Jeg syntes tit jeg høre om folks såkaldte " Nedture" efter et godt trip, og har lidt fået den forståelse at det er ganske normalt at nedtur på et par dage efter.
Jeg bor sammen med 2 venner, og vi har været på en del trips sammen. Oftes har det været Amfetamin, kokain, og eller MDMA. Mine 2 venner får altid den ledeste nedtur på de efterfølgende dage, og kan nærmest ikke engang magte at trække vejret haha
- Alle mine venner og bekendte er komplet slidte efter en god koger, men modsat dem, er jeg altid i super højt humør efter et trip.. Jeg har aldrig tømmermænd, kan altid huske alt fra min aften, og er generelt bare super glad!
Jeg vil gå så langt at sige, at efter et trip på MDMA, er jeg som regel en del gladere dagene efter.. Det er lidt en følelse af at ha' oplevet noget kanon vildt, og bare ikke kunne få det ud af hovedet. Min ene ven, kan også have utroligt svært ved at arbejde efter en tur på MDMA, hvorimod jeg nyder mit arbejde som aldrig før?
Hvorfor får jeg aldrig nedtur på, og er der andre der har det på den måde? på forhånd tak!