Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: iv H
Medlem

Hey psy hvis jeg har noget heroin No. 4 kan jeg så bare blande det med destilliseret vand og suge det op med en kanyle og sprøjte det i en åre altså hvis jeg sørger for at der ikke er luft i kanylen og suger lidt blod ud før jeg pumper?

Titel: Re: iv H
Medlem

Lad nu vær. Det er en alt for farlig måde at indtage sit stof på. Kan du ikke sniffe det i stedet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du før prøvet heroin?

Medlem

Hvis du ikke har proevet heroin foer, saa lad vaer. Der findes saa mange andre stoffer/opioider som er MEGET bedre og mindre vanedannende. Hvis man foerst tager heroin 1 gang, er der stor sandsynlighed for at du kommer til at bruge resten af dit liv paa at skaffe penge til heroin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvis du ikke har proevet heroin foer, saa lad vaer. Der findes saa mange andre stoffer/opioider som er MEGET bedre og mindre vanedannende. Hvis man foerst tager heroin 1 gang, er der stor sandsynlighed for at du kommer til at bruge resten af dit liv paa at skaffe penge til heroin.

aagh var? :D

Til trådstarteren:

Ligesom de andre vil jeg fraråde dig det. Snif det i stedet, det virker fint, du får bare ikke suset.

Hvis du endelig skal skyde det, så lad vær med at bruge mere end 1/3 af hvad du ville normalt. Skaf dig nogle ordentlige engangs kanyler med en passende størrelse nål, brug vat eller microfiltre til at filtrere væsken inden du skyder det. Husk at afspritte injektions området inden du skyder, og køb injektionsvæske på apoteket til formålet. Som du selv er inde på så huske at tjekke kanylen for luftbobler inden du skyder.

Jeg håber ikke du bevæger dig ud på IV stigen, den har sgu slugt mange håbefulde liv..

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Trådstarter kan vi få en Update? Jeg er en smule nysgerrig over hvordan det gik. Håber ikke du sprøjtede dig i armen. Jeg har virkelig frygt for det lort, jeg kender 2 personer som også liiiige skulle prøve. De sidder stadig fast den dag idag. Det sgu sørgeligt.

Medlem

har ikke prøvet opiater før og kunne godt tænke mig et ordentligt kick men har kigget lidt rundt og jeg tror jeg ville starte lidt blødere ud er kommet ind i the deep web og kan nu få stortset alle kendte opiater så jeg tror jeg ville starte med at skaffe 10 x 10 mg morfin.
Hvor meget skal jeg tage oralt for at blive ordentligt ramt og skal jeg spise nogen phenergan sammen med (antihistaminer) og kan det også sniffes?
hvor lang tid er virkningen? og tak for hjælpen

Medlem
Brugeravatar

Er jeg den eneste der studsede over "heroin No. 4"? Hvad betyder No. 4? :P
Hvis du ikke har prøvet opiater/opioider før, så ser jeg virkeligt ingen grund til at tage heroin IV som førstevalg. Jeg ville starte meget lavt ud med morfinen, for lige at se om der var nogen overfølsomhed. Ellers burde du sagtens kunne mærke 10mg, hvis du ingen tolerance har. Men jeg vil opfordre dig til at læse godt op på det, evt. tjek nogle af Erowids first timers. Der kan du også finde svar på dit spørgsmål om varigheden.
Men pas nu på afhængigheden. Det kan ikke siges nok gange, når det kommer til denne stofgruppe!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Det betyder at heroinen er på salt formen. No. 3 er freebase formen :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

^ Det betyder at heroinen er på salt formen. No. 3 er freebase formen :)

Javel ja... Måske vi snart skulle have et leksikon med gadeslang for alskens narko? ;)

Medlem

^står også på wiki, men når jeg læser på bluelight siger de 60 mg morfin til første gang og at det ikke engang er nok til et ordentligt kick?? ville oxycodone kunne give en bedre virkning?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
^står også på wiki, men når jeg læser på bluelight siger de 60 mg morfin til første gang og at det ikke engang er nok til et ordentligt kick?? ville oxycodone kunne give en bedre virkning?

Det lyder helt hen i vejret. Kan nogle opiat-kyndige ikke lige tage et kig på denne her potentielle fatale respektløshed for stoffer?

Dedikeret medlem

Synes 60 mg lyder af alt for meget - 20 mg er fint for mig uden tolerance, 30 mg i overkanten - vejer 75 kg.

Medlem

5-10 mg gør fint tricket for mig, med mindre du vil sidde, og små savle. Og som de andre påpeger er iv heroin du ikke kender styrken eller oprindelsen helt åndsvagt.

Medlem

prøvede 336 mg kodein fra ekstrakt igår og røg noget hash blev meget sløv og afslappet men ikke rigtigt noget eufori og prøvede igen idag med 384 mg og røg en joint jeg lå bare i min seng og havde det godt men heller ikke den store eufori der, hvad tænker i ville give bedst eufori oxycodone, metadon, opium eller måske noget andet jeg kan ikke få fat i ketogan men ville virkeligt gerne prøve en ordentlig opiatkoger med god eufori

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis du har adgang til deepweb og vi tænker på samme side, så vil jeg anbefale dig at købe oxycontin 20mg. Det er en depot pille med oxycodon som det aktive stof. det tager godt nok et par timer at peake, men så går du rundt og er lækker i kroppen de næste 6-8 timer. (taget i betragtning at du ingen tolerance har)

Medlem

kan jeg så ikke ligesågodt købe mig en 80 mg oxycodone som jeg forstår det er oxycontin og oxycodone det sammen men oxycontin er bare depot.. syntes satme det er forvirrende og svært det her med opioder der er så mange og så mange forskellige meninger og dosis-vejledninger
EDIT: har lige fået købt mig en vægt der kan gå ned på 1 mg, den svinger med 2 mg så kan bare veje pillen op hvis det er

Medlem

EDIT: har lige fået købt mig en vægt der kan gå ned på 1 mg, den svinger med 2 mg så kan bare veje pillen op hvis det er

Pillen indeholder jo ogsaa andre ting end den aktive substans. Bare del pillen i ca. 3 lige store dele, og start med 1 del, hvis du koeber en 80 mg oxy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]