Hej allesammen.

mig og min kammerat, går igang med at plante gourilla grow her i 2013.
vi køber 100 frø.
- 30 Henkes Lolland 1M+ Højde
-10 danish indica 1M+
og 60 royal nepal 2M+
Vi venter selvfølgelig til vejret er blevet godt nok til at plante, inden de kommer i jorden.
Regner med det nok bliver i slutningen af april

vi har fundet stederne de skal stå, og de kommer til og stå ca 1½M fra hinanden. og kommer til og stå i rigtig lys.

Det vi havde tænkt os var, at grave 100stk 7-10L Huller, og fylde en klat, god jord ned i. og, så frøet direkte der i (evt spire dem først, Men vi kan ikke vegge indenfor. så det bliver udendørs fra day 1 !

) derefter kommer derud og fjerne hanner, når det er ved og være tid til det. og ellers komme ud og gøde dem 5-10 gange, i løbet af deres levetid.(flusher self. 1-2 uger inden. )
mine spørgsmål er så bare:
1. Hvordan holder jeg dem nogle lunde fri, for snegle og diverse skadedyr? uden det skal koste fandens meget ?? (husk på, jeg planter 100 planter... så det gør ikk noget 1par stykker går til)
2. Hvad tror i udbyttet bliver af de 100 store planter, jeg skal trække nol på næsten hele pisset.? (VED godt det er et HELT VÆK spørgsmål, da det kommer an på hvor mange hanner jeg får, hvordan vejret bliver, og om nogle går til osv). Men hvor meget vil i CA tro jeg får af plantematriale som er "trækbart" ?
3. jeg har hørt noget om, der også kommer lidt krystaller på hanner, som man kan trække på, hvis man lader dem stå længe nok. jeg har dog aldrig set det på mine egne grows, hvor jeg har ladet hannerne stå.
Men i så fald, det ikke var en gang pis jeg havde hørt, Er det så værd at lade dem stå, og påvirke hunnerne, og så bare trækker på alle planter?
Jeg håber nogle gider hjælpe mig lidt med min tvivl.
og at det jeg skrev, ikke blev alt for sammenklasket og læse, fordi jeg er godtnok klasket lige nu!

GodAften, og god ryger til jer alle