Hey Psy-members!
En af mine venner købte en del "ikke psykedelisk keta" for nogle måneder siden, da han sagde det til mig kiggede jeg bare underligt på ham og sagde alt keta er psykedeliskt. (ret mig hvis jeg tager fejl) så jeg var 100 på at det var cuttet op med noget. han havde kun prøvet det da han var fuld, så dum som man nu er når man er fuld, så købte han da lige en god pose af det
Men tages det skal det jo! og første gang vi tog det, fandt vi så ud af det var coke som det var cuttet med

(HA keta) så vi har arbejdet med det i nogle måneder efterhånden, men for at komme til sagen, så var hans mor så venlig at samle hans tøj den anden dag og vaske det, Ehm, det ender så med han skulle bruge det den anden dag og det ikke ligger det sædvanlige sted, og han tænker FUCK, og finder det i et par nyvaskede bukser.
Han kom hjem til mig tidligere og forklarede, det første jeg tænkte var sæberester? han siger det nok bare er vådt (nok mere i håb end i tro), jeg begynder at hakke lidt ud, lader tørre, prøver at hakke det mere ud, osv. det ender så med at jeg får meget små sæbespåne agtige ting, han havde smagt på det og sagde at det bare smagte af keta

haha, men nok også svært at overdøve med vaskemiddel. Nå, men prøves det skulle det da! (ved godt det er dumt!!!) Så ingen kommentarer til det tak

det fyldte en hel del oppe i næsen, og man kunne da godt mærke lidt, men ikke synderligt. har prøvet at finde ud af hvordan vi så skal rense det? tænker det lidt svært med vand da det hele bare bliver opløst, og ved ikke helt med acetone, som man gør med amf? så håber nogle af jer kloge hoveder kan give mig nogle svar her! står det bare til udsmidning, oral indtagelse og skide på sæben eller?
Undskyld det hele blev lidt langt og historierigt, men første gang jeg ikke har kunnet få svar og havde mulighed for at lave et indlæg, selv om man har været på siden, siden 2009!! så blev lidt ekstatisk

(måske også det lorte narko plus lidt træthed)