der er massere af sider der sælger uddendørs skunk frø, hvis det er danske sider kan du være nogenlunde sikker på at de kan dyrkes udmærket uddendørs i danmark hvis der står de er til uddendørs, men vi kan ingen links give dig da det er imod reglerne.
der er faktisk ikke så mange muligheder igen, dyrker du indenfor er der stuegulvet (hvis du har et sydvent vindue) eller en vindueskarm, eller et gro rum som et skab/telt os.v - dyrker du udenfor er der drivhus eller et form for nedgravet drivhus/vækstrum (som jeg synes lyder som en god løsning for dig istedet for et telt) eller ingen af delene og bare i det fri, der er vist svjv på stående fod ikke mange andre måder at gøre det på medmindre du går til ekstremerne og dyrker i en trækrone eller andet i den dur

med et nedgravet vækstrum tænker jeg simpelt på at grave et aflangt hul i jorden hvis det er en mulighed, smække noget presenning over, og løfte det lidt (hvis du altså ikke gider at grave et 2-3 meter dybt hul) jeg kan ikke huske hvad det hedder men man kan få noget plast der er lavet til den slags, og som solen fint trænger igennem, løftes det med nogle bjælker eller anndet, kan man også nemt sørge for et godt gennemtræk der føre varmen ud.