[quote="
pete4442 » 07 feb 2013 11:18”]
det bliver et grow i 6 L potter udenfor, vi har et godt spot.
men vi tænkte på at for spire og plante frøene indenfor også plante dem om til de der 6L potter (hvis det er nok???)
også fragte dem over til spottet. det er mig der skal vande dem da jeg bor tæt på, altså hvis der bliver brug for det.
Hvis du gør det udendørs så plant dem da i jorden? med 6L potter får du altså ikke særlig store planter. Derudover bør i vente til vejret bliver lidt bedre, det er helt op til jer selv om i vil spire frøene imellem noget fugtigt papir, eller om i lader være. Jeg plejer oftest bare at putte frøene i en kop med fugtig jord og vente til de kommer op af sig selv.jeg har også lige et par spørgsmål omkring gødning, vi tænkte på at bruge bio-bizz både bloom og gro, men hvornår skal vi bruge det, og hvor meget skal vi bruge?
nu snakker du gødning og jeg kan se der er linket til et gødningsskema, det bør i altså følge nøje(!) men pas på, det er ikke altid til at vide hvor meget og hvor lidt, især ikke med auto blomster.
Når det så er sagt så skal I gøde med begge dele fra planten er et par uger, da planten ikke har nogen vegetativ fase, er det altså en nødvendighed med bloom fra start af.
mvh.
[/quote]