Nej ikke hvad jeg ved af. Bubblelicious x Onyx skulle vidst være en autoplante som er tilpasser vores klima, men desværre ikke feminised.
Jeg kontaktede Green House Seeds Co dengang jeg selv skulle vælge strains, om hvilke planter de mente ville kunne være potentielle for vores klima. De foreslog Sweet Mango Auto (Fem), Green-O-Matic (Feminised), Kalashnikova (Feminised), NL Auto (Feminised), Auto-Bomb Auto (Feminised), AMS (Feminised), White Rhino (Feminised) eller White Widow (Feminised). Man skal selvfølgelig lige tage i betragtning at det kun er strains fra deres eget katalog - Sjovt nok

Forstår godt du helst vil have frø som er autoplanter og feminised da du kun har begrænset plads til dem via din altan.
Jeg skal selv igang med et eksperimentere med Sweet Mango Auto (Fem) og måske nogle andre strains, for at se om de overhovedet kan holde til vores kolde og kedelige klima. Der er desværre ikke nogen som ligger inde med noget ordenlig information om dette, så jeg må selv gøre mig nogle erfaringer og give dem videre til dem som er interesserede