Jeg kører skam ikke nogen hetz mod nogen som helst, jeg hader bare uovervejede indlæg, hvor folk ikke har tænkt selv.
Har du overhovedet overvejet, hvordan den der ejer eller tilser det stykke land du vil bygge undergrundsdrivhus på vil reagere på det? En ting er at plante noget ud, en anden ting er at lave grundliggende ændringer på grunden. Jeg ville nok blive pisse sur, men jeg ser lidt dit spørgsmål som tågesnak, der aldrig bliver ført ud i livet.
Du har helt ret i at det ikke skal gøres på et sted, hvor der er nogen der tilser jorden eller endda ejer grunden - det ville ikke være fair overfor dem! Nu er det sådan at der er pænt store skovarealer her hvor jeg bor og der er mange steder hvor der (nærmest) aldrig kommer folk!
Det kan godt være at du ser det som tågesnak og ikke synes det lyder som en god idé, men så sig det i stedet for..
Jeg havde gjort mig tanker om emnet førend jeg posted herinde, men allerede nu har jeg kunne gøre mig flere overvejelser, på baggrund af de BRUGBARE, besvarelser der er kommet.
Hvis ikke det er tilladt at spørge om hjælp eller andres mening - endda omkring et emne som ikke kan findes i forvejen/eller er af usædvanlig karakter - hvad dælen er så meningen med at have et forum? Skal jeg heller oprette endnu en tråd om lys..
Når det så er sagt, så gider jeg ikke bruge mere energi på det her. Peace