Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Godaften.
Jeg har længe gået at tænkt på om der er andre der ligsom får vist deres tanker som en slags film inde i hovedet når man er meget skæv og måske har røget en lille tand for meget, ingen ubehag ( Kun nogen få gange)?
Det sker tit for mig hvis jeg har røget meget voldsomt dvs. tjubang/bong.
Har engang røget med på et rigtigt kraftigt tjubang mix, ja nok 1g rigtig god hash til halvanden smøg (Spild i mine øjne)
Hvor jeg simpelthen begyndte at se blinkende syner af mennesker jeg har været meget bundet til følsesmæssigt.
Altså de var ikke tilstede men det var nærmest virsuals*
Det har været mere hyppigt siden jeg er begyndt at ryge hash, det var sjældent da jeg røg pot, der fik jeg mere den der "buzz" fornemmelse i kroppen samt griner og vild fråder.
Nu hvor jeg ryger hash kan jeg være meget sløv i knolden dagen efter, men sådan er det ikke med pot.
Dog for det meste får jeg den der rigtig dejlige tunge Indica fornemmelse i kroppen af hashen, som jeg godt kan lide.

Vil og så lige tilføje her til sidst at jeg har prøvet at høre syner et par gange når jeg har røget skunk, såsom folk der går rundt oppe oven på og døren åbnes osv. men det nok bare paranoia :)

Undskyld, hvis det er lidt rodet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Hey dude. Jeg kan nikke genkendende til at hvad du skriver. Det er dog ikke alt, så vidt jeg husker, som jeg har prøvet. Jeg kan godt følge dig lidt i, det der med en film. Men kan på stående fod ikke lige sige situationer hvor det har optrådt, men jeg føler det lidt nogle gange.
Men at høre syner, det har jeg gjort! Jeg har hørt tennis med tilskuere inde i en skov midt om natten. Jeg har hørt et drengekor på 3-4 drenge som stod inde i en væg, men jeg kunne kun høre det, hvis jeg stod specielt med mit øre til væggen.

Det var især da jeg startede med at ryge, at disse ting forekom. Nu er det ikke så gjaldt. Mon det er fordi jeg er blevet ældre eller bare fordi jeg er blevet ved med at ryge??? (ryger ikke dagligt, men for tit :) )...

Hvor gammel er du?

Junior medlem

Lyder meget vildt :-)
Jeg er 21 og begyndte at røge sådan for alvor for ca. 5-6 måneder siden, ikke meget i hverdagen, men det sker lidt for tit lige pt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Det er sku ikke så vildt som det fremstår, men det var/er da for mit vedkommende relativt ubehageligt! Jeg vil have troet, at du var yngre, da det mest var i 16-17 års alderen jeg oplevede det. Det sker dog stadigvæk ;)
Nyder du når du får sådanne hallucinationer?

Junior medlem

Det er sku ikke så vildt som det fremstår, men det var/er da for mit vedkommende relativt ubehageligt! Jeg vil have troet, at du var yngre, da det mest var i 16-17 års alderen jeg oplevede det. Det sker dog stadigvæk ;)
Nyder du når du får sådanne hallucinationer?

Hvis de bliver for voldsomme, som da jeg så de blinkende hallucinationer så nej, det var rigtigt ubehageligt og følte faktisk lidt jeg sad fast i tid og sted.
Men mærkeligt nok var jeg oven på igen efter nogen timer og mærkede ingen ting dagen efter.
De sidste par måneder har jeg haft lyst til at prøve LSD med en god kammerat men er lidt i tvivl om det måske også bliver for meget for mig.
Har selvfølgelig ikke tænkt mig at trippe på LSD før jeg er 100% afklaret med det, da det er et stof jeg har meget stort respekt for.
Sorry for lidt off topic ^^

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]