Hejsa
Jeg har i lang tid brugt denne side til at læse om HR og diverse triprapporter, som jeg med stor gavn har kunne bruge i kombination med anden viden fra erowid, blulight og lign. fora.
Nu har jeg så et spørgsmål, som jeg egentlig tror jeg kender svaret til, men bare mangler en smule mere bekræftigelse omkring, og det drejer sig om min store bekymring når det kommer til psychedelia. For godt 6 måneder siden besluttede jeg mig for at prøve MDMA for første gang i anledning af en stor begivenhed (Første oplevelse med en syntetisk substans), og delte selvfølgelig oplevelsen med nogle venner som nu oplever samme spirerende begejstring for denne interessante verden. Siden da har jeg prøvet MDMA et par gange, ketamin og ketamin/MDMA kombination, som alle har været rigtig optimistiske og succesrige erfaringer (til dels underlige selvfølgelig

, men intet ubehageligt). Vi har nu i en længere periode diskuteret og prøvet at tilrettelægge vores første psykedeliske oplevelse som egentlig startede ud med at skulle være med shrooms, men nu LSD, fordi jeg har læst at shrooms generelt skulle være mere dystrer og introverte, som jeg frygter kan blive lidt for overvældende. Dog er jeg generelt nervøs når det gælder nye erfaringer (læser altid op i månedsvis før jeg beslutter mig for at prøve noget, og synes nogle gange det har pisket en foruroligende følelse op hos mig, fx med denne oplevelse.) og vil gerne prøve og have en mild førstegangsoplevelse med psykedelika fordi jeg netop frygter at ryge ud i et bad trip i min første gang.
Er der en substans som bedre egner sig til førstegangsoplevelser, lettere at kontrollere eller handler det bare om dosering af det gældende stof? Jeg har læst at 2C-E, 5-MeO-HIPT og 4-HO-MiPT skulle have en mild bodyload og være mere ekstaktiske og positive, nogle som kan be/afkræfte dette? Ihvertfald er jeg bare interesseret i at vide hvilke substanster i foreslår, gerne med mindre belæg for det..Jeg har også tænkt mig at have 5HT-antagonister til rådighed under trippet, og måske en tripsitter.
P.S
Jeg har været en tur i det såkaldte K-hole og fandt det egentlig bare dybt underligt at jeg havde en følelse af at tid og rum pludselig stod stille alt imens jeg befandt mig i et skrigende hvidt rum, men nok om den oplevelse, sagen er bare at jeg har læst at en oplevelse af denne kaliber skulle befinde sig på samme niveau som DMT, hvis man ser på
http://en.wikipedia.org/wiki/8-Circuit_ ... sciousness - så kan jeg på nogen måde sammenligne min oplevelse og forvente det samme af LSD fx?