Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2013 01:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: Lsd, 2c-b og nogle joints/bong
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
120ug lsd, 45mg 2c-b og et par gram hash og skunk.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Var lidt træt, havde haft fødselsdag dagen inden, men havde ikke drukket så vildt, så havde ingen tømmermænd, og var totalt klar.

Triprapporten
Hey guys, nu får I lige en rapport mere, fra mit måske vildeste trip til dato.

Det var søndag d. 19. maj 2013, jeg havde fået et lsd mærke i fødselsdagsgave dagen inden, som jeg havde besluttet mig for at indtage, da jeg længe havde prøvet at få fat i noget.
cirka klokken 15 indtager jeg mig mærke. Mine venner og jeg, bevæger os ud for at finde et åbent supermarked, så vi kan pante til noget røg. Vi bruger en times tid på at pante og købe røg, og jeg kan så småt mærke den bekendte summen i min krop og alternative måde at tænke på. Jeg har det godt.
Vi kommer tilbage til kolonihaven og får rullet et par joints, og mine visuals er så småt begyndt. Der er tracer fra bevægelser og væggen er blevet fucking spændende at kigge på. Sidder egentligt bare og forsvinder lidt ind i sprækkerne og årerne på trævæggen. Vi sidder og snakker lidt, og jeg overvejer om jeg skal tage trippet til det næste stadie, men tænker at jeg hellere lige må vente og se.
Vi løber imellemtiden tør for cigaretter til rist, hvilket jo er et problem. En af vores bekendte der er forbi, spørger om han skal få nogle til at komme forbi, hvortil jeg ikke kan huske, hvad der bliver svaret, men et par minutter efter kommer han tilbage, og siger at nogle af hans venner på vej, og de har også noget røg med.
Da hans venner dukker op, tænker jeg bare: "Nej nej nej, bare ikke dem...." han har valgt at invitere to gutter, som jeg godt kender og tit har mødt da vi har mange fælles venner. De er ikke ubehagelige eller noget, bare rigtig dumme og rigtig trælse.
Nå, jeg tænker at jeg lige må se situationen an, inden jeg begynder at be folk om at gå (ejeren af stedet var helt knast på emma, så regnede ikke med at hun ville gøre noget ved det).
Det viser sig så, at de ikke engang har nogle fucking smøger med, og så har de satme og kun semiweed... fucking hell.
nå... det er der ikke at gøre ved, men pludseligt kan jeg se at der kommer en mand gående ind i haven, det er så naboen, og han er pisse stiv, og virkeligt træls. men han har sgu chips med, så jeg klager ikke helt. Jeg vælger at lukke af fra resten af verden, og bare nyde trippet, mens det varer.
der går en times tid, og de to første trælse gutter er skredet, og min bedsteven forsøger at komme af med naboen, der er så stiv at han ikke fatter et vink med en vognstang. vi har i mellem tiden sat os ud på græsset og tændt ild i båltønden. naboen går så op på porchen for at hente sine chips, og ser en gave jeg har fået dagen inden (mein kampf..) og jeg tænker yes, et hvert normalt menneske ville sgu da gå nu, og jeg hører ham så sige "mein kampf? skøre unger, det må de da også bare selv om" Damn... tænker jeg, det virkede sgu ikke...
Min bedsteven får så overbevist ham om at vi skal i seng, haha, klokken 21 eller sådan noget, og han smutter endeligt sin vej.

Endelig, alene med mine venner. Men vi mangler stadig smøger. vi prøver at ringe lidt rundt og skrive til folk, men uden resultat. Tænker fuck det her så, nu skal der satme smæk på, så indtager en bombe 2c-b på cirka 45mg, og får min bedsteven til at ringe til min mor, for at høre om han kan komme forbi og købe et par smøger, hvilket han da sagtens kunne. han smutter så, og jeg ligger mig ned og nyder stadig mit trip, alt imens jeg forbereder mig på en aften udover det sædvanlige. Inden han kommer tilbage, dukker en af vores venner op (vi havde skrevet at han/hun/den skulle komme med nogle smøger) men han er pisse stiv. det skal lige siges at sidst jeg var på lsd var han der også, og var pisse stiv og brugte 3 timer på at whine over at hans venner ikke var hans fans, hvis man kan sige det sådan.
Jeg tænker at det skal fandme ikke få mig ned, så vi nasser nogle smøger, lavet et bong mix og suger et par hoveder, og jeg venter stadig.
cirka 45 minutter efter kan jeg mærke 2c-b'en slå en, i form af den vilde bodyload, og visuals udover det hele.
Porchen vi sidder på, er nu på størrelse med en lille flyttekasse, og jeg følger mig lidt klemt, og spørger min bedsteven om han vil gå en tur med mig alene, bare ham og mig.
vi går rundt og han spørger til, hvordan jeg har det, da det har været et lidt turbulent trip med alle de trælse mennesker hvortil jeg svarer: "fuck dem, jeg er på et helt andet plan, og de kan ikke røre mig overhovedet".

der går en time mere, og nu er der virkeligt smæk på, bladende på træerne er blevet erstattet med trekanter, eller nærmere sagt, omrids af trekanter som jeg kan se igennem. det ser helt vildt ud, har aldrig oplevet noget lignende.
Nu slår det mig virkeligt, og bodyload er helt ekstremt, har det som om min sjæl er ved blive trukket ud af min krop, som når man ryger salvia. Så spørger min ven om vi ikke kan gå en tur igen, da ham den trælse med smøgerne sidder og whiner over hvor dårligt hans liv er, og det er sgu ikke lige noget jeg gider at spilde endnu et trip på.
i mellemtiden har min dame også ringet, og spurgt om hun måtte komme forbi, hvilket jeg egentligt ikke var så go på, da jeg ikke havde lyst til hun skulle se mig så knast, men siger at det styrer hun selv, men jeg ville egentligt helst være foruden.
mig og min ven finder så et spot, hvor man kan se udover hele byen. Det er noget af det smukkeste jeg nogensinde har set, bygninger, himlen, stjerner og lys flyder sammen ud en kæmpe farvelade og jeg nyder det max.
Vi chiller så lidt rundt, og løber helt random ind i min dame, som også er lidt fuld. Jeg siger til min ven at han bare kan smutte hjem, da jeg gerne vil chille lidt rundt med hende.
Vi går bare rundt og snakker lidt og nyder hinandens selvskab, da vi ikke har set hinanden i et stykke tid.
På dette tidspunkt er mine visuals udover det hele i form af hagekors, 42 tags og jesusfisk. det er nu begyndt at blive lyst, og vi vil egentligt gerne tilbage til kolonihaven, problemet er bare at hun ikke kan finde rundt, da hun er totalt kvinde på det punkt og også relativt ny i byen, og jeg har ingen fucking idé om, hvor vi er eller hvordan vi er havnet her.
Jeg bliver lidt panisk, da vi er havnet i lidt af et loop, hvor vi ikke kan komme væk fra det boligkvarter vi er havnet i, og hver gang jeg tror jeg ved hvor vi er, opdager jeg at vi er gået i ring, og vi stadig er faret vild...
efter en halv time kommer vi væk, og er på rette vej igen.
da vi kommer tilbage til kolonihaven er de andre gået kolde, og vi går op i en anden kolonihave, som jeg har fået lov til at crashe i, mens ejerne er på ferie.
her ligger vi så bare og putter, nusser, kysser og nyder hinanden max. hun bliver pisse liderlig og vil kneppe, men jeg er alt alt for fjern til at få min pik op at stå i mere end 5 sekunder.. Hun presser lidt, og jeg prøver at forklare hende, at jeg ikke duer til det store, hvilket hun ikke godtager, og hun prøver alt hvad hun kan for at få min pik igang...

Så sker det at jeg kommer i tanke om Felix' triprapport hvor han stikker en køkkenrulleholder op i røven, og forstiller sig at han er en lille pige der bliver udnyttet, imens han er overgrebs manden.. og fucked som jeg er, begynder det faktisk at tænde mig lidt. vi kommer lidt igang, og jeg er nu et helt andet sted.
Jeg forestiller mig at jeg er en lille dreng igen på mit gamle fritidshjem. jeg er alene, og går og leder efter min gule regnfrakke, men der er en mand som bliver ved med at pille ved mig.. jeg nyder det max! så det ender med at jeg ligger og støner: "neeej, lad være, jeg skal bare hjem.. jeg skal bare have min gule regnfrakke..."
totalt blæst. åbner øjnene og kigger op i loftet, som er fyldt med hagekors over det hele stadig, og smækker hende ned på ryggen, så jeg ikke skal kigge op i loftet.
Jeg kommer udover hende, og jeg har aldrig haft en orgasme af den kaliber før, jeg ligger bare og ryster bagefter, og nyder den skamfulde orgasme, der kom ud af at være et barn der blev pillet ved..

klokken er nu ni om morgenen, og vi når frem til at vi skal have noget søvn, og ligger os til at putte.. der går et par timer, hvor jeg prøver at sove, inden jeg spørger min dame om jeg ikke kan få lov at være alene, da jeg har det helt vildt oveni hovedet, hvilket hun respektere smutter hjem.

Jeg ligger en times tid og slapper af, og tænker over mit trip, inden jeg går ned i den første kolonihave, for at se om der er kommet liv i de andre. Da jeg kommer derned ser jeg Mein Kampf ligger på bordet med forsiden op ad. På det her tidspunkt kan jeg ikke klare flere swastikaer i mit hoved, og men bogen om.
jeg ruller en smøg, og min veninde står op. Hun har det af helveds til ovenpå en vild emma tur med masser af bajere, så hun brækker sig et par gange. Jeg spørger om hun er okay, og om der er noget jeg kan gøre. Det er der ikke.
Hun spørger så ind til mit trip, og jeg fortæller hvad der er sket.. Vi chiller i en times tid, og jeg beslutter mig for at gå hjem i seng, da jeg stadig ikke sovet overhovedet.

Et lidt kaotisk trip i form af trælse mennesker, men stadig et af mine fedeste trips til dato.
helt klart noget jeg skal prøve igen, bare under bedre forhold.
Lige for at folk ikke skal tro dårligt om mig, vil jeg lige sige at jeg på ingen måde er nazist eller noget. Mein kampf er ren underholdning for mig.

til jer der ikke er bekendt med felix' rapport smider jeg lige et link til jer.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 42&t=25200

peace out!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2013 20:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2013 15:17
Indlæg: 79
Cool rapport.

Hvor langt tid varede trippet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2013 05:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
hahahaha!! This: "På dette tidspunkt er mine visuals udover det hele i form af hagekors, 42 tags og jesusfisk" guld mand, pas nu på dig selv ikke ;) Det er SOLTEGN ikke et hagekors....

Sieg heil

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2013 12:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det har nok varet en 15 timer eller sådan noget :3

sandt nok! plejer bare at sige swastika egentligt..

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2013 19:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2013 16:58
Indlæg: 113
Damn, vild rapport! Lyder som noget af en omgang. Kunne lige forestille mig situationen med at der kommer trælse mennesker ind i ens tripsituation. Fucking stramt.

_________________
Meld dig ind i Psychedelisk Folkeparti - fordi der er forskel på misbrug og forbrug


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2013 00:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
pænt fucking stramt.. og den aften kom der bare så mange..

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team