Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2013 19:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2012 00:18
Indlæg: 116
ADMIN: Jeg har redigeret lidt i denne her tråd og gjort den til et opslag fordi jeg synes der var en masse relevant information om NBOME'erne her, for eftertiden kan folk smide artikler, links og dele erfaring her, så kan vi henvise til denne her tråd når der kommer nye folk og spørger til stofgruppen.

Mvh The Joker



Jeg har ingen erfaring med 25c, men 4x800ug er en meget voldsom dose!

25c bliver omtalt meget heri, måske du kan bruge det:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/5185 ... (25C-NBOMe)-Thread

EDIT -
Hvis du ikke allerede kender til den, er erowid også en god side..
http://www.erowid.org/chemicals/2cc_nbo ... bome.shtml


Senest rettet af Snoezel 22 sep 2013 20:19, rettet i alt 3 gange.
Det' nice


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 10 sep 2013 19:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 aug 2013 14:55
Indlæg: 64
Geografisk sted: Sjælland
Ifølge erowid er "strong dose 500-700ug" så tror sagtens du kan forvente et voldsomt trip.

http://www.erowid.org/chemicals/2cc_nbo ... dose.shtml

Der var lige et link mere.

Har du lige indtaget dem inden du postede? ellers vil jeg da nok anbefale lige at læse op på dosen næste gang måske, men tror godt du kan regne med et rimelig kraftigt trip :)

_________________
Er du i stand til at tage stofferne ned fra hylden, er du også i stand til at ligge dem tilbage.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 10 sep 2013 19:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2012 00:18
Indlæg: 116
På erowid skrives der:

"There have been several reports of users of 25C-NBOMe and 25I-NBOMe experienced peripheral vasocontriction that required medical attention. Symptoms begin with tingling, coldness, bluing, and numbness in the fingers, toes, lips, nose, and other extremities. Swelling in the hands, feet, and face have been reported. One user reported numbness lasting more than a week after use."

http://www.erowid.org/chemicals/2cc_nbo ... ects.shtml


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 10 sep 2013 21:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Du kan forvente en helveds masse nakkespændinger og en masse søvnløshed og deroveni kan du kaste en satans masse fraktaler !


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 12 sep 2013 11:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2012 00:18
Indlæg: 116
Ja, det kunne være rart med et "heads up" i sådan et tilfælde..
Undskyld men det er også ekstremt tankeløst at tage fire mærker af et stof du kender absolut intet til.. Jeg håber da at du slap/slipper med helbredet i behold. Og lærer lidt af det samtidig.. ;-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 13 sep 2013 18:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2012 18:58
Indlæg: 120
hva så tak for de mange tilbage meldinger :) har ikke været herinde i noget tid. tog ikke 4 mærker lige før jeg skrev det :D
Er dosen på Erowoid var nasalt og ikke oralt.

havde ikke de store bivirkninger dagen efter, andet en en hangover som om jeg havde drukket mit trip var ikke så voldsomt igen :)
Dog meget visuelt i forhold til svampe :)

Kender meget til det har læst rigtigt meget inden jeg tog, hvordan kan i konkludere jeg ikke har læst noget om det? ville bare høre om oplevelser/efaringer :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 17 sep 2013 22:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2005 02:43
Indlæg: 212
Geografisk sted: In a green suit
Tak fordi du meldte tilbage @djscrew!

God idé at få samlet noget mere info vedr. det nye Research Chemical 25c-NBOMe, der tyder på at være meget fart under udbredelsen af stoffet.

Erowid diskuterer NBOMe'erne

    25I-NBOMe (25I) alias 2C-I-NBOMe
    25C-NBOMe (25C)
    25B-NBOMe (25B)

i deres nyhedsbrev fra juli 2013.

25I-NBOMe-varianten skal man være ekstra varsom med, her er rapporteret en række dødsfald.

I nyhedsbrevet nævnes bl.a. at der er risiko for, at NBOMe'erne sælges som LSD, da stoffet er potent i doser under 1 mg. og dermed kan distribueres på samme måde som LSD, på blotter f.eks. Man skulle efter sigende kunne smage forskel, da LSD er smagløst eller højest har en svag metallisk smag, mens 25C-NBOMe skulle smage tydeligt bittert.

Nogen herfra der kan bekræfte dette? Jeg kunne også godt tænke mig at høre om folks erfaringer med 25C-NBOMe vs. LSD generelt.

Erowid har også lavet forskellige tests for at se, hvordan man lettest skelner de to typer stoffer - LSD skulle - i modsætning til NBOMe'erne - være flouriserende i UV-lys.

Der er tre big and dandy tråde på Bluelight, bl.a. er der en interessant afstemning, hvor 70% mener at den maksimale, ansvarlige dose 25C-NBOMe man bør tage er 1200 microgram eller derunder (48 har stemt).

Tråd 1

Tråd 2

Tråd 3

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 17 sep 2013 23:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
har desværre også hørt om og kender folk, som har fået NBOMe produkter solgt som lsd...

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25c-NBOMe
Indlæg: 18 sep 2013 09:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Jeg kan konfirmere at NBOMe'erne har en ret tydelig bitter smag... Jeg synes også samtidig at de lammer gummer/læber, alt efter hvor man har mærket - ikke når så meget og længe som coke, men lige i det område man har mærket. Går dog over efter en halv times tid...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2013 15:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2005 19:03
Indlæg: 440
Geografisk sted: Aalborg
De smager rigtigt bitteret og den smag kan vare ved igennem hele trippet hehe :)
Men min erfaring siger mig at 2ci nbomberne minder meget ala LSD bare uden så meget spankespind. Har altid oplevet rigtigt mange CEV, og OEV på dem.
Har efterhånden trippet på 2ci bombs 8+ gange :).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 09:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2012 09:41
Indlæg: 53
2000-3000mcg er hvor de virkeligt gode doser er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 10:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
De smager rigtigt bitteret og den smag kan vare ved igennem hele trippet hehe :)
Men min erfaring siger mig at 2ci nbomberne minder meget ala LSD bare uden så meget spankespind. Har altid oplevet rigtigt mange CEV, og OEV på dem.
Har efterhånden trippet på 2ci bombs 8+ gange :).


Synes ikke de er direkte sammenlignelige. Ligesom svampe og LSD også er meget forskellige.
Synes visuals virker mere intense på nbome, samt uden nær så dybe analytiske tanker som LSD giver (som du selv pointerer).

Samtidig synes jeg også at nbome pakker en mere intens, eller ihvertfald bare anderledes, body feeling.

Nbome comeup og varighed er også kortere end syre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 11:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
2000-3000mcg er hvor de virkeligt gode doser er.


Det her er et HR board.. det er da utroligt høje doser!

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 16:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Jeg synes faktisk også at 25i-nbome var lidt stenet under 2000 mcg
Jeg startede med 1100 mcg, kedede mig, og tog 1650 mcg mere, og så var der sku trip. uden det blev FOR voldsomt

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 16:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Jeg synes faktisk også at 25i-nbome var lidt stenet under 2000 mcg


Det må enten være af ringe kvalitet eller cuttet det du/I har taget. På Erowid står der at doser på 700 er "Strong" så en dose der er tre gange strærkere må være meget kræftigt og nærmest livstruende.

http://www.erowid.org/chemicals/2cc_nbo ... dose.shtml

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 16:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Der har været dødsfald på nbomerne så vær nu lidt påpasselig med de høje(re) doser guys.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 17:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
well.. Jeg er temmelig sikker på det ikke var cuttet men okay.
Det er bare min oplevelse
Forresten er det der link til erowid også 2C-C-NBOMe
Jeg taler om 25i-nbome

Edit: erowid siger 700 - 1500 ug for 25i-nbome (strong dose)

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 17:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
jeg havde en +++ oplevelse på 500 mcg 25i-nbome, jeg tror sgu bare jer der siger i tager doser omkring 2-3 mg er blevet snydt eller sådan noget... For det er da nogle absurd høje doser... :S

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Ja præcist. Beklager fejlen. Men det ændre ikke ved at det er total uforsvarligt at at tage over 1500.

Især med er drug, hvor langtids effekterne er ukendte og hvor der står det her på Erowid:

Citat:
June, 2013 - Caution: 25-I-NBOMe is extremely potent. It should not be snorted! Insufflating 25-I-NBOMe appears to have led to several deaths in the last year and a number of hospitalizations. An active dose is a barely visible amount of powder. It is being sold on blotter as LSD (Acid) across the United States and internationally.


Så drop den der 'jeg er mega sej, jeg kan tage hiroiske doser' attitude og tænk dig om

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2013 17:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Ja præcist. Beklager fejlen. Men det ændre ikke ved at det er total uforsvarligt at at tage over 1500.

Især med er drug, hvor langtids effekterne er ukendte og hvor der står det her på Erowid:

Citat:
June, 2013 - Caution: 25-I-NBOMe is extremely potent. It should not be snorted! Insufflating 25-I-NBOMe appears to have led to several deaths in the last year and a number of hospitalizations. An active dose is a barely visible amount of powder. It is being sold on blotter as LSD (Acid) across the United States and internationally.


Så drop den der 'jeg er mega sej, jeg kan tage hiroiske doser' attitude og tænk dig om


hmm. Jeg har bare svært ved at tro vi er blevet snydt.
Vidste godt nok ikke lige der var dødsfald på trip-tidspunktet.
"Så drop den der 'jeg er mega sej, jeg kan tage hiroiske doser' attitude og tænk dig om"
Slap af man, det var på ingen måde min intention at få dig til at synes jeg er sej.
Vi var bare flere drenge samme aften der havde samme oplevelse, det er det jeg baserer min viden på.
Som sagt, så kan jeg ikke forstille mig at det var cuttet eller sådan.. men.. man kan vel aldrig vide

Edit: til gengæld synes jeg det var som om mit mundvand blev ved med at strømme hele oplevelsen igennem. Og det føles super tykt, og underligt..

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team