Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
flot flot flot !! :D

jeg ville vente en uge, give den rent vand næste uge og så høste den når ugen var omme (:

Medlem
Brugeravatar

Uha én uge, det tror jeg nu alligevel godt jeg kan vente, selvom det kribler og krabler i fingrene :)
Ja jeg bør nok vente til jeg begynder at se nogen trichomer der bliver brune. Jeg vil bare helst ikke få det for stenern.

Junior medlem

Hvor stor en kvantitet af grønne urter endte du op med? Et par kammerater og jeg har netop bestilt 5 frø hjem af den eksakte sort, som du her har eksperimenteret med, og vi glæder os vanvittigt meget til at komme igang.
Peace

Medlem
Brugeravatar

Tro mig det vil i heller ikke fortryde. Det er noget af det bedste ryger jeg har prøvet. Nogen af mine kammerater kalder det "cocapot" da man kan ryge det hele natten, med de fedeste grinere.
Jeg endte med at plante 4 planter ialt ud af 4 frø kom alle op. Af de første 2 planter jeg plantede fik jeg ca 30 gram topskud pr plante. Tørret via "vandmetoden" så de vejer mindre end almindelig tørring.
De sidste 2 planter skrottede jeg før de var færdige, de 60 gram fra første høst er mere end rigeligt til mit forbrug, og der skal ikke bruges meget for at blive voldskæv. Kan anbefale vaporizing, fed måde at styre skæverten og virker mere "rent".

Har planer om at lave kager på noget af det i weekenden, der er jeg dog lidt på bar bund mht dosering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
prøv dig frem..

10 gram kvalihash til en lille bradpande er ihvertfal for meget, kan jeg sige af erfaring :)

Så skal man ihvertfal ligge inde med en god portion mælk.. hehe.. for man får satme den vilde tørker på! .. og hvis det så er blandet med chokolade, så sidder det og klistre hele vejen ned, med en grim bismag af noget syrligt og brændt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]