Det hjælper hvis du giver lidt flere data om dit grow, hvordan og hvor ofte du vander, hvilket gro medie, os.v os.v
jeg ved ikke rigtig hvad det kan være, har kun oplevet at planter hænger og falder sammen når de har stærkt vandmangel, men jeg går ikke ud fra at det er det som er problemet siden du lige har gødet (og så self også vandet går jeg ud fra) det blev ikke bedre 30 minutter til et par timer efter det ? det kan måske også være fordi din plante har fået for meget varme, hvilket lys gror du under ? hvor står dine planter ? hvad med ventilationen og luftudskiftningen i dit rum ? kunne måske også forstille mig at det kunne ske ved pludselig temperature skift eller bare for lave / høje temp. Er der ordenligt dræn i dine potter ellers og husker du at lade jorden tørre nogenlunde ud inden du vander igen ? evt tjekker ved at stikke en pegefinger ned og mærke ?
prøv og hjælp os lidt her

et billed kunne også være godt.
jeg kan også se du har oprettet flere tråde om grow inde for den seneste tid, det kan være smart at holde det hele i en tråd så der er flere data tilgængelige med det samme, og så opdatere os hen af vejen med det.