Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg syntes tit jeg høre om folks såkaldte " Nedture" efter et godt trip, og har lidt fået den forståelse at det er ganske normalt at nedtur på et par dage efter.
Jeg bor sammen med 2 venner, og vi har været på en del trips sammen. Oftes har det været Amfetamin, kokain, og eller MDMA. Mine 2 venner får altid den ledeste nedtur på de efterfølgende dage, og kan nærmest ikke engang magte at trække vejret haha :-D
- Alle mine venner og bekendte er komplet slidte efter en god koger, men modsat dem, er jeg altid i super højt humør efter et trip.. Jeg har aldrig tømmermænd, kan altid huske alt fra min aften, og er generelt bare super glad!
Jeg vil gå så langt at sige, at efter et trip på MDMA, er jeg som regel en del gladere dagene efter.. Det er lidt en følelse af at ha' oplevet noget kanon vildt, og bare ikke kunne få det ud af hovedet. Min ene ven, kan også have utroligt svært ved at arbejde efter en tur på MDMA, hvorimod jeg nyder mit arbejde som aldrig før?

Hvorfor får jeg aldrig nedtur på, og er der andre der har det på den måde? på forhånd tak! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har ikke erfaring med coke og amf, men jeg har tit "afterglow" efter jeg har taget mdma, det tager mig omkring 20 timer fra jeg har indtaget mdma til at jeg er "normal" i kroppen og hovedet igen, og derefter har jeg tit en let opløftethed over trippet og verden generelt.

jeg har kun haft mdma nedture de gange hvor jeg har redoseret mange gange eller taget flere dage i træk. - men så er den der også næsten stensikkert hver gang.

Junior medlem

Kan huske på mit første trip på MDMA, det var helt fantastisk.. Selv flere dage efter, kunne jeg tage mig selv i at stå og beundre hvor flot verdenen egentlig var?
Og som sædvanlig lå begge mine kammerater brak, og brokkede sig i lange baner om hvor røv de havde det :-D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis man holder sin dose på et fornuftigt niveau, holder sig til en lav eller slet ingen redosering, bliver godt ernæret før og efter påvirkning og så ellers er sund og rask, så burde man ikke mærke det store til nedturen siger min erfaring mig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg er ALTID mere glad/bedre humør dagen efter MDMA, men men men et par dage efter kan nedturen godt ramme.
Nogen gange kan jeg også få lidt nedtur af bare alkohol.

Nedtur og nedtur er måske så meget sagt, bare lidt mere 'moody' og bliver nemt følelsespåvirket.
Men kunne forestille mig at hvis jeg rodede mig ud i nogen heroiske doser eller flere dags total afbrænding, så ville det stå slemt til

Junior medlem

Får sjældent de vilde nedture, men bryder mig heller ikk om at være komplet blanket af på emma, så plejer at holde doser under 0.25g til en hel eften og aldrig flere dage i træk. - sådan har jeg gjort siden jeg fik et angst angreb på en emma tur engang

Har oplevet nedture nogle få gange, mit humør svinger som aktiekurser og jeg bliver hurtigt rastløs. Har lært at behandle det så jeg slipper af med det med det samme, Rødvin (få glas) Joint (hash), og så social samvær, snakke med nogle gode venner, så slipper jeg 100% for rastløsheden, humøret kan svinge en smule, men ikke ud over normalt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]