Hej med jer.
Jeg går ikke ud fra at det er optimalt at plante sine planter i forgødet jord når man selv gerne vil styre hvad planterne får, der står på en pose jord jeg købte (de havde ikke den jeg plejer at købe) at man først skal tilføre gødning efter man har vandet 5-7 gange, derfor tænker jeg at det vel ikke gør så meget så længe planten er i veggetiv fase ? dem jeg plantede om er nemlig i veggetiv, og der tilføjer jeg vel bare mere gødning når de begynder at vise mangel på det, mene jeg står også med et hold planter der snart skal i blomst, der har jeg en masse pk-13-14 og bloom gødning jeg jo meget gerne ville give planterne, og går ud fra der er en risiko for at jeg overgøder hvis jeg bruger den jord til det ?
så mit spørgsmål er egentlig bare - bør jeg skaffe noget mere "neutralt" jord til de planter der skal sættes i blomst inden længe, eller kan jeg sagtens bare tilføje min egen gødning oven i det ?.... det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg gider bare ikke brænde mit grow af fordi jeg brugte forkert jord.
jeg vil sætte pris på hvis folk der bare har gætterier i ærmet venter lidt med at poste i tråden

mange tak på forhånd.