Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg er ikke læge eller kemiker nej, men prøvede på at gøre det tydeligt hvad jeg mente da jeg følte mig misforstået.

i min verden så kan mange ting påvirke ens rus, hvis man cykler lige efter man har røget er man skæv i længere tid fx. hvis man spiser en masse mad sammen med en hashkage bliver man mindre skæv af kagen. hvis man er dehydreret eller holder vejret bliver man også mere skæv (det føles i hvert fald sådan). på samme måde kan andre stoffer også ændre på hvordan rusen føles, men derfor "interagerer" (det kan godt være der findes et bedre fagord for det jeg prøver sige) stofferne ikke med hinanden. de påvirker begge kroppen/hovedet i forskellige retninger der kan ændre i ens overordnede tilstand. fx. som alkohol og thc.

Medlem
Brugeravatar

Interaktion betyder vel bare "samspil" eller "gensidig påvirkning"?
Derfor kan man da netop godt tale om interaktion her. Hvis et stof virker anderledes end sædvanligt, netop fordi man også påvirkes (eller er påvirket) af et andet stof, kan jeg ikke se hvordan der ikke er tale om interaktion.
Nej?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]