Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har røget tjald dagligt engang før sommers, men så holdte jeg en 2 måneders pause i ferien og efter det begyndre at ryge 1 - 3 gange om måneden. Efter noget tid blev jeg bustet af mine forældre som jeg stadig bor hos, og min far vil begynde at teste mig så længe jeg nu bor der. Efter 2 måneder og 2 uger viste mit pis stadig positivt for THC, og jeg har enda drukket masser af væske og trænede stortset 4 - 6 gange om ugen! Nå men jeg røg en lille bønne på 0,2 g 4 dage før jeg havde holdt i 3 måneder. Blev testet den 31 marts ( 2 måneder og 2 dage efter jeg havde snydt lidt)
og der var jeg stadig posetiv.. Er det her normalt???

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du har røget 4 dage før test, vil jeg sige, der er rimelig sandsynlighed for at testen er korrekt.

Husk, at når du har været daglig ryger, går der noget længere tid, før stoffet ikke længere kan spores, end hvis du bare havde røget et par enkelte gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Du blev testet 2 måneder og 2 dage efter du røg sidst?
Det lyder absurd, jeg har hørt at det max sidder i kroppen i 6 uger.
Hjemmetests har dog aldrig været det mest præcise...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Hvad er dine forældres begrundelse for at du skal testes? hvis alle de tests du har fået taget alligevel har været positive, så er deres tillid vel allerede svækket så meget, at de ikke behøver at teste igen.

Jeg mener.. de bliver vel ikke ved bare for sjov? - er deres grund at du vil blive smidt ud hjemmefra?

on-topic.
så burde en netto-narko-test ikke være positiv 4-6 uger efter sidste indtagen.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem
Brugeravatar

Det er forskelligt fra individ tid individ. Nogle mennesker er i stand til at få thc'en ud af blodet hurtigere end andre samt det normale. Har oplevet at en nær ven, som havde røget hver dag i et par måneder, sagtens kunne blive clean på 30 dage.
han puffer en del, haha.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Som jeg læste hans formulering begyndte han at blive testet, hvor han røg 1-3 gange om måneden - og at det var i hans sommerferie, han holdt pause, og hans forældre endnu ikke vidste noget. Det er også lidt tåget formuleret.

Men, hvis du har holdt så lang pause, burde det ikke kunne spores i en sådan test, men det kan måske have været tale om falsk positivt svar

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad er dine forældres begrundelse for at du skal testes? hvis alle de tests du har fået taget alligevel har været positive, så er deres tillid vel allerede svækket så meget, at de ikke behøver at teste igen.

Jeg mener.. de bliver vel ikke ved bare for sjov? - er deres grund at du vil blive smidt ud hjemmefra?

on-topic.
så burde en netto-narko-test ikke være positiv 4-6 uger efter sidste indtagen.

Bliver testet fordi jeg engang kom i hashpsykose, og mine forældre tror det er det sygeste narkotika efter en politimand oppe på min søsters skole fortalte forældre om hvor slemt hash er.. og lad os bare sige "der bliver lavet om på reglerne hvis det ikke stopper" :roll:
desuden er det ikke en "netto-narko-test", det er den mest præcise på 50 nanogram per milliliter. Han tester mig dog også med en mindre følesom 200 nanogram pr ml. for at se om der er sket lidt fremskridt, men den viser det samme..
har trukket i tiden ved at bilde ham ting ind som at min ven var positiv i 5 mdr. så det variere meget fra person til person, og at jeg på et tidspunkt havde sat i et rum sammen med nogle der røg.. Han er dog meeeget mistænksom..
men altså på de 5 måneder og 9 dage der er gået idag har jeg røget 0,2. Blev testet posetiv 11 dage siden og røg de 0,2 efter de første 2 måneder og 26 dage i dette lange forløb. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]