Håber nogen herinde kan fortælle mig hvad jeg kan se frem til da jeg er helt ude og svømme rent psykisk.
Jeg flyttede til udkants Danmark for nogle år tilbage, i den forbindelse har min gode kammerat i ny og næ hjulpet mig ved at sende lidt cannabis til mig med posten. I starten af august måned var der så en pakke der aldrig kom frem, vi blev selfølgelig meget nervøse men da der intet skete troede vi at der var tale om en langfingret postmedarbejder. 7 uger senere bliver min ven ringet op af politiet da de havde snuppet pakken i kastrup lufthavn. Nu 2 uger senere har jeg stadigvæk intet hørt. (handler om ca 50g)
Det der gør mig lidt ekstra nervøs er hvis politiet går ind og kigger på vores bankoverførelser, det vil måske se lidt voldsomt ud, da min kammerat ofte handler billigt ind til min kone og mig (dagligvare,tøj og andre gode tilbud) vi har ikke de samme gode tilbud hvor vi bor. vi har ikke gemt kvitteringer for alle de indkøb. Hvor langt går politiet mon i sådan en sag? Jeg har ren straffeattest og røgen var selvfølgelig kun til mig selv.
Frygter jeg kommer til at stå i lokal avisen med navn. (hvor vi bor står det i avisen hvis der er blevet stjålet en trillebør).
Det eneste positive i denne sag er at jeg er stoppet fuldstændig med at ryge. Men er konstant nervøs og tør dårligt at have mine børn på besøg hvis nu politiet skulle finde på at komme og ransage.
Det med at nægte alt vil sikkert heller ikke fungere da der var navn på modtager og afsender.
Håber nogen af jer ved noget om den slags. Jeg har det virkelig skidt (ved godt jeg er et kvaj)