Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: amf svimmel
Medlem

Hej i torsdags sad vi nogen kammerater og røg en masse hash og tog noget amf, tror jeg har taget det der svare til 0.8 og sov kun 1-2 timer, og hele dagen i går skulle jeg gå med hovedet nede altså helt foroverbøjet for da jeg rejste mig føltes det som den gang jeg sniffede lightergas, altså sådan summen og følelsesløshed i kroppen og det blev helt sort for øjnene somom jeg var 2 sekunder fra at besvime, så her i går aftes sad vi og røg og tog lidt mere jeg tog nok det der svare til 0,3 og sov ca 9 timer, er lidt svimmel når jeg går rundt i dag men ikke ligeså slemt som igår er det normalt når man tager amf synes ikke jeg kunne finde noget om det i søgemaskinen, skal nok også lige siges at jeg spiste 2 seoquel og 2 phenergan ca. en time inden jeg gik i seng er dette normalt på amf, jeg kom ikke sindsygt op at køre men havde det bare rigtig godt og dejlig frisk og alting :)?

Mvh Rasmus

Medlem

Irrationel rusmiddelskultur i en nøddeskal right there - får det dårligt, men fortsætter næste dag.
Det er ikke normalt per say, men jeg vil ikke betegne det som en unormal NEGATIV reaktion fra kroppens side. Du har måske haft en hård uge, lidt af søvnmangel, og kørt din krop endnu længere ud på amfetamin. Du har bare haft en off-dag...
Men for fanden, når du går rundt og nær besvimer, det sortner for øjnene og er følelsesløs i kroppen, så er det et tegn på, at du skal give kroppen lidt tid til at komme på toppen igen. Tag eventuelt en lille pause, og hvis du endelig ønsker det, så se næste weekend om det samme sker. Er dette tilfælde, så burde du revidere dit generelle forhold til amfetamin.

Medlem

tak for svar havde kun prøvet det to gange før for et halvt års tid siden, der var jeg også stiv så jeg købte et gram i torsdags og der var noget tilbage om fredagen så jeg tænkte bare at jeg ville af med det sidste, det er en god rus men ikke noget vildt over det, bare sjovt det kun er fysisk har ikke haft så meget nedtur på igen, men tror det har noget med kost at gør flyttede for mig selv for 2 måneder siden og de sidste 3 uger har jeg ikke været i skole hvor jeg får god solid morgenmad og frokost så har stortset kun levet af 2 rugbrødsmadder og lidt kylling med ovenkartofler og toast de sidste tre uger

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Hvad med almindelig mad, har du fået noget ordentligt at spise siden torsdag?

Og som hola siger - det er en dum idé at fortsætte med at indtage stoffer når du får de symptomer. Det er kroppens måde at fortælle at du overbelaster dig selv og at du mangler hvile/væske/mad. Hvis du virkelig er blevet så dårlig, hvorfor så fortsætte? Det kan da umuligt være rart at fortsat dope sig, når man er ved at besvime, din krop bliver følelsesløs og det sortner for øjnene.

Medlem

jeg har ikke fået salat eller andet grønt i 3 uger, kun rugbrød skinke ost toast kylling og ovnkartoffler, spiste 3 skiver rugbrød igår og har ikke spist noget i dag, jeg tror det er kosten, mine negle har også ændret sig lidt synes jeg (det var de før amfen), EDIT det med at min krop bliver følelsesløs fik jeg vist lige formuleret forkert, har i nogensinde prøvet for sjov (ja jeg synes det var lidt sjovt som 14 årig) at tage hænderne op om halsen og klemme til sådan fik jeg det her, summer voldsomt i kroppen og bliver helt sort for øjnene, men det forsvinder hurtigt når jeg får sat mig ned tak for svar, og jeg kender godt til HR om amf men tænkte at når jeg havde sovet lidt så kunne jeg godt tage lidt mere, skal ihvertfald gå en måned inden næste gang da :)

Dedikeret medlem

prøv at holde dit hoved oppe istedet for at gå med det nede som en anden idiot, det der sker er at blod kommer for hurtigt op i hovedet på dig PGA du går med det nede. og amfen.

Medlem

det var kun de første 4-5 timer efter jeg vågnede igår at jeg ikke kunne gå normalt uden næsten at besvime

Medlem

det er et utroligt vanedannende stof kan jeg mærke har lyst til mere, selvom det kun var torsdag og igår at jeg har prøvet det ig fået ordentlig virkning :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
det er et utroligt vanedannende stof kan jeg mærke har lyst til mere, selvom det kun var torsdag og igår at jeg har prøvet det ig fået ordentlig virkning :)

Jeg håber du selv kan se dine ord som et faresignal. Ja det er vanedannende, dog håber jeg virkelig du tænker dig lidt bedre om næste gang du skal indtage amfetamin igen. Sørg for at få spist ordentlig, nok væske (nej ikke sprut og bajere) og prøv at begræns dit evt. indkommende forbrug. Afhængighed/overforbrug er aldrig noget man skal lave sjov med, men tage meget alvorligt.
Kender dig selvfølgelig ikke, så skal ikke dømme dig på nogen måde, men jeg håber du lige vil være opmærksom på hvad du selv sidder og skriver.

god lørdag :)

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]