En ting der er virkelig manipulerende klippet er der hvor jeg ikke kan huske hvad Frank Jensen siger, det lå lige på tungebåndet og kom lige efter, men det er ikke taget med, så jeg fremstår som en der har totalt hukommelsestab.
Det er rigtig dårlig stil fra DRs side! I det hele taget lyder det som et ekstremt unfair interview hvis du har ret i det, du siger om optagelserne, og pt. har jeg ikke nogen grund til at tvivle på dig.
Jeg er dog nødt til at sige at du burde vide bedre. Du har været med i det game så lang tid at du vitterligt burde vide hvordan medierne fungerer.
Citat:
Men igen, dem der synes jeg er helt væk, må jo selv komme ind i kampen, og danne deres eget parti eller gøre andet for en frigivelse.
Nej, dem der mener at du er helt væk, må kritisere dig og dine metoder alt det de vil. Bare fordi man ikke selv er politiker, må man godt kritisere politikere (Ikke at jeg kalder dig og dit parti der kun har har en ting i principprogrammet; Fri hash, for politikere). Folk der ikke selv kan spille guitar må gerne kritisere Slash. Etc., etc., etc.
Desuden har du ingen anelse om hvad dine kritikere gør for kampen om fri hash. Du går åbenbart altid ud fra, at dem der kritiserer dig, ikke er involverede.
Hop ned fra din høje hest, tænk dig om, og lad være med at deltage i et program hvor der bliver røget spand med Erik. Du burde vide bedre.