Hvis jeg stod og skulle gøre det så ville jeg nok smide det i vand og koge de vandopløselige stoffer ud. Så ville jeg pulverisere det som ikke allerede var og lade det tørre på noget avis. Når det er tørt så pulver hash og IPA i fryseren, og så op i en tragt (med filtrer) med hashen og så hælde iskold IPA'en igennem. Så ville jeg dele det i 3 glas skåle, en til det første der kommer igennem, en til midterdelen og en til det sidste. Den sidste burde være den med flest urenheder i. At både hashen og IPA er kold gør at det går langsommere med opløsningen, og så håber vi på at diverse fyldstoffer er mindre opløselige i IPA end cannabinoiderne er. Lykkes det burde du kunne se forskel på nolen i de 3 skåle.
Husk noltrækning foregår udendørs!
Mega svedigt, mange tak for svaret. Det er nok noget á la det jeg ender ud i. Jeg prøvede tidligere i dag at overhælde 1,5g af hashen med kogende vand lade det stå i nogle minutter, for så derefter at filtrere det igennem et kaffefilter. Det gentog jeg så 3 gange, og lod det derefter tørre. Lige umiddelbart virker det stadig temmelig klamt, så noget nol udtræk er nok nødvendigt. Det lugter desuden ret meget af persille. Ad bad.
Den tragt du snakker om, har den et specielt navn? Eller er der evt. andre ting der kan bruges, som er lidt nemmere at få fingrene i?