Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Igaar besluttede mig og en ven at "nu skulle det vaere" og koebte 1g MDMA. Samtidig koebte vi ogsaa 1g 83% rent (lab tested) kokain, og noget opiumsthe. (vi havde ikke proevet nogle af delene)

Aftenen starter kl. 19 ca. med et par coke streger, og det er da sjovt nok. Som aftenen skrider frem tager min ven ca. 110 mg MDMA i en kapsel, og sniffer en masse MDMA streger *(han endte med at tage 0,6g MDMA igaar :shock: , Det skal dog ogsaa lige siges at han vejer ca. dobbelt saa meget som mig, og generelt har en hoej tolerance til alt hvad han indtager, og NEJ JEG ANBEFALER IKKE DENNE DOSE, JEG VED GODT DET ER FULDSTAENDIG SINDSYGE MAENGDER).

Samtidig er jeg begyndt at sniffe lidt mere coke og drikke opiumthe, og jeg har det sjovt. Min ven ser ud til at vaere i en HELT anden verden, og han siger flere gange "det her er den bedste foelelse i mit liv".

Det er saa her jeg beslutter mig for at tage 80 mg MDMA til at starte med. Kan ikke maerke noget de foerste 45 minutter, men lige pludselig kommer der en kvalme og en foelelse af at vaere MEGA skaev, og jeg har det generelt daarligt. Efter ca. 30-40 min. gaar den ubehagelige effekt vaek, og jeg foeler mig lige pludselig aaben og kaerlig overfor min ven.

Derfor beslutter vi os for lige at insufflere 20 mg hver. Jeg starter ud med halvdelen (10 mg) og effekten er naesten instant. Faar samme sindsyge og ubehagelige foelelse som foer, bare ikke ligesaa kraftigt.

Flashforward til kl. 1-2 om natten. Vi beslutter os for at nu skal vi "rolle serioest" (Jeg troede at min daarlige reaktion mod MDMA skyldes brugen af coke, saa derfor troede jeg det var sikkert at tage mere), og vi bomber begge 100 mg. Efter 30-40 minutter bliver det hele lige pludselig meget intenst. Kan ikke fokusere paa noget som helst fordi mit syn flakker konstant, har CEV's og en foelelse af at vaere stiv naesten. Ca. 30 minutter efter kan jeg ikke huske NOGET som helst, Mit fokus er fuldstaendig fucked, og mine oejne er helt sorte af MDMA'ens paavirkning af mine pupiller.
Hallucinerer helt vildt, og bliver noed til at laegge mig ned, og min ven tager hjem (ca. kl 5 imorges).

Jeg har det fint nu, ingen comedown eller noget, men det mit spoergsmaal lyder paa er: er den der effekt jeg oplevede normal? Var det virkelig rent MDMA? Jeg fik overbevist min ven om at det var muligvis blandet med et farligt stof fra produktionen.

Senest rettet af nigger 09 jun 2013 12:23, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Det er ikke en effekt jeg har oplevet på mdma, men så igen så blander jeg det ikke på den måde der...

Måske skal man lade være med at blande 3 forskellige stoffer man ikke har prøvet før?

83% kokain? Findes det virkelig i Danmark? Det må have været mega dyrt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Til at starte med, er det pænt dumt at tage både kokain og MDMA på samme tid, i risikere at overstimulere CNS. Opiumsthe oven i? Comeon, jeg vil væde med at i ikke havde testet opiumensstyrke i forvejen, hvilket giver en perfekt mulighed for OD når i samtidig leger med stimulanser.
Kokain har desuden en tendens til at blokere/ødelægge MDMA rusen - læs op inde på bluelight!

Og så de procenter der... Stop dig selv, det er alt for åbenlyst :roll:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Det virker totalt uansvarligt at blande opiumsté, coke og MDMA. Umiddelbart ligger dit svar der.

Medlem
Brugeravatar

De dårlige virkninger skyldes jeres sindsyge mængder og blandinger af forskellige ting. I burde have tage 100 - 120mg MDMA hver til at starte med, og så måske redosere med 80mg en eller to gange over aftenen. Så kunne i have ventet en uges tid med kokainen og opiumsteen.
Men ja, det lyder som MDMA, dog i alt for store doser. Der kunne godt være MDA i, men det er ikke helt ualmindeligt at hallucinere på MDMA efter sådan en aften.

Medlem

Til de foerste omkring kokain og opiumthe:

Jeg fik det daarligt fra MDMA'en 5 timer efter den sidste bane coke... Det burde vel ikke have saa stor indvirkning paa min MDMA rus. Desuden tog min ven ogsaa coke og drak opium, og han havde det MEGA godt hele aftenen (han blandede baner med MDMA og coke).

Dig der snakkede om at det var sindssyge maengder:

Hvis du laeste hvad jeg skrev, ville du se jeg indtog 200 mg i loebet af aftenen, hvilket er praecis hvad du anbefaler. Min ven derimod, indtog 600 mg, og han fik det ikke daarligt.

Mit spoergsmaal er: Kan det vaere en allergisk reaktion? Tainted MDMA?

EDIT: Og meget sjov aendring af titel, af en moderator som sikkert kun har laest det han selv vil hoere. Det eneste du laeser er bare "600 mg" og saa bliver jeg straks flamet. JEG TOG IKKE 600 MG MDMA! Jeg tog 200. Jeg sagde til min ven han ikke skulle tage saa meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det er stadig uansvarligt at prøve et stof første gang under påvirkning af andre stoffer.

Prøv MDMA for sig selv om en måned eller 2... Kombinationen kan sagtens være medvirkende til at du har fået det dårligt.

Medlem

Ja men det er da underligt, naar min ven har taget MEGET mere end mig, men han har det stadig godt? og saa tager jeg en forholdsvis lille dose paa 80 mg og bliver helt fucked paa en ikke MDMA maade.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Læg stofferne på hylden og vent 10 år bro.. Du er tydeligvis ikke moden nok, at dømme ud fra nogle af dine indlægs.

Og hey, mennesker er forskellige. Du kan ikke ligge den op sådan "jamen min ven har taget 40g mdma, og han havde det altså ikke skidt. hvorfor får jeg det skidt af 40g mdma"

Læs op på de forskellige substanser og prøv dem hver for sig, inden du kaster dig ud i noget hvor du ikke kan bunde. Det er virkelig for dit eget bedste..
Håber du tænker lidt over det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo det er lidt underligt, men vi alle er jo forskellige og som du selv nævner er han 'hardhead'...

Desuden er det ikke alle der bryder sig om MDMA, selvom langt de fleste gør :)

Medlem

Har kun blandet MDMA og coke en gang, og helt ærligt, så er det skide synd. Coke tager bare toppen af MDMA, synes jeg, og dertil føltes MDMA rusen ikke så stærk. Så hvad gjorde jeg? Tog mere MDMA, endte på en dose som ja... vil ikke engang sige det, men det var helt, helt absurd. Dertil kom det, at jeg med de mest afsindige omgange af koldsved koksede helt igennem tidligt om morgenen, hjertebanken, stærkt forstyrret syn, så jeg en overgang overvejede om jeg skulle tage på hospitalet, for det var helt galt.
Jeg giver tildels coke skylden for at have forvirret mit sind om, hvor meget MDMA jeg i virkeligheden havde indtaget, og måske gjort mig lidt for modig.
På bundlinjen: du har ikke kendt din grænse, eller kendt stoffet - i blanding med kokain og opiumsthe (!).
Folk reagerer MEGET forskelligt på sådan noget som MDMA, så du kan slet ikke sammenligne din oplevelse med din vens.

Håber i øvrigt at min oplevelse med at blande kokain og MDMA kan advare andre, omend det naturligvis ikke behøver at være det samme udfald...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja men det er da underligt, naar min ven har taget MEGET mere end mig, men han har det stadig godt? og saa tager jeg en forholdsvis lille dose paa 80 mg og bliver helt fucked paa en ikke MDMA maade.

Hvad er det der er så svært at forstå? Du er ikke din ven. Newsflash - Folk reagere forskelligt på stoffer.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Læg stofferne på hylden og vent 10 år bro.. Du er tydeligvis ikke moden nok, at dømme ud fra nogle af dine indlægs.

Og hey, mennesker er forskellige. Du kan ikke ligge den op sådan "jamen min ven har taget 40g mdma, og han havde det altså ikke skidt. hvorfor får jeg det skidt af 40g mdma"

Læs op på de forskellige substanser og prøv dem hver for sig, inden du kaster dig ud i noget hvor du ikke kan bunde. Det er virkelig for dit eget bedste..

Hvorfor er det du naegter at laese mine indlaeg igennem? JEG TOG IKKE DEN SAMME DOSE SOM MIN VEN, JEG TOG MEGET MINDRE FORDI JEG ER MEGET HR ORIENTERET. Skal jeg skrive det igen? Jeg tog en normal, (nogle ville betegne som en mindre dose) 80 mg dosis.

Jeg havde laest alt om MDMA, hvad det var farligt at blande med osv. Jeg blandede det ikke med coke. Effekten af coken var for laengst forsvundet. Har laest mange triprapporter hvor folk har blandet morfin og MDMA, og de siger det er gudeligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Lad vær med at blande MDMA med andre stimulanser. Slut...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor er det du naegter at laese mine indlaeg igennem? JEG TOG IKKE DEN SAMME DOSE SOM MIN VEN, JEG TOG MEGET MINDRE FORDI JEG ER MEGET HR ORIENTERET. Skal jeg skrive det igen? Jeg tog en normal, (nogle ville betegne som en mindre dose) 80 mg dosis.

Jeg havde laest alt om MDMA, hvad det var farligt at blande med osv. Jeg blandede det ikke med coke. Effekten af coken var for laengst forsvundet. Har laest mange triprapporter hvor folk har blandet morfin og MDMA, og de siger det er gudeligt.

Man tager ikke coke og mdma samme dag hvis man er "HR orienteret"

Indrømmet, jeg har måske ikke læst alle dine indlæg igennem, men alfa omega er, læs op på hvad der er skidt at kombinere og hvad der er knap så skidt. Det er hr i mit hoved. "Tag stoffer så det skader mindst muligt"

som blazR siger; vent 2 måneder, og prøv at tage 100mg mdma i ÆDRU tilstand. Det er svært for os herinde, at sige direkte hvad der kan skyldes din reaktion andet end dumhed.

God vind herfra

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har laest mange triprapporter hvor folk har blandet morfin og MDMA, og de siger det er gudeligt.

Well, så bryder du dig enten ikke om MDMA eller kombinationen med opium.. Og/eller din krop har været udkørt inden du har fyldt MDMA i den.
Kokain påvirker også det serotonerge system, selvom virkningen var ovre kan det meget vel have ført til bl.a tolerance og andre faktorer som kan have noget at gøre med den effekt du har mærket af MDMA'en.

Det er ikke så svært faxen.. Stoffer skal afprøves for sig selv indtil man er bekendt med dem - derefter kan man begynde at kombinere dem med hinanden i milde til moderate doser og skride fremad. Den regel brød du og du brændte nallerne :D Sådan er det med drågz når man behandler dem uden den respekt de fortjener!

Medlem

Ja du har nok ret blazR, tror bare der gaar et godt stykke tid foer jeg "toer" at bruge MDMA igen..

Medlem

Od på opiums the tror jeg ikke der nogen fare for, før du brækker dig.
Men jeg har flere gange efter relativt stort kokain indtag, taget mdma og endt med at blive meget blæst ret meget henad det du beskriver. Og hvis det bar 80 procent hvilket jeg tvivler på da så stærk coke gør dig absurd blæst når du tager 100-150 mg selv med høj tolerance. Og det ville virke på mig i ihverfald 5-6 timer.
At spise over 100 mg mdma giver de fleste jeg kender kvalme, især hvis de er på opiater i forvejen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ What? Selvfølgelig er der fare for at OD på opiums the, risikoen er langt større i forhold til at ryge det.

Og nej, du ville ikke kunne mærke kokainen i 5-6 timer selvom det var 80% - Renligheden af et stof ændre ikke på det aktive molekyle, hvilket vil sige at halverings tiden forbliver den samme - 1 time for kokain (gennemsnit).
Jeg har i hvertfald aldrig hørt om at renligheden af et stof skulle få det til at virke i længere tid. Tilgengæld kan effekten af et stof godt forlænges lidt hvis man tager meget store doser på en gang.

Mvh.

Medlem

Jeg har ca 30 gange taget kokain af den renhed og jeg har alle gangene kunnet mærke det i kroppen 5-6 timer efter. Primært ved søvnbesvær.
Og kan vi blive enige om at ved en halverings tid på 1 time., og i min vennekreds ihvertfald et minimum indtag på 100 mg stadig
teoretisk har 20 mg tilbage efter fem timer? som da tydeligt kan mærkes selv med tolerance.
Og kan vi blive enige om at halveringstiden er relativ og nogen kommer over det betydeligt hurtigere end andre.
Og jeg er godt klar over at renheden ikke ændrer på molekylet. Har du selv prøvet kokain af den renhed?
Går ud fra du har har drukket din opiumsthe siden du ytrer sådan. Jeg har selv drukket, og kender til mange der drikker det. Og jeg har aldrig hørt om nogen der kunne drikke sig noget nær en od til.
Generelt synes jeg selv med råopium der vasket at man skal gå til den for at komme til det punkt hvor man nodder og ikke kan holde sine øjne åbne.
Og det er kun via rygning man kan komme nær den tilstand.
Jeg har ikke nogen kilder,kun erfaring og bekendte der drikker det konstant.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]