Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg LOVER 100% at dette af 2 planter kommet af 1 frø .. stammen deler sig et par cm under jorden .. :O
Ikke fordi jeg tror det er noget specielt har bare aldrig oplevet lignende .. Gravede den op fordi jeg ikk troede på det men måtte erkende at det stammer fra samme frø, og dækkede den til igen. :) Hvis nogen kan hjælpe mig med hvordan har jeg et fint billede af tilfældet der skulle være her .. :-/

Håber på noget spændende eller ligegyldigt info :)
På forhånd tak

Junior medlem

Håber at i gider svarer selvom jeg er så dum at ikke kunne overføre et billede ind, som kunne være ret relevant i denne sag .. Kan illustrere den fra jorden og opad: V .. hehe, eller som om den er toppet inden den kom op ad jorden .. :hm:

Medlem

tror du skal bruge det der imagehack noget :) wow det må vel være ligesom siamesiske tvillinger du har fået der :) gad vide om udbytte også bliver dobbelt så?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 17&t=39217

Medlem

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=39217

Og husk endelig at fjerne alt GPS data fra dine billeder så lokation af dine damer ikke kan blive set.

Dedikeret medlem

Jeg ved ikke om det er et velkendt fænomen med cannabis, men hvis man googler lidt, er der hits omkring flere spire fra ét cannabis frø. Fænomenet kaldes (simpel)-polyembryoni og er ret almindeligt blandt mange arter. Jeg har fx oplevet af op mod 5-7% af citrus frø kan være polyembryoniske.

Ofte kan man dele disse planter fra hinanden når der er blevet større, jeg har endnu ikke oplevet at de har siddet sammen på andre måder end med sammenfiltrede rødder. :)

Medlem
Brugeravatar

Har set det på Youtube en enkelt gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
yes / ja
a couple of times / et par gange
but only outdoor / kun uden dør

Medlem

ok/ok ;)

Junior medlem

Jeg vil prøve at ligge billede ind snarest idag .. og tak for svarene ..
Angående det med dobbelt høst havde også strejfet mine tanker men den skal jo stadig bruge krafter på 2 planter så udbyttet bliver efter mit gæt nok kun det halve af forventet pr. stk ..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvis jorden får den rette næring er der vel ikke noget i vejen for at den skulle kunne give dobbelt? Der er jo det dobbelte antal blade i hvert fald... Man beskærer jo også for at få et større udbytte i sidste ende...

Dedikeret medlem

hvis jorden får den rette næring er der vel ikke noget i vejen for at den skulle kunne give dobbelt? Der er jo det dobbelte antal blade i hvert fald... Man beskærer jo også for at få et større udbytte i sidste ende...

Typisk ser jeg med citrus planter er den ene plante er markant mere dominerende end den anden. Typisk er det nødvendigt at skille dem af, holde den største tilbage eller plante dem om hver for sig.
Omkring udbyttet tror jeg at 420Smokey har ret i at de hver især formodentligt vil ligge omkring 50% af hvad én plante i potten havde givet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
yes / ja
a couple of times / et par gange
but only outdoor / kun uden dør

"kun uden dør" .. Fedt.. hahahahahahahahahahahhahahahha...

Anyways, jeg har ikke selv oplevet det, så vidt jeg lige husker, men jeg har oplevet det med et kirsebærtræ.. men der er det jo vidst meget normalt.

Jeg havde engang en hampplante der delte sig i to..troede jeg.. men fandt så ud af at det var små frø fra noget ukrudt i min pottemuld, der var begyndt at spire.. (det er ikke unormalt at der vokser ukrudt i pottemulden fra fakta osv)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]