulle prøve noget første gang, godt kan se ud som om de ikke nyder det, og det er nok også rimelig svært at nyde det fuldt ud, hvis man ikke ved, hvad man skal lave mens man er på svampe, men bare sidder synderfucked og kontemplerer livet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2014 23:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
personligt har jeg nok 30+ trips af erfaring.
sidst jeg tog lsd, vidste dem jeg var sammen med det faktisk ikke før, at jeg selv sagde det. fungerer utroligt godt på psykedelika..

tror vi var ude at gå i en halv time, inden vi havnede på biblioteket. men vi mødte kun en person, og det var fætters bedstefar, og der fungerede vi godt nok ikke.. det var satme en kamp for mig, ikke at flække fuldstændig af grin

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2014 16:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Noget af en trip rapport, selvom den var lidt svær at læse. :P

Har oplevet noget der ligner med nogen af mine kammerater. Hvor en af dem havde en ven med, som vi ikke kendte.
Han fortalte om en del af de ting han havde prøvet, og sagde han var rimelig erfaren. Han bestemte sin dose 2c-b og senere gik det desværre galt.
Pludselig ser han helt fjern ud, ruller øjnene tilbage og spjætter i nogen hårde ryk. Der blev ringet 112 med det samme, og ambulancen kom hurtigt med udrykning.

Dagen efter fortæller han det ikke var rigtigt, at han havde prøvet det han sagde. Og det gjorde mig sgu lidt sur, for man bliver sgu nød til at være ærlig og kende sine grænser.
Dels fordi han havde tænkt på det i hele trippet, og troede han skulle dø. Og fordi det er lidt nemmere at vurdere om det er en god idé.

Rart at se det ikke var tilfældet her. Og at Buttkraken har det godt! :thumbsup:
Selvom det med garanti har været kaotisk, så har det også været en kæmpe lærestreg. Som fortæller det ikke er m&m's man fylder i hovedet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team