Hej jeg har i sinde at afprøve LSA i en terapeutisk, medicinsk facon. Jeg har læst at LSA,LSD og psilocybin har gavnlig effekt imod hortons hovedpine og migræne. Ingen af delene har jeg nogen diagnose på, men tendenserne er tilstede.
Er der nogen som har erfaringer med den her form for terapi?
Min dosering vil være på 5 frø og jeg har i sinde at afprøve dem sammen med en veninde. Samme dosis. Men hvis nogen har erfaringer med den slags, hvad synes i så om doseringen? For høj eller for lille?
For en håndfuld år siden, prøvede jeg et trip alene med en dosering på vidst nok 8 frø, hvilket jeg husker som enormt euforisk, "lykkefølelse", og en anelse visuelt til det mere bølgende berusede udsyn. Det jeg mener er at jeg godt kender til oplevelsen af psychedelika, og har da også prøvet svampe en håndfuld gange, meget intense og overvældende oplevelser de fleste gange. Oplevelserne var i en tidlig alder.
Det bør nævnes at jeg i dag har et rimelig overspændt nervesystem, men er noget jeg dagligt arbejder på at få i balance.
= Det at trippe, er det noget jeg skal være ekstra varsom med, hvis mit sind i forvejen er meget åbent og min krop og hjerne hurtigt og nemt kan blive træt, som følge af min overspændthed? For så vidt har jeg rimelig kontrol over det, men mange faktorer spiller desuden ind og kan forstyrre teknikken. Jeg ønsker at få en god oplevelse, ikke noget intenst som jeg ikke kan holde fast i. Er doseringen på 5 frø for stor en mundfuld tror I? Eller skal jeg starte endnu lavere ud?

Egentlig er det ikke et trip jeg frygter

men visse ting spiller da ind og leger kispus med mig.
Noget andet er. Omkring føde i maven. har læst på et forum, at juice anbefales som syre til at hjælpe maven med at nedbryde frøene, men tænker at mavesyren i sig selv er stærk nok. En skriver: 100% Juice OJ is killer in this dept.-drink a quart or two; Tropicana is my shit here. Prøvede at google OJ juice, og finder ud af at det givetvist er et særligt mærke, som laver små juicekartonner.
Jeg tænker blot over det med C vitamin. Har nemlig læst engang, at C vitamin f.eks. kan bruges til at stoppe et trip, f.eks. i badtrip situationer, gælder det også LSA? Hvis ja, tænker jeg at det må være en skidt idé at drikke Juice som hjælpemiddel.

Kan nogen afkræfte eller bekræfte dette?