Jeg besluttede mig for at lave en growlog så jeg kunne poste evt spørgsmål herinde hen af vejen istedet for at oprette flere tråde, jeg har allerede et spørgsmål til en guerilla gold længere nede i tråden.. Jeg poster først nogle billeder af planterne, ta jer ikke af gule blade, de fleste af planterne i ser på de her foto er lige pottet om, også få planter er blevet lidt brændte af gødning men jeg skulle jo lige finde ud af hvad de kunne holde til (groft sagt) hehe. Først nogle billeder af mine egne kryds som jeg er meget stolt af, har samlet poln fra hanner ind så der er mulighed for at stabilisere og massere af kloner er taget. Der er et par planter der stadig mangler nogle uger endnu inden de skal i blomst, dem har jeg undladet at tage billeder af - de klare sig ellers rigtig fint men de fleste planter i ser her undtagen en enkelt eller to skal meget snart i blomst, alle er dog hunner 100%.
setup :
sydvent vindue med massere af solskind og når den ikke skinder så 400wats hps (en eller anden smart phillips pære sun master et eller andet sjovt) forskelligt pottemuld (self med korrekt ph) lidt lecasten eller potteskår i bunden, og ca 30% perlite. De fleste ryger over i 11-12 liters potter men moderplanten står i en minimum 16-17 liters potte (står ikke nogen størelse på den) - sprøjter planterne med alg-a-mic hver gang jeg vander, 3ml i en liter vand, vokser planterne lidt langsomt eller bare ser sløje ud får de også 3-5 ml pr liter vand, når de vandes, ellers biobizz vegge og bloom, og pk13-14 en uges tid inden de sættes i blomst (sammen med bloom og lidt vegge) pk13-14 gives yderligere under blomst... det var vist det
(edit: jeg aner ikke hvorfor man ikke kan klikke på billederne for at få dem større, men ellers CTRL+Scrool, eller højreklik på billedet og åben det, så kan man vist zoome)
Her er min kommene moderplante ((Apollo13 x Bluecheese))
faktisk er det ikke sikkert at moderen er bluecheese da det var et random frø jeg fandt i noget bluecheese, den lignede dog ekstremt meget da jeg dyrkede den, men igen det poln der har lavet det frø kan jo komme fra hvilken som helst plante, det gør det jo bare endnu mere spændene - i så fald fik jeg det her ud af det..
(nr1) (ap13 x bluecheese) (moderplante) (LST og HST)

ja.. Cesar Millan taler om min plante

høhø

næste plante -
(nr2) her endnu en (apollo13 x bluecheese) den eneste af det kryds jeg ikke har LST'et.
(nr3) (apollo13 X Bluecheese) LST

Næste :
(nr4) (Apollo13 x Bluecheese) LST
Det kan godt være det er en white rhino og ikke bluecheese, jeg er lidt i tvivl med denne her. (dette er en af dem der skal vente nogle uger endnu med at blive sat i blomst, ligesom en masse andre jeg har nogenlunde magen til (også white rhino x ap13) os.v

Nu kommer mine (
(nr5) apollo13 x white rhino) kryds.
dejlig plante, opføre sig nogenlunde stabilt allerede og har i veggetiv fase hvis man gnider på stammen (Frækt) en dejlig frugt agtig duft, med en sjat rævepis i

har også LST'et nogle af dem, men de mangler stadig nogle uger endnu og er ikke kommet med her endnu - de her jeg viser billeder af har strukket sig lidt, men det gør nu ikke så meget.

Nu en guerilla gold jeg har nogle spørgsmål til.. (nr6)
jeg plantede nogle frø.. de fleste blev hanner og så ellers meget normale ud.. mutanten her blev til en dame, jeg synes jeg har set cannabis opføre sig sådan her men er der nogen der ved hvad det skyldes ???? ... at det ikke er en guerilla gold eller ? den vokser nu fint, og har set sådan her ud lige siden den kom op af jorden.. alle bladende (buer sammen) og nogle af dem visner får også lidt brune pletter men ikke noget der ser farligt ud som sådan.. (igen sorry for slørret billeder)

og så her lidt billeder af en bluestreak jeg har stående i blomst som skal høstes inden længe (den mistede 2 skud da jeg tabte en af de træklodser jeg bruger til at løfte planterne tættere på HPS'en

... det kan ske)
(intet nr)

Til sidst lidt blandet la la billeder... og spas..
her en af de unge white rhino x ap13 jeg behandler lidt hårdt.
WELCOME TO THE JUNGLE !!! ;)

Prøver at vise lidt her hvad jeg har gjort ved moderplanten hvis det giver nogen mening, 4 af "toppende" er LST'et og vokser langs potten, 4 øverste skud der havde lidt for tralvt blev HST'et - og de gule pile viser bare hvilken vej de yderste skud der er LST'et vil vokse.)

Kom gerne med ris hvis i har nogle.