Igaar besluttede mig og en ven at "nu skulle det vaere" og koebte 1g MDMA. Samtidig koebte vi ogsaa 1g 83% rent (lab tested) kokain, og noget opiumsthe. (vi havde ikke proevet nogle af delene)
Aftenen starter kl. 19 ca. med et par coke streger, og det er da sjovt nok. Som aftenen skrider frem tager min ven ca. 110 mg MDMA i en kapsel, og sniffer en masse MDMA streger *(han endte med at tage 0,6g MDMA igaar

, Det skal dog ogsaa lige siges at han vejer ca. dobbelt saa meget som mig, og generelt har en hoej tolerance til alt hvad han indtager, og NEJ JEG ANBEFALER IKKE DENNE DOSE, JEG VED GODT DET ER FULDSTAENDIG SINDSYGE MAENGDER).
Samtidig er jeg begyndt at sniffe lidt mere coke og drikke opiumthe, og jeg har det sjovt. Min ven ser ud til at vaere i en HELT anden verden, og han siger flere gange "det her er den bedste foelelse i mit liv".
Det er saa her jeg beslutter mig for at tage 80 mg MDMA til at starte med. Kan ikke maerke noget de foerste 45 minutter, men lige pludselig kommer der en kvalme og en foelelse af at vaere MEGA skaev, og jeg har det generelt daarligt. Efter ca. 30-40 min. gaar den ubehagelige effekt vaek, og jeg foeler mig lige pludselig aaben og kaerlig overfor min ven.
Derfor beslutter vi os for lige at insufflere 20 mg hver. Jeg starter ud med halvdelen (10 mg) og effekten er naesten instant. Faar samme sindsyge og ubehagelige foelelse som foer, bare ikke ligesaa kraftigt.
Flashforward til kl. 1-2 om natten. Vi beslutter os for at nu skal vi "rolle serioest" (Jeg troede at min daarlige reaktion mod MDMA skyldes brugen af coke, saa derfor troede jeg det var sikkert at tage mere), og vi bomber begge 100 mg. Efter 30-40 minutter bliver det hele lige pludselig meget intenst. Kan ikke fokusere paa noget som helst fordi mit syn flakker konstant, har CEV's og en foelelse af at vaere stiv naesten. Ca. 30 minutter efter kan jeg ikke huske NOGET som helst, Mit fokus er fuldstaendig fucked, og mine oejne er helt sorte af MDMA'ens paavirkning af mine pupiller.
Hallucinerer helt vildt, og bliver noed til at laegge mig ned, og min ven tager hjem (ca. kl 5 imorges).
Jeg har det fint nu, ingen comedown eller noget, men det mit spoergsmaal lyder paa er: er den der effekt jeg oplevede normal? Var det virkelig rent MDMA? Jeg fik overbevist min ven om at det var muligvis blandet med et farligt stof fra produktionen.