adder lige lidt flere spørgsmål, kan godt være de er mærkelige men vil gerne have løst nogle tankeknuder hvis man kan sige det sådan

planter der står i vindueskammen, eller på stuegulvet i solen, vil det være en ide at vende dem fra hver dag der går, så de kun hver anden dag står med den samme side i solen ? vil det stresse planten ? her tænker jeg mere på når de er blevet store.
vil det give mere hvis vinduerne er åbne ? der er self ventilator der blæser på planterne konstant, tænkte bare på om vinduerne tog noget af det gode i lyset, selv om de ellers er nypudset og pæne

jeg har hørt mange sige at rødderne har godt af at blive varmet op, jeg har ikke rigtig kunne finde noget om det så måske i ved noget ?
jeg tænker på at når de står i sorte potter i solskindet en hel sommerdag bliver de jo varme, men er det godt for dem eller for meget ?
der kommer nok lidt flere spørgsmål hen af vejen, er bare træt af at gå og tænke over hvad der er bedst for planterne og hvad der ikke er uden at komme videre med det.