Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Ser jo lækkert ud!

Og så er det da rart at se at du er tilhænger af H2O :D ..

Medlem
Brugeravatar

Haha... Tænkte lige "Hvad fanden snakker han om"
Så kiggede lige de sidste billeder igennem.
Jep, H2O. Julegave. Hunden åd de gamle... :?

Og så er der høst af den første her i weekenden. Hende den gule.
En uge før tid, og kunne nok godt havde taget hende lidt før.
Der er ikke sket meget med hende de sidste mange uger.

Men en ting jeg tænkte på.
Skylder man potten igennem under bruseren inden man begynder med ren Ph vand?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

normalt flusher man potten 14 dage før tid, og derefter vander man kun en enkelt eller to gange med ph justeret vand..

jeg vil sige at det typisk er nok at flushe der 14 dage før tid.. og så vander man med ph vand efter en uges tid.. og så lader man den stå den sidste uge uden noget som helst.. indtil man høster..

Medlem
Brugeravatar

Ok. Tak for det.
Den næste 3 bliver så flushet, men tror jeg vil vande dem et par gange ugen efter.

Bliver spændene med de 3 sidste.
De ser alle 3 rigtig godt ud.
Den første har jeg ikke de store forhåbninger til.
Der er blevet plukket godt af hende + hendes nærings problem.
Kan kun se meget få krystaller på hende, men skal nu nok blive godt basket af hende når der er høstfest... :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[14 dage tilbage] - Flush og vent på den tørre ud (typisk 3-4-5-6-7 dage alt afhængig af pottestørrelse og jordblanding)

Når jeg flusher plejer jeg altid lige at slutte af med at hælde 2-3 liter PH justeret vand igennem tilsidst bare for at bringe PH'en lidt ned igen, da vandet i vandhanen er rimeligt højt (7-8 stykker)..

Og så venter du bare på den tørre ud.. Derefter vander du igen med ph justeret vand.. men de sidste 4-5-6 dage skal du overhovedet ikke give den noget som helst!

jo mindre vand planten indeholder ved høst, jo hurtigere tørrere det også, så derfor er det en fordel at vande der sidste gang allesenest en uge før høst.. Når potten så er KNASTØR.. så høster du..

Medlem
Brugeravatar

Rengørings vanvid på en mandag!!?? :shock:
ELSKER Sativa... :gud: :lol:

Og så er de 3 sidste blevet flushet i dag.

Medlem
Brugeravatar

Så er der blevet høstet og tørret.
Alle 4 er nu lagt på glas i køleskabet.

Vægt tørret og trimmet:

Critical Jack nr. 1: 19 g.
Critical Jack nr. 2: 30 g.

Moby Dick nr. 1: 22 g.
Moby Dick nr. 2: 27 g.

Så jeg er meget godt tilfreds. :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan du også sagtens være :)

Ganske fint udbytte.. Det blir du glad for :)

Medlem
Brugeravatar

BLIVER glad for!!?? Jeg har da gået med et lille smil på læben den sidste måned... :-D

Skal lige have prøve smagt dem her i weekenden.
Indtil nu er det kun CJ nr. 1 jeg rigtig har fået prøvet af.

Den er faktisk overraskende god.
Første gang jeg smagte den havde den curet i et par dage.
Den havde en meget hash-agtig smag.
Efter en lille uge, syntes jeg den er helt smagsløs?? Havde jeg ikke regnet med.

Jeg ryger det rent både i joint og på bong.
Bruger næsten ingen ting.
En joint på 1½ cm. og jeg er tilpas skæv.
Effekten syntes jeg er meget afbalanceret mellem sativa og indica.
Og så er det en lille sniger... ;-) Den kommer listene over 5-10 min.
Har fået en "dårlig" vane med at gå igang med at ordne småting lige efter jeg har røget. :-)
Der er ikke så meget "stener" over den men rigtig god til at stresse af på.
Skæverten vare ca. 2 timer efter fulgt af en RIGTIG GOD nedstigning.
Det er en ting jeg aldrig før har tænkt på når jeg har røget hash, men nyder næsten nedstigningen lige så meget som selve skæverten.
Er 2 gange kommet til at ryge lidt for meget, og det var ikke sjovt.
Første gang var en joint. Kunne mærke allerede mens jeg røg, at nu var den ved at være der, men tog lige et par sug mere.
Skulle lige sunde mig lidt inden jeg gik ned i stuen, så jeg smed mig på sengen.
Lagde med lukkede øjne, og begyndte at se nogle kraftige farver.
De blev hurtig til sort/hvide mønstre.
Åbnede øjnene og prøvede at ryste det af mig.
Det blev så efterfulgt af en gang kraftig paranoia.
Faldt i søvn, og havde det meget bedre da jeg vågnede.
Noget lignede skete en uges tid senere.
Denne gang havde jeg røget bong. Og brugte højest en ½ gang mere end jeg plejer.
Så det er en jeg skal være lidt varsom med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det dårlige trip kan være ret så nederen, og nogle gange kan det komme bag på selv den bedste..

Har også erfaringer med dårlige trips, hvor jeg har røget en smule for meget og så har følt ekstremt svært ved at mærke min vejrtrækning hvilket så har resulteret i mindre paranoia, efterfulgt af 30 minutter lange sæssioner hvor jeg bare har stået og studeret mig selv i spejlet for at se om min krop nu også reagerede som jeg gerne ville have den til.. :D

Efter et par gange med dårligt trip blev jeg mere eller mindre immune overfor det, men det sker stadig engang imellem at jeg lige må ud og ha noget koldt vand i hovedet og noget frisk luft for lige at komme ned på et normalt niveau igen.. ret så ubehageligt, hvorfor jeg med alderen også er skåret gevaldigt ned på det.

Den dag idag bruger jeg det næsten kun sent på aftenen i hverdagene og måske engang om middagen i weekenderne.. min krop reagere meget hurtigere på hashen nu end den gjorde i mine "unge dage" :) .. så jeg har faktisk sparet en hel del på forbruget.. hehe

Anyways.. Mit allerværste trip til dags dato må ha været dengang jeg fik en nol af en veninde som jeg efterfølgende røg lidt på.. hun sagde godtnok at jeg skulle passe meget på, fordi den var meget stærk.. men efter 13 års rygning på daværende tidspunkt tænkte jeg ikke nærmere over det.. Set i bakspejlets lys skulle jeg måske have hørt lidt bedre efter, for hun kom trodsalt fra thy :D

Anyways.. Fik ½ gram eller sådan noget, og delte den op i 2.. det var noget klistret meget mørkt stads.. næsten ikke til at nolre fordi det klistrede så meget.. Røg så en pind og satte mig til at surfe lidt på netttet..

10 minutter senere stod jeg i min døråbning og klamrede mig fast til dørkarmen for at holde balancen.. Måtte ud i køkkenet og åbne vinduet og hænge ud af vinduet og trække vejret Dyyyyyyyyyybt.. Mit syn fuckede helt op, og jeg kunne ikke afstandsbedømme overhovedet!

Det brugte jeg ca 2 timer på.. meget meget meget ubehageligt, og jeg nåede til sidst til et punkt hvor jeg troede at jeg skulle dø, så jeg låste hoveddøren op og satte mig ude på trappen fordi så kunne folk da finde mig, hvis det skulle gå helt galt... puha en dårlig dag for mig..

Det gik selvfølgelig over, og jeg røg da også resten af klumpen.. Men jeg tog kun ET hiv af gangen.. sku fandme ikke nyde noget af det igen på den måde..

Ved godt det lyder sygt, men jeg var kun 26 dengang.. boede alene.. 4 sal.. langt fra familie eller nogle som lige kunne komme forbi.. så jeg var vildt parania..

Moralen er vel, at man altid skal tænke sig om, og ikke bare "blæse" derudaf uden lige at give den tid til at sætte sig.. for meget røg har det med at komme snigende og nogle gange har man fået lidt for meget, før den sparker ind..

Mange unge tænker ikke over det, og jeg har da også selv engang siddet og truttet en 30-40 hoveder ned på en aften, men det sku også meget længe siden og nok også derfor min krop nu reagere meget kraftigere på det en tidligere..

God ryger og glæder mig til at høre om du syntes røgen er blevet bedre ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Læste lige hurtigt tråden igennem :).
Har lidt forelsket mig i Critical Jack. Hvordan er den at gro og hvor mange uger nåede den i blomst :)?

Medlem
Brugeravatar

Læste lige hurtigt tråden igennem :).
Har lidt forelsket mig i Critical Jack. Hvordan er den at gro og hvor mange uger nåede den i blomst :)?

Det var 2 auto`er.
Den ene var der lidt problemer med, så den fik kun 9 uger, den anden fik 10 uger.
De 9 og 10 uger er fra spiring.
2`eren var der ingen problemer med overhoved. Men den første drillende lidt.
Fandt aldrig rigtig ud af hvad der skete. Enten for meget eller for lidt gødning.
Hun blev gul da hun var knap ½ vejs.
Men røgen fejler ikke noget... :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]