Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Ved godt det uanset hvad er dårlig HR, men ville det på nogen måde være forsvarligt at indtage MDMA alene, selvom det er første gang man prøver MDMA?
Jeg har læst alt jeg kunne finde på Wikipedia, Bluelight og Erowid, og har læst en del trip rapporter også - så jeg føler mig meget klar til at prøve MDMA. Jeg er 16 år, og jeg er godt klar over at det er en tidlig alder - men jeg har lige fået nogle krystaller - og jeg vil så gerne prøve dem. Mig og 3 gode venner - som heller ikke har prøvet det - har ellers en aftale om at tage det sammen, om en måneds tid. Jeg er bare så spændt og glæder mig så meget til det!
Ved godt det ikke ligefrem er tilrådeligt at tage det alene første gang - men ville det simpelthen være dumt?
Ved også godt at nogle tænker "det er et sidespor", men MDMA er ikke noget jeg normalt har adgang til, og desuden har jeg været rigtig interesseret i det, og læst op på det, siden første gang jeg hørte om det, for efterhånden et par år siden.

Jeg ryger hash flere gange om måneden - og har gjort det længe. Desuden har jeg haft et par gode erfaringer med ADHD-piller. Og så har jeg været fuld ca. 20 gange, hvilket aldrig har gået godt, da alkohol gør mig ked af det, og en smule aggressiv.

Jeg vil selvfølgelig lytte til jer, og vente med at tage stoffet hvis det er det eneste rigtige.
-På forhånd tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
lad endeligt vær' med at tage det alene! det er både uansvarligt og du kommer til at savne selskab! mdma er et party stof, det gør relationer til mennesker 1000% bedre, man får lyst til at snakke og være god mod andre, ikke trippe ud selv!

desuden skal man vente 2 måneder mellem hvert trip! - ISÆR når man er så ung som du er (ved godt jeg ikke kan få dig til at lade vær' med at tage mdma, men VÆR' LIGE LIDT ANSVARLIG med det, please).
lad vær med at blande det med alkohol, og du skal tænke over at når man ryger en joint på mdma så ændrer ens trip sig ret dramatisk, personligt synes jeg det er fedt, men hvis man ikke gør så har man "spildt" 2 timer af sit trip på at være skæv... det skal man lige tænke over ;) - det bliver en del mere psykedelisk af at ryge.

så ja, vent på det! mdma er noget man skal tage til særlig lejligheder for at GØRE GODT BEDRE, ikke for at gøre en dårlig aften god. held og lykke!

Medlem
Brugeravatar

Okay, det var også det jeg tænkte. Vidste godt at MDMA er et meget "socialt-drug", men samtidig har jeg kun hørt positive ting, om folk der tager det alene. Mht. hvor tit man bør indtage MDMA: var også godt klar over at man helst skal holde 2-3 måneders pause mellem hver trip - men tænkte bare at når nu det kun er denne ene gang, ville det ikke gøre noget at tage det to gange på samme måned. Men indtil videre vil jeg da følge dit råd og vente.
-Tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

første gang man tager mdma er NOGET HELT SPECIELT! ville ønske jeg kunne trippe for første gang igen, man bliver HELT overvældet af den fantastiske effekt - det er noget der skal opleves sammen med andre, jeg er sikker på i bliver helt euforiske og gejler hinanden op på en god måde :D

Admin
Brugeravatar

Jeg vil også råde dig til at lade være. At du ikke normalt har adgang til mdma gør det bare til en endnu bedre idé at vente. mdma kan holde sig mange år, så hvorfor ikke gemme det til en mere speciel lejlighed? Faktisk vil jeg råde dig til at gemme det til du måske er 19-20 år. Men det råd gider du sikkert ikke høre på. I så fald synes jeg alligevel, du burde vente til en mere speciel anledning sammen med nogle venner og noget god musik. Det gør oplevelsen SÅ meget bedre imo.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Godt nok, så holder jeg mig til planen; at vente, og så trippe med et par gode venner i næste måned :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

gør dét! :) det er virkelig det eneste fornuftige.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
^^jep

Den sociale følelse mdma, som er noget af det bedste trippet gi'r dig, ville næsten gå tabt ved at gøre det alene og når det er første gang ville det være spild.

Senest rettet af Bo Dega 05 apr 2013 19:51, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Ja, det er det rigtige valg.
Jeg husker tydeligt første gang jeg tog MDMA selvom det er mange mange år siden, og er meget meget glad for at jeg havde nogen at dele det med. Ikke på grund af nogen utryghed eller noget, men fordi jeg var NØDT til at dele den fantastiske følelse med andre.

Medlem
Brugeravatar

lad endeligt vær' med at tage det alene! det er både uansvarligt og du kommer til at savne selskab! mdma er et party stof, det gør relationer til mennesker 1000% bedre, man får lyst til at snakke og være god mod andre, ikke trippe ud selv!

desuden skal man vente 2 måneder mellem hvert trip! - ISÆR når man er så ung som du er (ved godt jeg ikke kan få dig til at lade vær' med at tage mdma, men VÆR' LIGE LIDT ANSVARLIG med det, please).
lad vær med at blande det med alkohol, og du skal tænke over at når man ryger en joint på mdma så ændrer ens trip sig ret dramatisk, personligt synes jeg det er fedt, men hvis man ikke gør så har man "spildt" 2 timer af sit trip på at være skæv... det skal man lige tænke over ;) - det bliver en del mere psykedelisk af at ryge.

så ja, vent på det! mdma er noget man skal tage til særlig lejligheder for at GØRE GODT BEDRE, ikke for at gøre en dårlig aften god. held og lykke!

MDMA kan være fantastisk alene, og kan sagtens bruges til selvrefleksion og bevidsthedsudvidelse. Der er en glimrende tråd der diskuterer det herinde. MDMA behøver slet ikke være partypartyparty, som du sikkert ved, blev MDMA i før i tiden anvendt både som hjælpemiddel i psykoterapi, samt som et rekreativt rusmiddel. Jeg har fantastisk erfaring med lav dosis mdma+lækkert musik alene. Dog er det yderst sjældent jeg tager MDMA alene, da det er det ultimative partystof, og er rigtig fedt at danse på. Men jeg er ellers enig med jer andre. Gem dit MDMA til en anden gang trådstarter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tog det for første gang alene, og jeg savnede bestemt ikke selskab. Det var helt fint i sig selv. Dejlig aften. Helt uforglemmelig :) Efterfølgende har det dog været godt med selvskab. Det er ikke sjov pludselig at savne andre mennesker mens man "tripper"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

er ikke i tvivl om at man godt kan :) har da selv flere gange stadig været godt kørende når jeg er kommet hjem fra en fest og hygget lidt/danset for mig selv eller what not :p - jeg har også taget det i helt rolige omgivelser i et sommerhus med nogle venner, hvilket bestemt kan anbefales og giver et nærmest terapeutisk setting for samtaleemner, men jeg mener stadig at første gang man tager et stof så bør man ikke være alene, også selvom risikoen for badtrip på emma er minimal :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Vil fraråde dig at gøre det i din alder, men hvis du endelig gør det - så glæd dig! der er intet som jomfruturen har jeg ladet mig fortælle.. Og den ville jeg ikke tage alene - ville gå amok hvis ikke jeg kunne dele min kærlighed med nogen andre mennesker!
Og husk nu at holde kalenderen fri gerne 3 dage efter.

Junior medlem

Hey Regyr,
Jeg var selv atten år, da jeg tog det første gang med en bekendt, på Roskilde festival. Jeg tror jeg tog for meget MDMA i forhold til, hvad min krop og mit sind var klar til. Jeg blev totalt overmandet af trippet og følte mig fanget i det, i lidt over en time. En ven hentede mig derefter ud af teltet og trippet vendte lidt efter lidt og endte med at blive pisse fedt.
Jeg vil klart råde dig til at vente nogle år, men kan godt forstå, det er for fristende. Skal du tage det, så start med en lille smugle og lad det virke. Husk der kan gå op til en time før det virker ordenligt. Jeg har prøvet at tage MDMA alene en enkelt gang og det var da også sjovt nok med noget fedt musik på, men spørg du mig, er det klart fedest at tage det med nogle gode venner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faktisk kan der gå op til to timer hvis ikke mere før det begynder at virke. Det gjorde der sidst jeg tog det. Indtog stoffet 5 timer efter et stort måltid. Hvis du ikke faster længe før så pas meget på med at redosere. Jeg havde helt sikkert fået en overdosis hvis jeg havde gjort det.

Medlem
Brugeravatar

Burde måske vente, men nu har vi sat os for det og glæder os enormt meget.
Jeg har fået det af en veninde der siger at 200mg er en passende dose - men hun har også prøvet MDMA før, og har læst at 75-150mg er mere passende første gang, så tror bare vi ligger ud med 150mg oralt. Evt. redosere efter 1½-2 timer med 50mg, hvis første dosis ikke er nok.

Men måske kan i fortælle mig noget om kvaliteten? Altså krystallerne ligner lidt det der salt der bliver spredt på vejene, når der er glat. Det smager bittert (som det bør). Det lugter ikke rigtig af noget - måske lidt kemisk..? Krystallerne hænger fast på fingeren hvis man "prikker" til det, men de er ikke klistrede og giver nemt slip igen. Det lyder meget rigtigt ikke? Jeg blev for resten lidt overrasket over mængden af MDMA, da jeg regnede med at 1g ville fylde mere, i forhold til hvor meget 1g amfetamin fx fylder.

Medlem

Burde måske vente, men nu har vi sat os for det og glæder os enormt meget.
Jeg har fået det af en veninde der siger at 200mg er en passende dose - men hun har også prøvet MDMA før, og har læst at 75-150mg er mere passende første gang, så tror bare vi ligger ud med 150mg oralt. Evt. redosere efter 1½-2 timer med 50mg, hvis første dosis ikke er nok.

Men måske kan i fortælle mig noget om kvaliteten? Altså krystallerne ligner lidt det der salt der bliver spredt på vejene, når der er glat. Det smager bittert (som det bør). Det lugter ikke rigtig af noget - måske lidt kemisk..? Krystallerne hænger fast på fingeren hvis man "prikker" til det, men de er ikke klistrede og giver nemt slip igen. Det lyder meget rigtigt ikke? Jeg blev for resten lidt overrasket over mængden af MDMA, da jeg regnede med at 1g ville fylde mere, i forhold til hvor meget 1g amfetamin fx fylder.

90-120mg er fint første gang... 150 synes jeg er for meget. Jeg gav to kammerater 110mg hver for et par uger siden, og det var første gang de prøvede det. Det var i hvert fald nok!

Dedikeret medlem

Det er fuldstændig umuligt og vide noget om kvaliteten ud fra en beskrivelse :p men ja 150mg oralt og så ville jeg nok sniffe redosering for hurtigere comeup men tror nu 150mg er helt fint til hele aftenen ;)
-edit siden i ikke er så gamle er 110mg nok også en mere rimelig dosis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg var så dum at give en kammerat i underkanten af 200mg på hans første mdma tur, og det var ihvertfald for meget til ham - han vejer ca 60kg. ;)

Medlem
Brugeravatar

Så må jeg prøve at ramme en lidt lavere dose ;)
-tak for det!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]