hvilke frø lagde du 2 af?
lige meget hvad har jeg en spirrings % på mindst 90%
ligemeget hvilke frø.
kig til dem højest 1 gang om dagen.
personligt hader jeg at forespirre, hvorfor ved jeg ikke.. jeg laver højest en flydetest og så bare i jorden med dem.
det kan være virkelig lavkvalitets-frø du har fået foræret. bliv ved med at prøve.
//Zh4d0w
Kerala x skunk #1 - de hørte med som gave ved siden af mine autoflowers, jeg ville lige forsøge med dem, for at få ro i sindet inden plantning af de andre.
Kan jeg allerede nu have ødelagt muligheden for, at de spirrer, ved at kigge flere gange til dem dagligt?
Flydetesten har jeg ikke forstået helt korrekt. Man har en skål eller et glas fyldt med vand, som man putter frøene i og hvis de flyder ovenpå er de defekte? begge mine Kerala x skunk #1 frø har i så fald IKKE bestået testen.
Jeg vil fortsat forsøge spiringen, har nu fundet et sted i et andet skab, hvor frøene bliver mindre forstyrret af lys såvel berørelse.
Der kan godt gå flere dage før der sker noget. Fik for et par år siden foræret en lille håndfuld frø fra en stabil privat strain, men der gik næsten 6 dage før de spirrede. Kom dog aldrig rigtig videre med dem da jeg ikke fik købt potter osv.
Så enten er det dårlige frø, ellers skal du bare give dem et par dage mere

Mvh og held og lykke
Krydser fingre for sidstenævnte