Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ayahuasca
Indlæg: 29 nov 2013 15:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2009 13:42
Indlæg: 0
Substans/er: Mimosa Hostilis, Peganum Harmala
Setting: Hjemme eller hos ven
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Mimosa Hostilis er en af de mange arter der anses for at gå under navnet Jurema, Anjucá eller Ajuca i nordøstlig Brazilien, som er blevet brugt i religiøse sammenhænge fra pre-columbiansk tid. Meget lidt er kendt om forberedelserne hos Afro-Brazilianske kulter, der stadig bruger roden i religiøse sammenhænge.
Peganum Harmala har været mistænkt for at være samme Soma som veddhaerne og menneskene i proto-indo-iransk tid drak. Den alment accepterede plante er dog Ephedra sinica, da rester af denne er fundet i mortere fra veddhaernes tid og sted. Dette er samme drik som Mormonske pionere fra LDS-kirken drak.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Vi finder poserne frem, den ene indeholder blodrød bark, den anden en bunke frø. Det har ligget i næsten 2 år i min skrivebordskommode. Vi finder en opskrift, og er tvivl om vi skal koge dobbelt portion, og om det overhovedet kan holde sig så længe. Barken koges, væsken filtreres med et viskestykke og processen gentages. Citronsaft tilføjes, for at forbedre smagen. I mellemtiden pulveriserer kaffekværnen frøene. De blendede frø røres op med vand, vi skænker en lige andel til alle og drikker op.

Vi hælder den indkogte væske på bark op i tre Hard Rock Café-glas, og J ryger en cigaret og puster røg udover mit værelse som skal skræmme de onde ånder væk. Jeg har stillet et løveskjold frem som talismand.

Triprapporten
Vi drikker væsken, den smager enorm bittert og surt af citronen, men det er ikke en decideret grim smag. Vi fortsætter med at drikke, og brænder os på tungen mens vi rører rundt i eliksiren med vores teskeer. Den sidste slurk er harsk og munden tørrer ud.

We have drunk Soma and become immortal; we have attained the light, the Gods discovered.
Now what may foeman's malice do to harm us? What, O Immortal, mortal man's deception?

Vi har drukket færdigt, og intet kan mærkes endnu. Efter et stykke tid opstår en let kvalme, og vi snakker om denne haha. Kort efter skal jeg og J kaste op, jeg løber ud på toilettet og prøver at holde opkasten inde, fuck fuck fuck igen igen hvorfor gør jeg det ingen vej tilbage må tilbage. Opkastet foregår i korte intensive intervaller og nu sker det nu sker det og satan hej med dig projektilopkast er en unøjagtig beskrivelse, men måske en blanding mellem spuling og satan, som i et oversavet haglgevær. Toilettet er tilsvarende overmalet, hahaha din idiot griner du af mig Satan, gode gamle, du er så fucking kliché og netop derfor ved jeg det ikke er dig og derfor griner du af mig, gud hvor er if we take eternity to mean not infinite temporal duration but timelessness, then eternal life belongs to those who live in the present jeg går ind og lægger mig i sengen. J ligger foran på gulvet, M ligger til højre for mig, lad være med at sætte Animal Collective de er tydeligvis ikke inde i flowet, man kan høre forskel og mit ansigt flyder sammen i dine øjne pink floyd jeg er albummet, det leger med mine følelser, du leger med mig, nu er muligheden her så jeg kan ligesågodt fortælle dig noget, dette er udelukkende skrevet af dig og har intet med mig at gøre og heller ikke dig for så vidt, så kan du grine alt det du vil gamle ven og gø du bare på gaden eller hvem du nu er og jeg er hjemme langs hegnet jeg er hjemme og jeg er ude i verden og det ene tager det andet i det tredje og du griner stadig men du griner kun af at du skal dø det er det alle griner af, eller hvorfor griner du spørger jeg bare spørger jeg mine forældre hvad siger i men de snakker stadig engelsk og sjælen er i sangen den skriger og længtes og det er derfor nogen synger og andre synger for at tjene penge og man kan høre det på dem men jeg skriger og jeg længtes og saxofonen ender hele tiden i samme stykke indad mod sandheden mens orglet sender tæppet af farver ud over livet som er samme baggrund af støj fra det store brag der var engang og stadig er du der sofus men min kat er død og lyden af lys brydes over flere omgange i membranerne og sammen løber vi dig og mig og alene løber jeg og blokerer med løveskjoldet holder jeg igen hvorfor giver du ikke slip spørger jeg dig selv fordi fordi fordi vi har alle sammen vores grunde og hvad er vi bange for at give slip på familie og venner og stearinlys og rødvin men er det det jeg i virkeligheden fuck mine tæer fryser det var også koldt dengang vi frøs vi havde kun hinanden og hvad lavede vi der hvorfor er du så rolig hør dem de råber og danser og løber og falder og husk nu hvem den virkelige fjende er who cares haha du griner nervøst med livet udfoldes legen og legen er meningen er det legen der er meningen men jeg misforstår legen og bliver mismodig og vi har det elendigt og ærgerlig men bare rolig vi leger bare trøster musikken mig moderligt det hele skal nok gå det er bare en del af legen

King Crimson stopper og Velvet Undergrounds ironiske popmusik starter. Jeg siger til J at man sagtens kan hører forskel på folk der har fattet det og folk der ikke har fattet det. Han er enig. Vi går en tur langs kastellet, snakker om sult, og han spørger mig senere om jeg ikke skriver den del med i dette afsnit. Og sådan fortsætter det stille og roligt, jeg tager noget baby woodrose og nogle svampe og noget lsd og sådan fortsætter livet stille og roligt og mon ikke vi bare skal starte fra begyndelsen eller mon ikke vi bare skal fortsætte med begyndelsen og


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 29 nov 2013 18:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Hvem skulle have troet at James Joyce drak ayahuasca.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 29 nov 2013 20:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
Da fuq did i just read!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 30 nov 2013 00:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 apr 2012 21:23
Indlæg: 86
Hvem skulle have troet at James Joyce drak ayahuasca.


Måske poesien skyldes ayahuasca ? :peace: :peace: :peace:

_________________


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 30 nov 2013 01:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Er det en rapport over et igangværende trip?
Ellers kan jeg ikke rigtig få det til at give, god, mening. :D

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 30 nov 2013 18:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 23:55
Indlæg: 118
Finurlig skriftform, må jeg sige. Meget malende. Håber at det var et godt trip


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ayahuasca
Indlæg: 01 apr 2014 18:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2009 13:42
Indlæg: 0
Tak for de fin respons! (James Joyce.. Jaaa.. Der er jeg ikke lige værdig, men tak for tanken :) )


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team