Jeg mener ikke at det kan betale sig med et LSD sukkerknald. For det første er biotilgængeligheden jo næsten det samme, ca 70% - men at skulle sidde og sutte på en sukkerknald, og producere meget savl, og hvad så? sluge savlet, og alligevel ende med en oral indtagelse.
Kan godt se pointen hvis du har en dråbe - at smide det op på gummerne og lade det ligge der uden at producere ekstra spyt, men at sidde og sutte på en sukkerknald for derefter at sluge savlet ser jeg ingen mening i.
Det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen, Flux. Jeg har indtaget LSD på sukkerknald en håndfuld gange efterhånden, og det er absolut intet problem at holde det hele i munden i en 20 minutters tid. Når så lang tid er gået, er det meste alligevel optaget sublingualt, og det du sluger er spyt og sukker. Effekten er også ganske fin! Man kan givetvis ikke snakke så godt imens, fordi munden er fuld af syrespyt, men det er bare en del af oplevelsen

Ideen med en sukkerknald er jo, at du kan gemme den til senere. Du behøver derfor ikke være ved din pusher/dealer/medicinmand for at tage det. Det er jo ikke alle, der har deres egen vial, de kan dryppe fra når som helst.